AndroidHealthClinic

Wat loopt iedereen steeds te zeiken en mierennken over cliche en pocahontas. Dit idee is al zo vaak toegepast; planet of the apes, the last samurai, dance with wolves. Allemaal vermakelijke films.

Wat loopt iedereen steeds te zeiken en mierennken over cliche en pocahontas. Dit idee is al zo vaak toegepast; planet of the apes, the last samurai, dance with wolves. Allemaal vermakelijke films.

Geen films die ik heb gezien iig.

Ik hou van verhaal, dit soort standaard scripts gaan nergens over, zo kan iedereen geld verdienen.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Ik denk dat sommige azijnpissers hier gewoon een trauma met smurfen hebben, was potige smurf te ruw met jullie?

De vraag die zich nu aandient is natuurlijk , wie behoort hier tot de simpele massa? Degene die alleen met modder gooit maar verder geen acceptabele alternatieven biedt, of diegenen die van deze film wel nog kunnen genieten.

En als je een verhaal met veel diepgang wilt kun je beter boeken gaan lezen. Daar is het verhaal echt belangrijk. Bij sommige films kan het verhaal zeker ook belangrijk zijn, maar een film moet naar mijn mening in de eerste plaats entertainen! En dat doet Avatar voor de volle 100%..

Dan heb jij dus geen verstand van films, zeg dat dan.

Over simpel gesproken.

Ik denk dat sommige azijnpissers hier gewoon een trauma met smurfen hebben, was potige smurf te ruw met jullie?

De vraag die zich nu aandient is natuurlijk , wie behoort hier tot de simpele massa? Degene die alleen met modder gooit maar verder geen acceptabele alternatieven biedt, of diegenen die van deze film wel nog kunnen genieten.

En als je een verhaal met veel diepgang wilt kun je beter boeken gaan lezen. Daar is het verhaal echt belangrijk. Bij sommige films kan het verhaal zeker ook belangrijk zijn, maar een film moet naar mijn mening in de eerste plaats entertainen! En dat doet Avatar voor de volle 100%..

voor de volle 100 %? kom op zeg het enige boeiende aan de film is de 3d effecten voor de rest gaat het echt gewoon totaal nergens over, jij moet hard gesmoked hebben voordat je die film bent gaan kijken.

De dingen die je 3D ziet die zijn volgens mij echt wel zo 'gemaakt'. Je moet namelijk een beeld vanuit 2 verschillende hoeken filmen om het 3D te maken. Het is echt niet zo dat zodra je dat brilletje op zet dat alles ineens 3D wordt, het moet wel in 3D opgenomen worden.

Ok, leg mij dan eens uit....hoe jij terwijl je iets in 3D schiet, je de foto's niet 3D wil schieten?? Als je dat kan uitleggen, ben jij een knappe jongen....

O ja, nog iets....in je onderschrift vergeet je nog een zin: Rob G lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis

Laatst bewerkt:
loop er niet warm voor:) als tabby er nu in meespeelde ging k 'm wel kijken:heart:

Ok, leg mij dan eens uit....hoe jij terwijl je iets in 3D schiet, je de foto's niet 3D wil schieten?? Als je dat kan uitleggen, ben jij een knappe jongen....

O ja, nog iets....in je onderschrift vergeet je nog een zin: Rob G lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis

Als jij aan het schieten bent is de werkelijkheid om je heen 3D, terwijl die foto's, ook al zijn ze deel van die werkelijkheid, nog steeds 2D zijn..

Life's not that complicated if you pay attention :rolleyes:

voor de volle 100 %? kom op zeg het enige boeiende aan de film is de 3d effecten voor de rest gaat het echt gewoon totaal nergens over, jij moet hard gesmoked hebben voordat je die film bent gaan kijken.

3d was prachtig inderdaad. Er is heel slim gebruik gemaakt van de diepte in het beeld. Zo zit er een achtervolgingsscene in met een beest dat zich vrijwel volledig langs de diepte as van het beeld afspeelt. Het beest komt dus gedurende die scene constant recht op je af zonder de zaal in te springen, want dan zou het hele effect ook in een moment voorbij zijn. Nu wil je gedurende de hele scene eigenlijk naar achter wegduiken, het beest komt eraan! Door juist in de ruimte achter het scherm in de diepte te werken wordt de spanning en het gevoel dat je naar achter wilt gaan veel langer uitgebuit. Een briljante (regie)zet van Cameron.

