Fitness Seller

Gevonden ATX Multi Grip Bar

Bezoekers in dit topic

Siemenn

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2014
Berichten
96
Waardering
36
Lengte
1m85
Massa
80kg
Hoi,

Door een nare schouder blessure ben ik al 4 maanden met een fysio aan het aanklooien (lees: herstellen). Op zijn advies en eigen inlezen kwamen we tot de conclusie dat ik eens de Multi Grip Bar (Swiss Bar) moet proberen. Die van ATX is de mooiste en oogt het meest functioneel.

Wie niet waagt...
Iemand die hem verkoopt? Of een ander merk adviseert om te bekijken?
 
Dank voor de reacties. Inmiddels een mooie bar kunnen overnemen van medeforummer davido01 !
 
Ik heb zelf twee swissbars gehad...ene verkocht en de andere uitgeleend.
Het grote nadeel waar ik vrijwel nooit wat over hoor is dat bijna alle swissbars "non-rotating" sleeves hebben. De sleeves kunnen dus niet draaien zoals bij een olympic barbell. Dit vind ikzelf een groot nadeel en werkt belastend op polsen en ellebogen, zeker bij zwaardere gewichten. Om je schouders te sparen is een neutrale greep weliswaar goed, maar wellicht dat een smallere greep met een gewone halter en een shouldersaver pad of board waardoor de rom kleiner word ook hulp biedt?
 
Die van mij was te kort en kwamen de schijven tegen het powerrack aan. Opgelost door veersluiters op te zetten op 5cm maar is eigenlijk niet de bedoeling. Greep mag korter zodat de bar lekkerder in balans blijft voor de polsen.
 
Back
Naar boven