XXL Nutrition

au! vetpercentage tegenvaller!!!

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
damn! ik had mijn vet percentage een aantel keer met een wwegschaal gemeten. waar het gemmideld oip ongveer 7 uitkam! nu heb ik het net met een huidplooi meting gedaan, en daar kwam 13.7 uit! tegenvaller.

en ik doe al5/6 dagen in de week vechtsport plus daarna 2-3 keer in de week kracht training met zware compunds

dus ik denk dat ik ik het met mijn voeding moet gaan doen
dit is wat ik nu eet :
ontbijt
2sneetjes volkoren brood met mager vlees waren
2sneetjes volkoren brood met hagelslag/vlokken
2sneetes brood met pindakaas
ochtend tussendoortje
1appel/peer
middag eten
2sneetjes volkoren brood met jam
2sneetjes volkoren brood met pindakaas
middag tussendoortje

1 banaan
Avondeten,[/FONT]

-aardappelen/pasta/rijst
-groente
-ei
-vlees/vis
avond tussendoortje
2sneetjes brood met vruchtenhagelslag
2sneetjes brood met mager vlees waren
1manderein

volgens mij moet ik meer met eiwitten gaan doen. maar ik mag geen melk en soja is ook niet al te goed.

iemand een idee?
alvast bedankt
[/FONT]

SDC11642.jpg

• Topic Starter Topic Starter
ik heb trouwens een foto bij gestuurd. wat denken jullie dat het ongeveer aan vet is?

ik vind 13.7 % toch veel voor die foto

even vlucht gezegd zoon 10+
je lijkt al gauw onder de 10 maar dat komt ook omdat je vrij skinnie bent (nis mis mee verder)

je kan op internet fotoos zoeken bij bepaalde perecentages van andere mensen en je moet de juiste kracht met dat klemmentje geven. als het een duurdere versie is dan is het ook aangegeven of automatisch

je staat wel goed droog imo

9 schat ik omdat je geen echt onderhuidsvet hebt. Maar in verhouding tot lean mass kan dat inderdaad wat hoger gaan liggen. Ik heb zowat dezelfde spierdefinitie. strepen op schouders en aders op bovenbenen alleen wat meer vet rond de onderbuik. Wel weeg ik een stuk meer en ben kleiner.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Snap wel die hagelslag en jam in je schema niet, er staan enorm veel koolhydraten in je schema. Ik zou niet moeten proberen die hoeveelheid carbs te zonder cardio om geen vet bij te komen.

Voeg ook es een melkproduct zoals kwark aan toe.

Erg goede basis en genen, een echte meso met een trekje van ecto-verbranding die je ten goede komt en niet tegenwerkt.

Laatst bewerkt:
ja ik vind 13.7 ook veel! maarja dat is wat de test van de duidplooi meting zij! dus nu weet ik eik nog niet veel. volgens haar zat het meeste ook achter bij mijn schouder bladen. daar was het 10mm buik en bicep 8 en tricep 6

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

9 schat ik omdat je geen echt onderhuidsvet hebt. Maar in verhouding tot lean mass kan dat inderdaad wat hoger gaan liggen. Ik heb zowat dezelfde spierdefinitie. strepen op schouders en aders op bovenbenen alleen wat meer vet rond de onderbuik. Wel weeg ik een stuk meer en ben kleiner.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Snap wel die hagelslag en jam in je schema niet, er staan enorm veel koolhydraten in je schema. Ik zou niet moeten proberen die hoeveelheid carbs te zonder cardio om geen vet bij te komen.

Voeg ook es een melkproduct zoals kwark aan toe.
ik mag een melk. dat is het probleem juist.

broodmonster.. dat zijn 20 sneetjes brood op een dag..
zou de jam en hagel slag dan wel weg laten.

vervang wat brood door bijv vis of kip, daar zitten de eiwitten in en niet in melk.
en neem in de ochtend een stuk fruit

vervang wat brood door bijv vis of kip, daar zitten de eiwitten in en niet in melk.

Het moet niet gekker worden! :D

ik eet idd heel veel brood. maar ik doe ook gemmield 8 uur vechtsport per week. dus dan he je die coolydraten ook nodig. de hagelslag en jam zou idd weg kunnen. miss eentje voor de smaak, maar veder weg laten.

en volgens mij zit in melk idd wel eiwit:P

**** als dit 13.7% is dan ga ik toch wat langer moeten cutten denk ik xD

Stop met karate en begin met bodybuilden.

Ik zie trouwens geen voedingswaarde in je voeding staan, lijkt me als beginner zijnde best handig!

8-9%. Huidplooimeting is ook lang niet perfect. Spiegel zegt meer.

Je bent ook een chanceur qua symmetrie.

weegschaal lijkt me in dit geval nauwkeuriger

Terug
Naar boven