XXL Nutrition

au! vetpercentage tegenvaller!!!

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer is een meting belangrijker dan de spiegel?

en ik zie e nu gewoon nog hetzelfde uit. die foto was van afgelopen zomer vakantie.
ja idd is de spiegel wel belangrijker ja. en ik kom er nu ook echt dat een huidplooi meting een verschil van 5% kan hebben

Idd klopt die 13,7% echt niet aan de bijlage te zien. Trouwens, wat maakt het uit wat je vetpercentage is? Kijk gewoon in de spiegel dan zie je toch dat je zeker niet hoeft te cutten?

Diegene die 13,7% heeft gemeten is blind!
Al kan je nog zo k*t meten. Je moet toch wel inzien dat dit geen 13,7% is lol.

kerel met dat vetpercentage kan je zo op een bodybuilding podium oplopen :p dat is echt geen 13% , eerder 8%

LOL wat boeit dat cijfer nou... Vind je jezelf opeens te dik als je een ander cijfer bij je vetmassa hoort? Uiteindelijk moet je toch op de spiegel afgaan want zowel huidplooimeting als weegschaal zijn allebei onnauwkeurig.

als dat 13.7% is, ben ik benieuwd hoe jij er uit ziet bij 6%;)?

Dat je nu nog brood lust:O

Volgens mij heeft de persoon die jou gemeten heeft, ook veel bindweefsel meegepakt. Dan kom je al snel op 13,7%. Laat de meting eens doen door een ander (ervaren) persoon, waarschijnlijk valt je vetpercentage dan lager uit. Dichter bij de werkelijkheid, 13,7% lijkt me onwaarschijnlijk.

ik zal het wel eens laten doen. want 13.7 heb ik dus duidelijk niet. en ik zou het toch wel fijn vinden om te weten. dan kan ik gaan uitrekenen wat ik moet eten als ik moet cutten voor wedstrijden

ik zal het wel eens laten doen. want 13.7 heb ik dus duidelijk niet. en ik zou het toch wel fijn vinden om te weten. dan kan ik gaan uitrekenen wat ik moet eten als ik moet cutten voor wedstrijden
Die calculatoren kloppen meestal ook van geen kant.

Ik eet nu 5000kcal en kom al twee maand geen gram aan, terwijl mn verbruik rond de 4000 zou moeten liggen, en dan heb ik nog een overdreven hoge activiteitsfactor ingevuld

Terug
Naar boven