AndroidHealthClinic

At least 52 weeks out ...

lekkere schouders,traps en armen gek.
die benen ook nog even knallen :D
komt vast goed

Jammer dat je net de 5e plek mis liep, onterecht naar mijn mening. Suc6 met knallen.

Succes!!

best of luck Mass ;)

• Topic Starter Topic Starter
heel erg veel succes, als je de YBF in mei gaat doen staan we mischien wel naast elkaar. het is in mijn hoofd aan het rondspoken dan mee te doen....

Die in mei ga ik sowieso niet redden, staan ook te grote jongens imo om daar iets te kunnen betekenen.
Het is de bedoeling om de wedstrijd aan het eind van het jaar te gaan doen.

Hey Massalah. Leuk dat je weer gaat loggen. Volg je al een tijdje op t forum. Respect voor je fysiek en je stats! Homegym trainingen helemaal voorbij?

Dankje, homegym era is voorbij inderdaad. Kwam er bijna nooit en de verbouwing was een
never ending story aan het worden. Grotendeels alles verkocht, kon het geld wel gebruiken.

je hebt wel wat weg van Levrone.

Dus ik zie je log als massalah´s levrone report.

1 advies, je moet echt keihard knallen op je quads en nu eens gewoon beslissen dat je meedoet. Als je de keuze al gemaakt hebt zul je zien dat je meer gefocused bent als dat je zegt mss.

Zal er voor zorgen dat dit report zo uitgebreid mogelijk gaat worden ;)

De knoop is dit keer doorgehakt, zolang ik geen erge blessures ga krijgen dan sta ik op het podium volgend jaar.

Nog ff en die armen zijn groter dan je benen. Flink knallen op squats, dan komt het wel goed. ;)

Aan de ene kant wel relax om te horen, armen waren nooit een sterk punt van me
niet alleen ik zie de verbetering dus :D

Dat knallen op de squats gaan we doen :cool:

ik ga je ook weer proberen te volgen :D je borst komt niet lekker uit op deze picca he?

Op deze foto misschien iets minder, maar zo denderend is hij ook niet. Moet toch echt meer
bovenkant borst gaan kweken, proberen om die separatie meer zichtbaar te krijgen.
Op die manier krijg je al direct een andere impressie ook al is de borst niet super groot.

Leuk dat je alles bij gaat houden, heb je een voedingsschema? Typ anders eens wat je verorberd op een dag!

Heb nooit een voedingsschema gehad, eet altijd waar ik zin in heb .. sowieso moeite om me
aan een schema vast te houden. De eerste dagen lukken nog, daarna raak ik die discipline kwijt.
Een heel belangrijk aandachtspunt dit keer.

Hoop dit keer om met de hulp van jullie tot een goed voedingsschema te komen,
ik zal dan ook alles op alles zetten om me hieraan te houden.

Heel veel succes beest! Je wheels lopen achter zo te zien.
Misschien een Ub/LB schema met 2x per week wheels?

Bovenkant ziet er goed uit topper!
En die traps zijn hondsbrutaal --> niet voor niets de leider van de DBB trapsquad:)

Ik ben abbo

Zit nog te twijvelen, volg momenteel een split met meer focus voor de armen. Wil sowieso de
benen twee keer per week gaan aanpakken, maar heb gemerkt dat arm oefening als assistance
bij de UB dagen niet voldoende zijn om mijn armen te laten groeien .. heb het gevoel dat ze dan
juist achteruit gaan. Daarnaast zijn er zoveel oefeningen die ik wil gaan doen, dat ik het lastig
vind om dit in een schema om te zetten.

Train nu altijd waar ik zin in heb, zo blijf ik het volhouden .. maar imo beperkt het enerzijds mijn
progressie wel. Belangrijk om hier goed over na te denken de komende tijd.

Traps tot je oren he ;) .. ik ben er in iedergeval bijna :D

got traps ?

(het is toch erg als je mensen aan een lichaamsdeel begint te herkennen)

Ik zeg niks :D

Dacht in 1e instantie dat je wat mankeerde Ruud.
Gelukkig is dit niet zo, succes met je te behalen doelen.

YBF open zal volgend jaar weer rond November zijn denk ik.

Regards,

Porter

Afkloppen ja :) ... momenteel weer geheel blessure vrij, wil ik graag zo houden.

Dat is inderdaad de wedstrijd waar ik aan mee wil gaan doen.

lekkere schouders,traps en armen gek.
die benen ook nog even knallen :D
komt vast goed

Gaan we doen, vanavond de eerste benensessie weer.

Jammer dat je net de 5e plek mis liep, onterecht naar mijn mening. Suc6 met knallen.

Helaas inderdaad, maar goed moet er gewoon voor zorgen dat mensen niet om mij heen kunnen
en dat het dus overduidelijk is op welke plaats je thuis hoort.

Man..je fysiek is gewoon brutaal!:D Gewoon meedoen aan die wedstrijd! Je komt er wel:).

ik ga deze ook zeker volgen.
nette fysiek al

Leuk stieren nekje heb je al, good luck.

