MuscleMeat

Breaking News Buurman bekent dubbele moord (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blijf benieuwd hoeveel mensenlevens deze knuppel op zijn geweten heeft, lijkt me niet waarschijnlijk dat de teller op 3 blijft steken.

Qft


ik ben inmiddels ook nieuwsgierig..

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Zou me niks verbazen als die kerel al jaren her en der moorden aan het plegen is geweest.


:)
 
had dit en vorige zaken via een centrale computer gelopen, zoals in amerika, dan hadden ze de tips en bepaalde ondervindingen vroeger kunnen leggen.
 
Eventjes telefoontje plegen naar de juist autoriteiten, EricR!

Inmiddels is Tanja Groen toegevoegd aan de lijst die onderzocht wordt in verband met Ronald J. Het wachten is op de bekentenis.
 
Inmiddels is Tanja Groen toegevoegd aan de lijst die onderzocht wordt in verband met Ronald J. Het wachten is op de bekentenis.

Je hebt dus mijn raad opgevolgd en dat telefoontje gepleegd?
 
Je hebt dus mijn raad opgevolgd en dat telefoontje gepleegd?

Nope, was toch een kwestie van tijd dat hij daarvoor onder de loep zou worden genomen. Was al bekend dat hij daar in de buurt heeft gewoond.
 
Iemand die wilt wedden wanneer de eerste dag beide 7 uur nieuws uitzendingen(vtm en vrt) het beiden niet over ronald j hebben?

Ik gok 1 feb :D.
 
Link naar vermoorde studentes in Leuven en Maastricht
media_xl_3438681.jpg

De affaire rond seriemoordenaar Ronald Janssen blijft maar uitdeinen. Het is goed mogelijk dat de man als student al begon te moorden. Het gerecht onderzoekt de link tussen de nu 38-jarige leraar uit Halen en de moorden op drie studentens begin jaren '90, toen Janssen zelf nog studeerde in Leuven. Dat meldt Het Laatste Nieuws vandaag.

Het nieuws sloeg in als een bom vanuit Maastricht. "We vragen
het Belgische gerecht informatie over meneer Janssen in verband met de vermissing van Tanja Groen uit Maastricht", zo klonk het bij de Nederlandse politie. Deze studente verdween in 1993, toen ze van een fuif op weg was naar huis. De zaak vertoont veel gelijkenissen met de moord op Annick Van Uytsel uit Diest. Onderschept toen ze aan het fietsen was en allicht misbruikt en gedumpt. Tanja Groens lichaam werd evenwel nooit teruggevonden. Janssen studeerde toen in Leuven en woonde in Kotem, vlak bij de Nederlandse grens en op amper 12 km van de plek van de verdwijning van Tanja Groen.

Lustmoord
Ook de moorden op twee Leuvense studentes kunnen door Janssen gepleegd zijn. Kathleen Van Lerberghe werd in 1990 met messteken omgebracht op de campus Arenberg. Er werd een andere verdachte veroordeeld, maar er waren geen bewijzen en de man ontkende. De
lustmoord op Inge Waeterloos, in 1993, is mogelijk eveneens het werk van Janssen. Ook hier werd een verdachte aangehouden,
maar de man was zwakzinnig, vertelde om het even wat en een proces was onmogelijk. (hln/kh)
http://hln.be/hln/nl/1266/Ronald-Ja...oorde-studentes-in-Leuven-en-Maastricht.dhtml

Wordt precies altijd maar erger nog met die Ronnie J.

Even de hoogstandjes van Loo op een rijtje. Wat een retard ben jij zeg.

+ 1

Maar zal wss wel sarcastisch bedoeld zijn.
 
Ik hoorde net ook op de radio van een Belgische misdaadverslagever dat hij ook diverse verkrachtingen inmiddels heeft bekend. Het is nog onbekend of hier ook dodelijke slachtoffers bij zijn gevallen.

De verdachte is erg in de war momenteel dus de politie kan hem moeilijk verhoren over de toedracht, tijd etc....
 
Back
Naar boven