Maar Avatar was de eerste echt gigantische 3D-productie die in de bioscoop kwam, en het was de bedoeling van Cameron om gewoon een overdonderende en adembenemende wereld neer te zetten. Wat mij betreft is hij daarin geslaagd, dat jij dat gevoel niet had, dat kan.

+ 1

Jullie missen namelijk ook een punt, het is mss een clichéverhaal, maar nog nooit werd dit verhaal in die mate toegepast in een film over de mensheid die een andere planeet ontdekt en een mens die vervolgens verliefd wordt op een buitenaards wezen op deze planeet..

http://www.telegraaf.nl/prive/5766530/___Bezoekers_film_Avatar_sucidaal___.html?p=25,2

:roflol::roflol::roflol:

Moet bekennen dat ik erna ook moeilijk kon geloven, aanvaarden dat dit allemaal maar fictie was, maar om er nu depressief van te worden :o

Laatst bewerkt:
+ 1

Jullie missen namelijk ook een punt, het is mss een clichéverhaal, maar nog nooit werd dit verhaal in die mate toegepast in een film over de mensheid die een andere planeet ontdekt en een mens die vervolgens verliefd wordt op een buitenaards wezen op deze planeet..

http://www.telegraaf.nl/prive/5766530/___Bezoekers_film_Avatar_sucidaal___.html?p=25,2

:roflol::roflol::roflol:

Moet bekennen dat ik erna ook moeilijk kon geloven, aanvaarden dat dit allemaal maar fictie was, maar om er nu depressief van te worden :o

Als de mieren tegen de rode mieren in oorlog gaat en een mannetjes mier wordt verliefd op een vrouwtjes-rode mier, is het ook nog nooit op het witte doek verschenen, maar wel weer ****ing cliché.

En dan die commandant erbij, wat slecht zeg, de film is precies hoe je het je de eerste instantie voor stelt, super simpel.

Ze mogen van geluk spreken dat ze hem in 3D hebben uitgebracht, anders was het een regelrechte flop geweest.

Ze mogen van geluk spreken.... :roflol: Alsof het per ongeluk zo is gegaan.

Lekker boeiend waar het verhaal wel of niet over gaat, iedere halve klapmongool zou moeten weten dat dit voornamelijk een film is die je gaat kijken vanwege de verbluffende visuele effecten. Als je daar niet op zit te wachten dan kijk je 'm niet. Zelfs de director heeft gezegd dat een goede plot of origineel verhaal niet bepaald het doel was van de film. Ikzelf heb 'm overigens nog niet gezien maar heb wel begrepen dat de meest zure filmrecensent moeite heeft om zich negatief uit te laten over de film, en dat zegt op zich wel wat.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Ze mogen van geluk spreken.... :roflol: Alsof het per ongeluk zo is gegaan.

'Realist' presenteert zich wel vaker als een soort orakel terwijl er alleen onsamenhangende en irrationele onzin uit zijn internetverbinding komt.

Lekker boeiend waar het verhaal wel of niet over gaat, iedere halve klapmongool zou moeten weten dat dit voornamelijk een film is die je gaat kijken vanwege de verbluffende visuele effecten. Als je daar niet op zit te wachten dan kijk je 'm niet. Zelfs de director heeft gezegd dat een goede plot of origineel verhaal niet bepaald het doel was van de film. Ikzelf heb 'm overigens nog niet gezien maar heb wel begrepen dat de meest zure filmrecensent moeite heeft om zich negatief uit te laten over de film, en dat zegt op zich wel wat.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

'Realist' presenteert zich wel vaker als een soort orakel terwijl er alleen onsamenhangende en irrationele onzin uit zijn internetverbinding komt.

Klopt, het orakel dat ben jij, want niemand is zo geweldig en slim als onze Klaaswitz die altijd overal wel commentaar op heeft, ben je in het echt ook zo eigenlijk?

En een film niet slecht durven noemen om de graphics slaat natuurlijk ook nergens op, op deze manier is het slecht gesteld met de toekomst van de filmwereld. Nu is dit de eerste echte grote film in 3D, dus het zal wel meevallen.

We hebben er veel geld in gestoken, dus het moet ook goed zijn. :roflol:

Verhaal en acteerwerk is niet bijzonder. Als je alle plussen en minnen bij elkaar opteld is het een ruime voldoende, maar een erg bijzonder film is het wat mij betreft niet.

Vertel, wat is er aantrekkelijk aan de film behalve dat mensen em in de bios willen zien voor het 3D?

