MuscleMeat

Atheïsten op dbb

Peiling Peiling Ben jij atheist?

• Totaal stemmers
    107

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Ik vraag me af hoe groot de populatie Atheïsten is op dbb?!
1710654418_725ad7181f_o.png

we zijn al met 2 :D

Ik ben niet gelovig maar wil ook geen atheist genoemd worden.

Ik heb gewoon niks met geloof of ongeloof te maken.

pedobearism?

Ik ben katholiek en geloof ook. Maar ik ga niet naar de kerk of zo. Vroeger wel.

Ik ben overtuigd agnost. :) Het atheïsme is in mijn ogen een erg vreemde positie, hoe kun je nu bewijzen dat iets niet bestaat? Het feit dat je niet in god gelooft, of dat je vindt dat het geloof van anderen ongefundeerd is, neemt toch niet weg dat de mogelijkheid bestaat dat er wel een god is?

katholiek en ik "geloof" ook wel.. maar toch maar op mijn eigen unieke manier.
dingen als kerk en bidden doe ik dus niet aan mee.

atheist: ja

Licht spiritueel. a la 'van basten' dus.

De meeste Atheisten hier hebben volgens mij meer zo'n schijt aan alles instelling. ook prima hoor.

Wat is het verschil tussen Sinterklaas en God?

Kinderen geloven in Sinterklaas

Volwassen kinderen in God

( heb mijn uitdrukking maar enigszins soft neergezet aangezien ik die jezus aanhanger niet met mijn sandaal tegen hun schenen wil schoppen )

Wat is het verschil tussen Sinterklaas en God?

Kinderen geloven in Sinterklaas

Volwassen kinderen in God

( heb mijn uitdrukking maar enigszins soft neergezet aangezien ik die jezus aanhanger niet met mijn sandaal tegen hun schenen wil schoppen )

:roflol:

nice one dude :D

Mijn moeder is katholiek, ik ben gedoopt, heb communie gedaan en heb op een katholieke school gezeten. Heb als kind dus wel geloofd maar dat werd me eigenlijk ingepraat en ben zo opgegroeid. Toen ik ouder werd ben ik zelf over dingen na gaan denken en kwam tot de conclusie dat ik niet geloof.

Atheïst dus :)

Nah... als ik aan het blowen ben, of prachtige natuur bewonder. (BBC Planet Earth in HD is een aanrader). Dan moet ik toch wel onderkennen dat alles verdacht mooi in elkaar zit.

ben aanhanger van het ietsisme, (ronald plasterk. heeft dit zo genoemd)

Ik ben overtuigd agnost. :) Het atheïsme is in mijn ogen een erg vreemde positie, hoe kun je nu bewijzen dat iets niet bestaat? Het feit dat je niet in god gelooft, of dat je vindt dat het geloof van anderen ongefundeerd is, neemt toch niet weg dat de mogelijkheid bestaat dat er wel een god is?

Een beetje het idee van, misschien bestaan der ook wel gorrila's met 23 neuzen en twee penissen, van ieder 50cm lang?

Ik ben een overtuigd atheist, er is geen god.

Ik vraag me trouwens al een tijdje af. Als der een god zou zijn, hoezo moeten wij hem aanbidden en elke week naar de kerk? Dieren hoeven dit ook niet, of komt dat misschien, omdat ze niet slim genoeg zijn, om in god te geloven? Als ik deze zin zo eens nalees, kan het niet anders dan dat god een bedenksel van de mens zelf is?

Ik ben extreem niet theïstisch.

Een beetje het idee van, misschien bestaan der ook wel gorrila's met 23 neuzen en twee penissen, van ieder 50cm lang?

Ik ben een overtuigd atheist, er is geen god.

Ik vraag me trouwens al een tijdje af. Als der een god zou zijn, hoezo moeten wij hem aanbidden en elke week naar de kerk? Dieren hoeven dit ook niet, of komt dat misschien, omdat ze niet slim genoeg zijn, om in god te geloven? Als ik deze zin zo eens nalees, kan het niet anders dan dat god een bedenksel van de mens zelf is?
:roflol:

Terug
Naar boven