NeedToGrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel erg veel succes, als je de YBF in mei gaat doen staan we mischien wel naast elkaar. het is in mijn hoofd aan het rondspoken dan mee te doen....
Hey Massalah. Leuk dat je weer gaat loggen. Volg je al een tijdje op t forum. Respect voor je fysiek en je stats! Homegym trainingen helemaal voorbij?
je hebt wel wat weg van Levrone.
Dus ik zie je log als massalah´s levrone report.
1 advies, je moet echt keihard knallen op je quads en nu eens gewoon beslissen dat je meedoet. Als je de keuze al gemaakt hebt zul je zien dat je meer gefocused bent als dat je zegt mss.

Nog ff en die armen zijn groter dan je benen. Flink knallen op squats, dan komt het wel goed.![]()

ik ga je ook weer proberen te volgenje borst komt niet lekker uit op deze picca he?
Leuk dat je alles bij gaat houden, heb je een voedingsschema? Typ anders eens wat je verorberd op een dag!
Heel veel succes beest! Je wheels lopen achter zo te zien.
Misschien een Ub/LB schema met 2x per week wheels?
Bovenkant ziet er goed uit topper!
En die traps zijn hondsbrutaal --> niet voor niets de leider van de DBB trapsquad
Ik ben abbo
.. ik ben er in iedergeval bijna 
got traps ?
(het is toch erg als je mensen aan een lichaamsdeel begint te herkennen)

Dacht in 1e instantie dat je wat mankeerde Ruud.
Gelukkig is dit niet zo, succes met je te behalen doelen.
YBF open zal volgend jaar weer rond November zijn denk ik.
Regards,
Porter
... momenteel weer geheel blessure vrij, wil ik graag zo houden.lekkere schouders,traps en armen gek.
die benen ook nog even knallen
komt vast goed
Jammer dat je net de 5e plek mis liep, onterecht naar mijn mening. Suc6 met knallen.
Man..je fysiek is gewoon brutaal!Gewoon meedoen aan die wedstrijd! Je komt er wel
.
Is zeker een mooi doel mee doen aan de YBF!
Succes man ga je volgen!
... het gevoel alsof ze naar binnen deuken en dan juist uitzettenYeh bodybuilding dus....
Ik had dat ook gisteren ging ongelooflijk zweten na een DL en frontsquat helemaal zeiknat gewoon. Hoort erbij toch trapbeest?
Nette workout
Zit jij in een deload of kom je er net uit? Had gedacht dat jij met zwaardere gewichten trainde.
Goede training en perfecte voeding --> goed bezig mas.

Yo indo-beest,
1 van je grootste fans meldt zich (no homo).
Ga nou eens een tijdje mother****ing hardcore doorknallen, ook met je voeding.
Je kan ver komen, je hebt brute genen ervoor.
Succes ik hou je in de gaten.
... heb dit tot nu toe bereikt zonder al te serieus te zijn met mijn
Mas was weer lekkere training voel hem goed in mijn rug, morgen weer knallen!