- Waardering
- 20
Aangezien de DBB contest nu aan zijn eind is, zal ik ook maar beginnen met een nieuwe log.
Jammer genoeg wel net verstoten van de 5e plaats dit jaar .. volgend jaar nieuwe ronde
nieuwe kansen
De topic titel zegt het eigenlijk al, ik ben van plan om volgend jaar een wedstrijd te gaan
doen namelijk de YBF. Weet niet precies wanneer deze plaats zal vinden volgend jaar.
Daarnaast is het ook maar de vraag of ik vanaf nu wel blessure vrij blijf en progressie kan
blijven maken. Vandaar ook de 'At least'
Doelstelling op 'korte termijn' is om mijn verhoudingen in orde te krijgen. Heb me de laatste
tijd sowieso meer gefocused op mijn armen en borst met in mijn ogen een goed resultaat.
Voor de rest is het belangrijk om mijn aandacht te vestigen op de hamstrings en quads.
Kuiten ben ik niet bang voor, heb ik de genetica voor mee, train ze gewoon te weinig
eveneens als de buikspieren.
Uiteindelijk moet dit mijn pose gaan worden, alles in verhouding, BAM
De reden dat ik de laatste tijd mijn log niet heb bijgehouden is mijn 'vakantie' baan de afgelopen
twee weken. Heb de laatste twee weken in de bouw gewerkt als sloper, voornamelijk wanden slopen.
Klus is nu alweer geklaard dus kan me weer focussen op mijn trainingen, niet veel van terecht
gekomen door vermoeidheid na het werken.
Vandaag dus weer de eerste training sinds vorige week dinsdag, deze ging als volgt:
Training maandag 27 juli
Wide grip benchpress
2x8x50 kg
8x80 kg
5x100 kg
5x110 kg
5x110 kg
Incline dumbbell press
8x32 kg
8x38 kg
8x38 kg - moeite met deze set
15x38 kg - eerst opvolgende dumbbell is 44 kg
Pec Deck
4x8x60 kg
Chestpress machine - Hammer grip
4x8x60 kg
Dips
4x10xbw
Cable crossover
6x15 kg
8x10 kg - Gekapt last van de pols
Commentaar
Op zich wel een aardige training, vandaag niet super veel gegeten .. was weer eens
een mindere dag. Aan het einde van mijn training wel wat last van me pols gekregen,
is overbelasting van afgelopen dagen door al dat gemep met de koevoet.
Jammer genoeg wel net verstoten van de 5e plaats dit jaar .. volgend jaar nieuwe ronde
nieuwe kansen

De topic titel zegt het eigenlijk al, ik ben van plan om volgend jaar een wedstrijd te gaan
doen namelijk de YBF. Weet niet precies wanneer deze plaats zal vinden volgend jaar.
Daarnaast is het ook maar de vraag of ik vanaf nu wel blessure vrij blijf en progressie kan
blijven maken. Vandaar ook de 'At least'

Doelstelling op 'korte termijn' is om mijn verhoudingen in orde te krijgen. Heb me de laatste
tijd sowieso meer gefocused op mijn armen en borst met in mijn ogen een goed resultaat.
Voor de rest is het belangrijk om mijn aandacht te vestigen op de hamstrings en quads.
Kuiten ben ik niet bang voor, heb ik de genetica voor mee, train ze gewoon te weinig
eveneens als de buikspieren.
Uiteindelijk moet dit mijn pose gaan worden, alles in verhouding, BAM

De reden dat ik de laatste tijd mijn log niet heb bijgehouden is mijn 'vakantie' baan de afgelopen
twee weken. Heb de laatste twee weken in de bouw gewerkt als sloper, voornamelijk wanden slopen.
Klus is nu alweer geklaard dus kan me weer focussen op mijn trainingen, niet veel van terecht
gekomen door vermoeidheid na het werken.
Vandaag dus weer de eerste training sinds vorige week dinsdag, deze ging als volgt:
Training maandag 27 juli
Wide grip benchpress
2x8x50 kg
8x80 kg
5x100 kg
5x110 kg
5x110 kg
Incline dumbbell press
8x32 kg
8x38 kg
8x38 kg - moeite met deze set

15x38 kg - eerst opvolgende dumbbell is 44 kg
Pec Deck
4x8x60 kg
Chestpress machine - Hammer grip
4x8x60 kg
Dips
4x10xbw
Cable crossover
6x15 kg
8x10 kg - Gekapt last van de pols
Commentaar
Op zich wel een aardige training, vandaag niet super veel gegeten .. was weer eens
een mindere dag. Aan het einde van mijn training wel wat last van me pols gekregen,
is overbelasting van afgelopen dagen door al dat gemep met de koevoet.