MuscleMeat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net terug van de bioscoop waar ik hem in 3D heb gezien. Het was een perfecte zaal waarin je de 3D effects zeer goed kon zien.
Kon mij haast niet meer voorstellen dat het fictie was want op een gegeven zit je letterlijk in de film. De omgevingen waren spectaculair en het verhaal had ook een boodschap --> respect voor de natuur alles houdt verband met elkaar.

Deze film moet je echt in de bioscoop gaan bekijken en op 3D.
Het is 1 van de beste films die ik heb gezien!

9,5/10

• Topic Starter Topic Starter
toch leuk om in het begin al die haters te zien en er nu voor 99% positieve berichten komen :rolleyes:

****, ik heb hem wel gezien maar ik kreeg in de bioscoop helemaal niks van een 3d bril!!!!!!

Die naam Pandora is wel erg cliché.....volgens mij wordt het ook gebruikt bij de stripserie Storm.

Ik ben benieuwd of zo een actiefilm wel in 3D te volgen is. De enige 3D film die ik heb gezien ooit was in Harderwijk geloof ik....

i liked it! ik zat er met 3d in elk geval helemaal in!

Stond ik net in de cinema, focking 2 voorstellingen uitverkocht.

:fuu:

Die naam Pandora is wel erg cliché.....volgens mij wordt het ook gebruikt bij de stripserie Storm.

Ik ben benieuwd of zo een actiefilm wel in 3D te volgen is. De enige 3D film die ik heb gezien ooit was in Harderwijk geloof ik....
Kvind die naam juist wel toepasselijk
In Greek mythology, Pandora (ancient Greek, Πανδώρα, traditionally derived from πᾶν "all" and δῶρον "gift", thus "giver of all", "all-endowed") was the first woman.[1] As Hesiod related it, each god helped create her by giving her unique gifts. Zeus ordered Hephaestus to mould her out of Earth as part of the punishment of mankind for Prometheus' theft of the secret of fire, and all the gods joined in offering this "beautiful evil" seductive gifts. Her other name, inscribed against her figure on a white-ground kylix in the British Museum,[2] is Anesidora, "she who sends up gifts,"[3] up implying "from below" within the earth. According to the myth, Pandora opened a jar (pithos), in modern accounts referred to as "Pandora's box", releasing all the evils of mankind— although the particular evils, aside from plagues and diseases, are not specified in detail by Hesiod — leaving only Hope inside once she had closed it again.[4] She opened the jar out of simple curiosity and not as a malicious act.[5]
The myth of Pandora is ancient, appears in several distinct Greek versions, and has been interpreted in many ways. In all literary versions, however, the myth is a kind of theodicy, addressing the question of why there is evil in the world

dit ziet er wel erg lelijk uit, net een computerspel.

In de film ziet alles er heel anders uit dit is gewoon een plaatje kerel.
De omgevingen zien er mooier uit dan jij in je fanatasie kan voorstellen.

Jongens ga na maar naar de bioscoop die film MOET je gezien.

Tip ; zoek er wel 1 uit met minimaal op 3D!!
Als het kan in de buurt dan ook met IMAX erbij hoeft niet persee.
( is een heel groot scherm)

In de film ziet alles er heel anders uit dit is gewoon een plaatje kerel.
De omgevingen zien er mooier uit dan jij in je fanatasie kan voorstellen.

Jongens ga na maar naar de bioscoop die film MOET je gezien.

Tip ; zoek er wel 1 uit met minimaal op 3D!!
Als het kan in de buurt dan ook met IMAX erbij hoeft niet persee.
( is een heel groot scherm)

+ 1

De kracht van de film is juist dat hij zo realistisch mogelijk is gemaakt, absoluut geen tekenfilm dus of computerspel.

Film heeft ondertussen al bijna 400 miljoen $ opgebracht!!

Net terug van de bioscoop waar ik hem in 3D heb gezien. Het was een perfecte zaal waarin je de 3D effects zeer goed kon zien.
Kon mij haast niet meer voorstellen dat het fictie was want op een gegeven zit je letterlijk in de film. De omgevingen waren spectaculair en het verhaal had ook een boodschap --> respect voor de natuur alles houdt verband met elkaar.

Deze film moet je echt in de bioscoop gaan bekijken en op 3D.
Het is 1 van de beste films die ik heb gezien!

9,5/10

plus 1 ik was ook helemaal in de film gezogen, geweldige ervaring.

ik weet niet wat iedereen te zeiken heeft, maar ik heb m in 3D gezien en kvond m errug bruut!!!:D

mahja, ik ben dan ook een fantasy/sci fi junkie:D

Punten geven puur op effects gaat sowieso nergens over, het zegt weer veel over het mainstream publiek.

qft, dat zelfs de filmkenners van dbb zich verlagen door een film enkel te quoteren op haar looks zegt al genoeg. Waarom geen diepgaand verhaal in een mooi ogende film verwerken? klinkt weer als een easy money projectje a la Bruckheimer en Bay.

Easy money? Lol. Heb je enig idee hoe lang er aan gewerkt is en hoeveel er geïnvesteerd is in deze film? Als er 1 film is die geen easy money projectje is ;)

Heb 'm nog niet gezien, maar dat visuele effecten/uitwerking soms de ranking/waardering bepalen is niets nieuws, idem voor de Pixar producties.

Terug
Naar boven