De mooie visuals, die nog beter uit de verf komen in 3D. Daar gaan mensen voor naar de bioscoop en wat dat aangaat doet de film waarvoor die bedoeld is, mensen mooie visuals laten zien. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Wellicht dat er in de toekomst films verschijnen die gebruik maken van dezelfde technieken en die dan ook nog tegelijkertijd intellectuele hoogvliegers als jij inhoudelijk ook nog even laten genieten. In dat geval zal een director wellicht schermen met 'film met geweldige visuals en nogal diepzinnig verhaal en origineel plot!' en in het geval dat dit ook zo ontvangen wordt en genoeg bekeken wordt is ook die film een succes.

1. Filmmaker komt op het idee om belachelijk veel geld uit te geven aan een film die hij oogverblindend mooi wil maken met behulp van nieuwste technologie
2. Avatar belooft mooie plaatjes te laten zien, grote mediahype. Filmcritici staan klaar met geslepen messen.
3. Miljoenen mensen gaan kijken en spreken lovende woorden over de mooie plaatjes inclusief meeste professionele critici.
4. Film brengt belachelijk veel op ondanks de hoge productie kosten.
5. Film geslaagd lijkt me.

Oh ja, in dat soort gevallen krijg je dan ook allerlei internet rebellen die de film dan de grond in boren vanwege het ontbreken aan plot of originaliteit, ook dat hoort bij het hele proces van succes vermoed ik, puntje nummer 6.

De mooie visuals, die nog beter uit de verf komen in 3D. Daar gaan mensen voor naar de bioscoop en wat dat aangaat doet de film waarvoor die bedoeld is, mensen mooie visuals laten zien. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Wellicht dat er in de toekomst films verschijnen die gebruik maken van dezelfde technieken en die dan ook nog tegelijkertijd intellectuele hoogvliegers als jij inhoudelijk ook nog even laten genieten. In dat geval zal een director wellicht schermen met 'film met geweldige visuals en nogal diepzinnig verhaal en origineel plot!' en in het geval dat dit ook zo ontvangen wordt en genoeg bekeken wordt is ook die film een succes.

1. Filmmaker komt op het idee om belachelijk veel geld uit te geven aan een film die hij oogverblindend mooi wil maken met behulp van nieuwste technologie
2. Avatar belooft mooie plaatjes te laten zien, grote mediahype. Filmcritici staan klaar met geslepen messen.
3. Miljoenen mensen gaan kijken en spreken lovende woorden over de mooie plaatjes inclusief meeste professionele critici.

Oh ja, in dat soort gevallen krijg je dan ook allerlei internet rebellen die de film dan de grond in boren vanwege het ontbreken aan plot of originaliteit, ook dat hoort bij het hele proces van succes vermoed ik, puntje nummer 6.

Je hebt mij niet horen zeggen dat ik de film niet mooi vind, maar ik hou van verhaallijnen waarbij je denkt "hoe verzinnen ze het", en er zijn zat andere hele mooie films waarbij het verhaal toch een stuk spannender is als deze film, maar zoals ik al zei het is de eerste echte grote 3D film dus we zullen zien. Maar ik weet zeker dat als de film niet in 3D was uitgebracht dat ie lang niet zoveel had opgeleverd als nu.

Mensen hebben een mooie tv thuis staan en zullen er echt niet mee zitten om te wachten tot ie op dvd uit komt.

Ik snap uberhaupt niet hoe je zo vol zekerheid over een film kan praten die je zelf niet eens gezien hebt, maar goed.

Laatst bewerkt:

Komop man, Cameron: ds man van terminator en titanic, beide spectaculaire films met een stevig verhaaltje. Je gaat me toch niet vertellen dat een kleine portie van dat megakapitaal niet naar degelijke regie en acteurs kon gaan. Check vb het karakter van die commandant, zelfs een kind van 13 jaar vind zo'n personage over the top cliché.

Gewoon een zakkenvullertje dit project. Mij niet gezien.

Komop man, Cameron: ds man van terminator en titanic, beide spectaculaire films met een stevig verhaaltje. Je gaat me toch niet vertellen dat een kleine portie van dat megakapitaal niet naar degelijke regie en acteurs kon gaan. Check vb het karakter van die commandant, zelfs een kind van 13 jaar vind zo'n personage over the top cliché.

Gewoon een zakkenvullertje dit project. Mij niet gezien.

Precies, een mooie film kan iedereen maken, we hebben nou eenmaal die technologie ervoor, voor een sterk en origineel verhaal en puik acteerwerk is nou eenmaal wat meer professionaliteit en denkwerk voor vereist, iets wat een stuk meer moeite kost en waar ik veel meer respect voor heb.

Terug
Naar boven