Fitness Seller

At least 52 weeks out ...

Vrijdag 27 november - update

Ik zal maar weer eens een training plaatsen, ook weer de eerste sinds de laatste die ik hier gepost heb.

Druk gehad, geen zin om te trainen ... nu maar weer eens beginnen. School nog 1 vak afronden
en begin volgende week met afstuderen. Daarnaast vandaag ook mijn rijbewijs gehaald :D
Dus vanaf nu opzoek naar een auto .. zal ook wel weer schelen voor de kilo's en met het eten
binnen halen.

Anyway hier de training van vandaag ...

Benchpress - wide grip
2x10x20 kg
2x10x60 kg
3x8x80 kg

Incline benchpress - wide grip
3x8x50 kg
2x8x60 kg

Pec deck
8x45 kg
8x50 kg
8x40 kg

V-bar pushdowns
8x35 kg
2x8x30 kg
8x25 kg

En nog wat gedoe voor de schouders.

Voeding was de laatste tijd gewoon waardeloos om een goede training neer te zetten,
voelde me ook slapjes ... komende tijd de voeding weer opschroeven zodat ik meer energie
heb voor de compounds.

Dam mass waar zijn die massive weights? Pick it up en knal terug!!!!!! Masallah massive traps komop!!! en feli met je rijbewijs

Welcome back to the iron gozer! Geef je spieren die bitterzoete verwennerij!

Congrats met je rijbewijs man, goed van je ;)

Dam mass waar zijn die massive weights? Pick it up en knal terug!!!!!! Masallah massive traps komop!!! en feli met je rijbewijs

Nico stop eens met dat overbodige quoten.

Je bent een beste jongen maar het valt me op dat je altijd complete trainingen quote, in mijn log en andere logs.
Zonde van de ruimte op DBB, kost allemaal cyberspace.
Peace bro :thumb:

@ Pinda; get yourself together man, van afstuderen is nog nooit iemand breed geworden!

Laatst bewerkt door een moderator:
whahaha, da's een goeie Loo :hahaha:

Misschien kan je er wel je hersens mee flexen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Weer oppakken die zooi verdomme hhaha:D!

Gefeliciteerd met je Rijbewijs man. Ik zeg het je, het is zeker chill om na het trainen terug te gaan met de auto haha!

Kan niet wachten man, werd tijd met dat rijbewijs ... wel in 1 keer gehaald gelukkig :D

Komt allemaal wel weer, blessures zijn in ieder geval voorbij.

Welcome back to the iron gozer! Geef je spieren die bitterzoete verwennerij!

Congrats met je rijbewijs man, goed van je ;)

Thanks, gaat wel lukken.

@ Pinda; get yourself together man, van afstuderen is nog nooit iemand breed geworden!

Ik zit grotendeels van de tijd op het kantoor en kan dus de hele dag door eten,
daarnaast heb ik nu op deze manier ook weer mijn dagelijkse ritme in orde.

Ga in iedergeval op mijn oude niveau terug komen i.p.v. op het benelux top model niveau ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lang geen update meer hier gezien ;)

Hoe is het met de training? Nog beetje vooruitgang?

At least 104 weaks out

• Topic Starter Topic Starter
Lang geen update meer hier gezien ;)

Hoe is het met de training? Nog beetje vooruitgang?

Nee zeker geen vooruitgang, naja ben in ieder geval niet meer geblesseerd dus dat is al 1 ding. Heb zeer weinig getraind de laatste tijd en de trainingen die ik
dan doe zijn ook niet interessant om te lezen.

Ziet er wel naar uit ja ;)

Ga wel weer loggen wanneer ik weer wat normale gewichten kan verzetten.

Hoe komt het bro ?

Weinig motivatie de laatste tijd? Als dat zo is grijp je ballen bij elkaar en ga weer trainen:D

Damn wel k*t jah.

Ik ben nu al 3 weken niet meer aan het trainen.
Maar heb een nieuw schema gebouwd voor vanaf maandag.

Als je maar bezig blijft! Ook al is het met weinig. ;)

Hé Tijink, lach maar niet zo hard. Heb je, nadat je een vriendin kreeg, nog maar 1 keer in de sportschool gezien VORIG JAAR.:eyebrow:

Terug
Naar boven