Jij ook blijkbaar, anders hadden we geen discussie. De één vind dat het niet te veel is, de ander vind van wel. Meningen verschillen![]()
Het is ook gewoon zo. 25000 is overdreven. Maarja, dat is typisch Nederlands. overdrijven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook blijkbaar, anders hadden we geen discussie. De één vind dat het niet te veel is, de ander vind van wel. Meningen verschillen![]()
Het is ook gewoon zo. 25000 is overdreven. Maarja, dat is typisch Nederlands. overdrijven
Nee, leer eens lezen, alsjeblieft zeg. Je ziet mij nergens zeggen dat het teveel of te weinig is. Je kan daar van alles van vinden, maar als je geen greintje verstand hebt van die zaken, is dat helemaal niets waard.
Volgens mij zijn de Nederlanders juist een redelijk bescheiden en behoudend volkje.
Nederland staat bekend om de grootste opscheppers en zoeken overal iets achter.

Ree jonge joekel jij kost ook alleen maar geld met je gekke kleine waggies
doen we toch ook niet moeilijk over
Nee, gelet op de hoeveelheid wereldleiders is de impact zelfs vrij klein. Ik kan nu gerust naar het gebied toe fietsen van de NSS en daar de meeste straten en lanen oversteken. Maar een paar straten waar je echt niet wordt toegelaten.
Het is ook nog eens een G7-top. Als je ziet hoe in andere landen de G8-top de meeste binnensteden in volledige lockdown gaan dan is Den Haag momenteel echt een oase daarbij vergeleken.
Nee, gelet op de hoeveelheid wereldleiders is de impact zelfs vrij klein. Ik kan nu gerust naar het gebied toe fietsen van de NSS en daar de meeste straten en lanen oversteken. Maar een paar straten waar je echt niet wordt toegelaten.
Het is ook nog eens een G7-top. Als je ziet hoe in andere landen de G8-top de meeste binnensteden in volledige lockdown gaan dan is Den Haag momenteel echt een oase daarbij vergeleken.
die simplistische berekening van eijffinger viel me nogal tegen eerlijk gezegd. realistischer raming is 40 a 50 miljoen.
---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------
http://blogs.z24.nl/boumans_blog/2014/03/wat-kost-de-nss-top-onze-economie.html
Kopt, 50 miljoen. Heb het zelf ook eventjes berekend met mijn calculator.
Geintje natuurlijk maar vernam het in de media.
Nederland is totaal de weg kwijt
Ja 25 59,52%
Nee 17 40,48%
Stemmers: 42.
Hmm... Zo te zien vinden de meesten dat Nederland de weg kwijt is. Opvallend.