Fitness Seller

Auto Advies

kevin92

Cool Novice
Waardering
1
Ik ben van plan mijn eerste auto te gaan kopen maar er is zoveel keus dat ik wat extra advies nodig heb.

Ik heb een budget van 3000 euro ter beschikking en wil eigenlijk een auto die sportiviteit uitstraalt

Iemand advies?

ik heb een paar weken geleden een vw polo berline van 98 met 120 000 kilometres op de kop kunnen tegen 1400 euros, denk wel na die oude bakken zuipen nogal redelijk veel voor wat het is.

koop gewoon een leuke 1.6 met weinig km's en liefst met onderhouds boekjes (ja ze zijn er degelijk wel) En voor de rest is het met oudere auto's toch gewoon puur geluk hebben!

zo heb ik zelf een VW golf 1.8 uit 97 met 108.xxx op de teller toen ik hem kocht (dus met 100.000 officieel dealer onderhouden grotebeurt gehad + distributie riem en die ongein) voor 3k, auto ziet er helemaal punt gaaf uit! en hij kwam zo de apk door toen ik hem kocht!

Laatst bewerkt:
Koop een Golf 4 of BMW 328 e36, doe allemaal mee achter de computer WROEMMWROEMMM

ik rijd een alfa romeo 147 heb je voor dat geld en zit vol met luxe. en geen geblabla want deze auto's zijn goed te vertrouwen in deze tijd. als je er dan een pakt 1.6 met nokkas versteller heb je een sportief autotje

Tuning-Gone-Wrong.jpg

Zoek dan een nette civic uit 98 ofzo. Lekker zuinig, weinig wegenbelasting en zien er een beetje sportief uit. Voor de rest ga je toch niks vinden voor dat geld dat er sportief uit ziet EN niet afgetrapt. Kan je anders wel een bmw 5 serie tot 1995 aanraden, zijn al te vinden tussen de 1000 en 2000 en niet zo afgetrapt als wagen die er sportief uit zien. (eigen ervaring ;) ) Alleen heb je iets meer vaste lasten.

ik rijd een alfa romeo 147 heb je voor dat geld en zit vol met luxe. en geen geblabla want deze auto's zijn goed te vertrouwen in deze tijd. als je er dan een pakt 1.6 met nokkas versteller heb je een sportief autotje

Het enige model idd van alfa wat een redelijke auto is ja, rest zou ik niet doen kwa oudere auto's

voor diene prijs, oude bmw 3 reeks e36

Zoek dan een nette civic uit 98 ofzo. Lekker zuinig, weinig wegenbelasting en zien er een beetje sportief uit. Voor de rest ga je toch niks vinden voor dat geld dat er sportief uit ziet EN niet afgetrapt. Kan je anders wel een bmw 5 serie tot 1995 aanraden, zijn al te vinden tussen de 1000 en 2000 en niet zo afgetrapt als wagen die er sportief uit zien. (eigen ervaring ;) ) Alleen heb je iets meer vaste lasten.
heb je het over afgetrapte auto's nee dan zit je bij civic idd goed:o
ot uberhoud onder de 2k voor een redelijk oogende auto die niet afgetrapt is vinden is zo goed als onmogelijk...

heb je het over afgetrapte auto's nee dan zit je bij civic idd goed:o
ot uberhoud onder de 2k voor een redelijk oogende auto die niet afgetrapt is vinden is zo goed als onmogelijk...

Staan er genoeg hoor, maar je moet hem natuurlijk niet overnemen van een jochie of een swa die hem ook nog eens "getjoend" heeft. En niet meteen de eerste de beste nemen ;)

Misschien een vierkante astra anders?

porsche 924 oldtimer geen wegenbelasting oldtimer verzekering en een van de weinige porsches waar ook audi-vw onderdelen oppassen.

Staan er genoeg hoor, maar je moet hem natuurlijk niet overnemen van een jochie of een swa die hem ook nog eens "getjoend" heeft. En niet meteen de eerste de beste nemen ;)

Misschien een vierkante astra anders?

civic is redelijk gewild model onder de jeugd... dus denk dat als je een redelijke staat een civic wilt hebben dat het je ook wel iets meer gaat kosten dan onder de 2k

Oude golf/BMW

met 3000 heb je een audi a 3 1.9 tdi of een golf 4

Veel mensen gaan het niet met me eens zijn, lage prijs in occassie, rijgedrag met een -afhankelijk van de motorisatie - (klein) sportief accentje, sportief uiterlijk, auto met weinig kosten = Hyundai Coupé 1.6, 2.0, 2.7. Het 2.0 model uit 2000 haalt de 60mph in 7,5 seconden (gemiddelde testscore, officieel cijfer ligt een seconde hoger).

Laatst bewerkt:
Wat een debielen hier, je eerste auto, koop een polo of iets van een astratje, golf zou ik wel aanraden maar voor 3000 heb je net geen golf 4 en een golf 3 vind ik persoonlijk spuuglelijke pauperwagens.

Terug
Naar boven