XXL Nutrition

Atoomtop (update 2) Obama: "gezellig" en "sorry voor de overlast"

Peiling Peiling Nederland is totaal de weg kwijt

• Ja

Stemmen: 26 59,1%
  • Nee

Stemmen: 18 40,9%

• Totaal stemmers
    44
  • Peiling gesloten .
Nee, leer eens lezen, alsjeblieft zeg. Je ziet mij nergens zeggen dat het teveel of te weinig is. Je kan daar van alles van vinden, maar als je geen greintje verstand hebt van die zaken, is dat helemaal niets waard.

Er is ook zoiets als logisch nadenken. Ik vind dat hij gelijk heeft. Het is prima dat Nederland zich uitstekend inzet, maar naar mijn idee overdrijven ze een tikkeltje. Alles en iedereen moet wijken, we zijn maar een klein landje he....

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Volgens mij zijn de Nederlanders juist een redelijk bescheiden en behoudend volkje.

Nederlanders staan bekend als de grootste opscheppers en zoeken overal iets achter. Maak eens een rondje door Belgie en vraag eens rond hoe ze over Nederlanders denken. Of aan een anders volk... Vaak worden ze gezien als een zeer gezellig volk, maar ook als problemenzoekers. Ze maken van een mug een olifant.

Je kan overal logisch over nadenken, maar ik vind het behoorlijk knap dat jij als buitenstaander kunt beoordelen of de beveiliging van deze top overdreven is, of niet. Naar jou idee overdrijven ze, maar waar is dat op gebaseerd? Heb je kennis van zaken? En alles en iedereen moet wijken, volgens mij valt dat wel mee. EricR postte een paar pages terug dat je tot op een paar 100 meter afstand er niet eens zo heel veel van merkt. Maakt verder ook niet uit of we nou wel of geen klein land zijn, dat heeft er niets mee te maken.

Nederland staat bekend om de grootste opscheppers en zoeken overal iets achter.

Da's bij mij niet bekend, hoe kom je daar bij?

Dit is meer op zijn amerikaans dan nederlands

Alles en iedereen moet wijken
.
???
Je moet er alleen even rekening mee houden als je toevallig in de buurt moet zijn of veel gebruik maakt van een van de toegangswegen. Waar heb je vandaag precies last van gehad?

Zoveel kost het 'ons' niet als je het eens vergelijkt met wat het oplevert.
Mag je best wat extra moeite in stoppen om zo'n evenement, waar de hele wereld bij meekijkt, ordentelijk te laten verlopen.

Kost alleen maar geld (weer).....

Dit is meer op zijn amerikaans dan nederlands

Nee, gelet op de hoeveelheid wereldleiders is de impact zelfs vrij klein. Ik kan nu gerust naar het gebied toe fietsen van de NSS en daar de meeste straten en lanen oversteken. Maar een paar straten waar je echt niet wordt toegelaten.

Het is ook nog eens een G7-top. Als je ziet hoe in andere landen de G8-top de meeste binnensteden in volledige lockdown gaan dan is Den Haag momenteel echt een oase daarbij vergeleken.

Nee, gelet op de hoeveelheid wereldleiders is de impact zelfs vrij klein. Ik kan nu gerust naar het gebied toe fietsen van de NSS en daar de meeste straten en lanen oversteken. Maar een paar straten waar je echt niet wordt toegelaten.

Het is ook nog eens een G7-top. Als je ziet hoe in andere landen de G8-top de meeste binnensteden in volledige lockdown gaan dan is Den Haag momenteel echt een oase daarbij vergeleken.

Ja dat klopt ook, maar je wordt wel een aantal keer gefouilleerd toch ?

Re: Atoomtop (update)

Vind trouwens toch wrang om als Japan materiaal/afval waar een kernbom mee gemaakt kan worden, aan de VS te leveren.

Idd, liep net nog rustig bij al die ambassades waar ook een aantal regeringsleiders of staatshoofden waren (dacht Denemarken en VK). Werd beetje raar aangekeken door hun persoonlijke beveiligers, maar verder niks aan de hand. Hoe het echt bij dat World Forum is weet ik niet.

Ook zo stom dat die Van Rompuy en Barroso mogen aanschuiven bij de G-7.

• Topic Starter Topic Starter
Nederland is totaal de weg kwijt

Ja 25 59,52%
Nee 17 40,48%

Stemmers: 42.

Hmm... Zo te zien vinden de meesten dat Nederland de weg kwijt is. Opvallend.

Terug
Naar boven