XXL Nutrition

Breaking News Atheist, Gelovig, Veganist , vegetarier alles ligt vast tijdens de zwangerschap!

Scheer je baard eens af, zet die bril eens af, knip die dreadlocks eens af, eet wat vlees voor wat ijzer en B12 en leer eens dat een uiteindelijke synergie of structuur vrijwel nooit door een origine eenduidig tot z'n concretisering komt.

+1 (al begrijp ik de helft vn je zin niet:o)

Er zijn wel bepaalde factoren die kunnen meespelen, zo is de densiteit van 5HT1A in verband gebracht met de spiritualiteit van een persoon[1], mogenlijk religie ook?
Oxytocin is een stof die empathy veroorzaakt en genetische variatie is in verband gebracht met het empathisch profiel van een persoon[2], meer empathy kan misschien leiden tot veganisme.

En zo zijn er nog veel meer dingen, iig zijn er geen genen die zorgen dat je bv veganist word, wel indirect door bv: meer empathy wat dan op zijn beurt ervoor kan zorgen dat iemand veganist word.

Hoe kan je iemand met de naam d*ck Swab nu serieus nemen. Ik zou me doodlachen als hij op een congres in het buitenland werd aangekondigd. :D

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Met welke punten ben je het wel en niet eens?

Je titel claimt dat alles tijdens de geboorte vast ligt. Tijdens de eerste paar minuten van het eerste filmpje beweert d*ck Swab al het tegenovergesteld, namelijk dat nurture van grote invloed is.

idd ligt het vast met de geboorte: je bent mens, en mensen hebben een grillig karakter. Ze veranderen van tijd tot tijd, of na één of andere gebeurtenis. Het ene moment gelovig, het andere moment gedesulissioneerd, dan een vegetariër, dan een atkinsdieetaanhanger, sommigen zijn koppig en veranderen dan weer amper, weer zus dan weer zo... en uiteindelijk vinden velen een een gemoedstoestand of overtuiging waarin ze gelukkig zijn en dan in blijven. Dat is des mensen en dat ligt immers vast dat je een mens wordt van bij de bevruchting.

Terug
Naar boven