LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik vraag me af hoe groot de populatie Atheïsten is op dbb?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Licht spiritueel. a la 'van basten' dus.
De meeste Atheisten hier hebben volgens mij meer zo'n schijt aan alles instelling. ook prima hoor.
Wat is het verschil tussen Sinterklaas en God?
Kinderen geloven in Sinterklaas
Volwassen kinderen in God
( heb mijn uitdrukking maar enigszins soft neergezet aangezien ik die jezus aanhanger niet met mijn sandaal tegen hun schenen wil schoppen )

Wat is het verschil tussen Sinterklaas en God?
Kinderen geloven in Sinterklaas
Volwassen kinderen in God
Ik ben overtuigd agnost.Het atheïsme is in mijn ogen een erg vreemde positie, hoe kun je nu bewijzen dat iets niet bestaat? Het feit dat je niet in god gelooft, of dat je vindt dat het geloof van anderen ongefundeerd is, neemt toch niet weg dat de mogelijkheid bestaat dat er wel een god is?
Een beetje het idee van, misschien bestaan der ook wel gorrila's met 23 neuzen en twee penissen, van ieder 50cm lang?
Ik ben een overtuigd atheist, er is geen god.
Ik vraag me trouwens al een tijdje af. Als der een god zou zijn, hoezo moeten wij hem aanbidden en elke week naar de kerk? Dieren hoeven dit ook niet, of komt dat misschien, omdat ze niet slim genoeg zijn, om in god te geloven? Als ik deze zin zo eens nalees, kan het niet anders dan dat god een bedenksel van de mens zelf is?