Fitness Seller

De film staat op nr 24 in de imdb top 250, ook wat overdreven vind ik.

De dvdrip is idd nog niet uit.
Alleen cam en telesync zijn er al.

Dan is dit denk ik een telesync.
Nouja anyway, alles wat ik upload is enigsinds kijkbaar en van betere beeldkwaliteit dan rai uno op m'n eigen tv:lol:
Heb geduld niet om een paar dagen te wachten dus tja....

Deze film moet gewoon gekeken worden in de IMAX als 3D. Zoiets gaan downloaden heeft echt totaal geen zin.

Had The Dark Knight er niet meer in twee weken? En de score ervan was toen 9,6 oid. :o

De film staat op nr 24 in de imdb top 250, ook wat overdreven vind ik.
De eerste 6mnd - eerste jaar is die notering niet betrouwbaar te noemen. Zelfs na die periode kunnen films nog zakken of stijgen naarmate meer kenners hun oordeel vellen. Zeker niet op blindstaren dus. Het nadeel van IMDb is dat alleen stemmen van regelmatige bezoekers tellen, waardoor je eerst de hele fanclub krijgt die films erg hoog in de ranking pushen, en later pas een meer betrouwbaar cijfer te zien krijgt.

Hou normaal echt niet zo van science fiction maar deze vond ik echt heel goed!!

Ik vind die Dark Knight notering nog steeds zwaar over the top. Naja, vond zelf avatar zeker wel toffer en als bioscoop ervaring helemaal, al is dat natuurlijk niet echt met elkaar te vergelijken.

y0 Mannen,

Kan morgen naar 3d pathe arena naar Avatar.
Alleen ze hebben hem ook daar op imax3d maar die kaarten zijn uitverkocht.

Maakt dat echt een wereld van verschil of volstaat een goede bioscoopzaal met een 3d brilletje ook?

y0 Mannen,

Kan morgen naar 3d pathe arena naar Avatar.
Alleen ze hebben hem ook daar op imax3d maar die kaarten zijn uitverkocht.

Maakt dat echt een wereld van verschil of volstaat een goede bioscoopzaal met een 3d brilletje ook?

Ik had hem in 3D gezien in Metropolis .. is er een verschil met Imax dan?

Ik had hem in 3D gezien in Metropolis .. is er een verschil met Imax dan?

Imax schijnt een groter doek te zijn een beetje alsof je in de film "zit"?

Beviel het goed met alleen 3d dan ga ik morgen ook gewoon, anders moet ik wachten tot maandag of dinsdag?

Voor zover ik weet loopt IMAX door heel de zaal (onder de stoelen) door? De beeldkwaliteit is ook veel beter omdat het op bredere rollen loopt oid.

Edit: denk dat dat van onder stoelen lopen nog wat anders is.

Imax schijnt een groter doek te zijn een beetje alsof je in de film "zit"?

Beviel het goed met alleen 3d dan ga ik morgen ook gewoon, anders moet ik wachten tot maandag of dinsdag?

Kvond het in 3D al super tof .. zou niet weten hoe het is in Imax maar 3D was die al super wreed .. echt van genoten :D

Mensen, doe eens normaal, je gaat een film van dit caliber toch niet downloaden uit gierigheidsoverweging:eek:..ga gewoon naar de bios..3d of niet 3d...die film is het geld zeker waard!

Ik heb Avatar gisteren gezien en ben echt heel erg onder de indruk. Ik houd op zich al van dat soort films, maar dit is de beste film die ik tot nu toe gezien heb.

Terug
Naar boven