Trapzilla is back! Succes Ruud!

nou dus echt keihard knallen :thumbup:

Is zeker een mooi doel mee doen aan de YBF!
Succes man ga je volgen!

Bedankt mannen :thumbs:

Veel succes masallah!

succes zillah!

Zal je log zeker volgen.

Training dinsdag 28 juli

Front squats
2x8x50 kg

4x5x80 kg

Back squats
8x80 kg
5x100 kg
8x80 kg
8x80 kg

Romanian deadlifts
4x8x80 kg

Leg extensions - Beide benen + aanspannen bovenin
8x40 kg
8x40 kg

L / R + aanspannen bovenin
3x8x20 kg

Standing leg curls - Op leg extension apparaat L / R
8x15 kg
3x8x20 kg

Seated leg curls
4x8x40 kg

Kneeling rope crunches
20x25 kg
15x30 kg
3x10x35 kg

Kuiten op de legpress
10x100 kg
10x110 kg
10x120 kg
10x130 kg
10x140 kg

Commentaar
Het was weer eens flink zweten door die squats, is weer een tijdje geleden. Buikspieren moeten
echt sterker worden, de eerste groep die faalt bij het frontsquatten, de benen kunnen het wel hebben.

Tijdens de abs trainen wel bijna kramp gekregen, had ik laatst op de bouwplaats ook
toen ik ff wilde rekken :o ... het gevoel alsof ze naar binnen deuken en dan juist uitzetten
naar buiten toe. Iemand enig idee wat dat is en wat er tegen te doen is? Andere mensen
die dat ook hebben gehad?

Geen log in de PL-sectie?

Yeh bodybuilding dus....:)

Ik had dat ook gisteren ging ongelooflijk zweten na een DL en frontsquat helemaal zeiknat gewoon. Hoort erbij toch trapbeest?

Nette workout

Zit jij in een deload of kom je er net uit? Had gedacht dat jij met zwaardere gewichten trainde.

Yeh bodybuilding dus....:)

Ik had dat ook gisteren ging ongelooflijk zweten na een DL en frontsquat helemaal zeiknat gewoon. Hoort erbij toch trapbeest?

Nette workout

Sowieso is het niet te harden bij ons in de krachtruimte geen airco en maar 1 deur die open kan
naar buiten toe. Deze training deed er nog een schepje bovenop.

Zit jij in een deload of kom je er net uit? Had gedacht dat jij met zwaardere gewichten trainde.

Nee geen deload, maar een periode van blessures ... moet met alles weer opnieuw beginnen
wat kracht betreft. Best wel ****ed up en frustrerend maar goed is helaas niet anders.

Heerlijke training, je kuiten zullen wel branden:D.

Training woensdag 29 juli

Chin ups - Wide grip
4x8xbw

Front lat pulldowns
8x60 kg
3x8x70 kg

Seated rows
8x50 kg
8x60 kg
8x70 kg
8x60 kg

Yates rows
8x60 kg
3x8x70 kg

T-bar rows - Gewichten vermeld zonder stang
8x40 kg
3x8x60 kg

Machine back pulldowns
8x60 kg
8x70 kg
8x80 kg
8x90 kg

Kneeling rope crunches
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
8x45 kg

Commentaar
Opzich tevreden met de training, niet echt veel speciaals. Abs stonden er wel goed in vandaag.
Voeding ging ook goed, 5 warme maaltijden gegeten .. aantal keren rijst met rendang (rundvlees)
en nog 2 borden nasi goreng met gehakt en surinaamse vleespastijtjes.

Lichaamsgewicht in de gym was 82,5 kg

Goede training en perfecte voeding --> goed bezig mas.

Yo indo-beest,

1 van je grootste fans meldt zich (no homo).

Ga nou eens een tijdje mother****ing hardcore doorknallen, ook met je voeding.
Je kan ver komen, je hebt brute genen ervoor.
Succes ik hou je in de gaten.

Mas was weer lekkere training voel hem goed in mijn rug, morgen weer knallen :D!

Goede training en perfecte voeding --> goed bezig mas.

:thumbs: ... als ik die voeding zoals jou kan krijgen dan zit het wel goed ;)

Yo indo-beest,

1 van je grootste fans meldt zich (no homo).

Ga nou eens een tijdje mother****ing hardcore doorknallen, ook met je voeding.
Je kan ver komen, je hebt brute genen ervoor.
Succes ik hou je in de gaten.

Ben ik mee bezig Ouwe ;) ... heb dit tot nu toe bereikt zonder al te serieus te zijn met mijn
voeding al die jaren. Weet dat er gewoon veel meer uit te halen valt dan dit.

Moet en zal gewoon die wedstrijd doen, wordt eens tijd ... een sponsor deal eruit slepen ;)
kan ik wel gebruiken.

Mas was weer lekkere training voel hem goed in mijn rug, morgen weer knallen :D!

Morgen knallen als mijn benen mee werken, t*ring wat een spierpijn momenteel. Loop gewoon
mank nu :D

Terug
Naar boven