AndroidHealthClinic

At least 52 weeks out ...

Masallah

Huge Freak
10 media-items
Waardering
20
Aangezien de DBB contest nu aan zijn eind is, zal ik ook maar beginnen met een nieuwe log.
Jammer genoeg wel net verstoten van de 5e plaats dit jaar .. volgend jaar nieuwe ronde
nieuwe kansen :cool:

De topic titel zegt het eigenlijk al, ik ben van plan om volgend jaar een wedstrijd te gaan
doen namelijk de YBF. Weet niet precies wanneer deze plaats zal vinden volgend jaar.
Daarnaast is het ook maar de vraag of ik vanaf nu wel blessure vrij blijf en progressie kan
blijven maken. Vandaar ook de 'At least' :D

Doelstelling op 'korte termijn' is om mijn verhoudingen in orde te krijgen. Heb me de laatste
tijd sowieso meer gefocused op mijn armen en borst met in mijn ogen een goed resultaat.
Voor de rest is het belangrijk om mijn aandacht te vestigen op de hamstrings en quads.
Kuiten ben ik niet bang voor, heb ik de genetica voor mee, train ze gewoon te weinig
eveneens als de buikspieren.

Uiteindelijk moet dit mijn pose gaan worden, alles in verhouding, BAM :D

315mmup.jpg

De reden dat ik de laatste tijd mijn log niet heb bijgehouden is mijn 'vakantie' baan de afgelopen
twee weken. Heb de laatste twee weken in de bouw gewerkt als sloper, voornamelijk wanden slopen.
Klus is nu alweer geklaard dus kan me weer focussen op mijn trainingen, niet veel van terecht
gekomen door vermoeidheid na het werken.

Vandaag dus weer de eerste training sinds vorige week dinsdag, deze ging als volgt:

Training maandag 27 juli

Wide grip benchpress
2x8x50 kg
8x80 kg
5x100 kg
5x110 kg
5x110 kg

Incline dumbbell press
8x32 kg
8x38 kg
8x38 kg - moeite met deze set :rolleyes:
15x38 kg - eerst opvolgende dumbbell is 44 kg

Pec Deck
4x8x60 kg

Chestpress machine - Hammer grip
4x8x60 kg

Dips
4x10xbw

Cable crossover
6x15 kg
8x10 kg - Gekapt last van de pols

Commentaar
Op zich wel een aardige training, vandaag niet super veel gegeten .. was weer eens
een mindere dag. Aan het einde van mijn training wel wat last van me pols gekregen,
is overbelasting van afgelopen dagen door al dat gemep met de koevoet.

heel erg veel succes, als je de YBF in mei gaat doen staan we mischien wel naast elkaar. het is in mijn hoofd aan het rondspoken dan mee te doen....

Hey Massalah. Leuk dat je weer gaat loggen. Volg je al een tijdje op t forum. Respect voor je fysiek en je stats! Homegym trainingen helemaal voorbij?

je hebt wel wat weg van Levrone.

Dus ik zie je log als massalah´s levrone report.

1 advies, je moet echt keihard knallen op je quads en nu eens gewoon beslissen dat je meedoet. Als je de keuze al gemaakt hebt zul je zien dat je meer gefocused bent als dat je zegt mss.

Nog ff en die armen zijn groter dan je benen. Flink knallen op squats, dan komt het wel goed. ;)

ik ga je ook weer proberen te volgen :D je borst komt niet lekker uit op deze picca he?

ik ga deze ook zeker volgen.
nette fysiek al

Leuk stieren nekje heb je al, good luck.

Leuk dat je alles bij gaat houden, heb je een voedingsschema? Typ anders eens wat je verorberd op een dag!

Mass

Heel veel succes beest! Je wheels lopen achter zo te zien.
Misschien een Ub/LB schema met 2x per week wheels?

Bovenkant ziet er goed uit topper!
En die traps zijn hondsbrutaal --> niet voor niets de leider van de DBB trapsquad:)

Ik ben abbo

Laatst bewerkt:
Man..je fysiek is gewoon brutaal!:D Gewoon meedoen aan die wedstrijd! Je komt er wel:).

succes kerel!

got traps ?

(het is toch erg als je mensen aan een lichaamsdeel begint te herkennen)

Trapzilla is back! Succes Ruud!

nou dus echt keihard knallen :thumbup:

Heel veel succes beest! Je wheels lopen achter zo te zien.
Misschien een Ub/LB schema met 2x per week wheels?

2x p/week een spiergroep trainen was juist niet goed toch? Dat zei je in me log t.a.v extra kuit en arm oefeningen die ik p/week deed. Nu zeg je weer dat er 2x p/week getraind moet worden om meer massa te pakken op de wheels :D

Massalah, cool dat je een log hebt gozer. Ik keek al regelmatig in je contest log. Maar dit gaat zeker een goed log worden!

Ook ik ben net als XLarge abbo!

2x p/week een spiergroep trainen was juist niet goed toch? Dat zei je in me log t.a.v extra kuit en arm oefeningen die ik p/week deed. Nu zeg je weer dat er 2x p/week getraind moet worden om meer massa te pakken op de wheels :D!

Als je split traint en tot failure is 2x per week in principe overkill. Zoals ik een UB/LB en 2x per week hard train maar NIET tot failure is er niks aan de hand. UB/LB is een ander trainingsprincipe dan split zoals jij doet Koekie.
Het gaat om de juiste intensiteit. Met het billstarprincipe kan je zelfs 3 per week een spiergroep trainen 1x licht 1 medium 1x zwaar. Dus intensiteit dat is waar het om draait.

Is zeker een mooi doel mee doen aan de YBF!
Succes man ga je volgen!

Als je split traint en tot failure is 2x per week in principe overkill. Zoals ik een UB/LB en 2x per week hard train maar NIET tot failure is er niks aan de hand. UB/LB is een ander trainingsprincipe dan split zoals jij doet Koekie.
Het gaat om de juiste intensiteit. Met het billstarprincipe kan je zelfs 3 per week een spiergroep trainen 1x licht 1 medium 1x zwaar. Dus intensiteit dat is waar het om draait.

I got it.
Thanks for the explanation bro.

Dacht in 1e instantie dat je wat mankeerde Ruud.
Gelukkig is dit niet zo, succes met je te behalen doelen.

YBF open zal volgend jaar weer rond November zijn denk ik.

Regards,

Porter

Terug
Naar boven