AndroidHealthClinic

Deze film is gewoon visueel zo goed, als je dit ziet op het juiste scherm (zoals het bedoeld is) moet je wel overdonderd worden. Natuurlijk zou het leuk zijn als de film een beter verhaal e.d. had, maar voorlopig is dat zwaar ondergeschikt aan de rest van de film. Puur en simpel visueel vermaak. En dat doet deze film gewoon erg goed.

qft, dat zelfs de filmkenners van dbb zich verlagen door een film enkel te quoteren op haar looks zegt al genoeg. Waarom geen diepgaand verhaal in een mooi ogende film verwerken? klinkt weer als een easy money projectje a la Bruckheimer en Bay.
Jij hebt em blijkbaar nog niet gezien.

Volgens mij is de ticket prijs niet zoveel gestegen in 12j?

Ik durf er om te wedden dat je in die tijd niet fl 57,20 gulden voor twee bioscoopkaartjes betaalde(fl 28,60 per stuk).
Damn, ik verlang weer naar de gulden:D

Anyway je hebt gelijk want het is gewoon een kaskraker!

Is het zn geld waard om hem in 3d te bekijken ipv 2d?

Zal er eigenlijk een 3D versie van de film voor thuis komen?

Beste mensen, ik zou graag morgen naar avatar gaan in 3D, maar nu is er een probleem, Er zijn 2 verschillende soorten 3D naar het schijnt??? Het ene theater werkt met de standaard brilletjes (rood / groen) en het andere theater werkt met 3D brilletjes waar een batterij in zit, ik heb geen idee waar dat goed voor is, dus misschien weet iemand van jullie het :)

Beste mensen, ik zou graag morgen naar avatar gaan in 3D, maar nu is er een probleem, Er zijn 2 verschillende soorten 3D naar het schijnt??? Het ene theater werkt met de standaard brilletjes (rood / groen) en het andere theater werkt met 3D brilletjes waar een batterij in zit, ik heb geen idee waar dat goed voor is, dus misschien weet iemand van jullie het :)

Ik had gewoon een zwart brilletje was prima?

Zojuist gezien (Amsterdam Imax) en mij bijzonder vermaakt. Wat een verbluffende SFX weer. Petje af. :thumbup:

met rood/groen heb je waardeloze kleuren.

Die met (of zonder) brilletje werken met gepolariseerd licht (horizontaal en verticaal), of met een shutter die het licht om-en-om voor het linker en het rechter oog laten zien

http://www.dewijs-3d.com/accesiores_services/hoe_kom_ik_er_achter_welk_type_b.htm

Ook gezien vandaag, in 3D, prachtige beelden!

De film zelf was mooi maar je moet er niet heen gaan voor een goed verhaal dan kan je beter The green mile doen ofzo

Easy money? Lol. Heb je enig idee hoe lang er aan gewerkt is en hoeveel er geïnvesteerd is in deze film? Als er 1 film is die geen easy money projectje is ;)

Heb 'm nog niet gezien, maar dat visuele effecten/uitwerking soms de ranking/waardering bepalen is niets nieuws, idem voor de Pixar producties.

Idd, als je visuele effecten totaal niet mag laten doortellen en enkel op verhaal moet beoordelen en dialogen kan je eig beter een boek lezen.

Idd, als je visuele effecten totaal niet mag laten doortellen en enkel op verhaal moet beoordelen en dialogen kan je eig beter een boek lezen.
Maar daarom is het een film waarvan de volgende generatie zich afvraagt wat die in vredesnaam in de IMDB top 250 doet ;)

Maar daarom is het een film waarvan de volgende generatie zich afvraagt wat die in vredesnaam in de IMDB top 250 doet ;)

Net alsof IMDB de standaard is. Staat het op IMDB laag dan zal het vast niks zijn... Veel mensen zijn al gauw geneigd om op 0 of 10 te drukken.

Zo heb je films waar ik bij in slaap val en/of totaal niks aan vindt: Star Wars / Lord of the rings / Harry Potter. Staan ze hoog op de lijst, ja :o.

Net alsof IMDB de standaard is. Staat het op IMDB laag dan zal het vast niks zijn... Veel mensen zijn al gauw geneigd om op 0 of 10 te drukken.

Zo heb je films waar ik bij in slaap val en/of totaal niks aan vindt: Star Wars / Lord of the rings / Harry Potter. Staan ze hoog op de lijst, ja :o.
Dat is jouw persoonlijke smaak. Maar in principe zou je,, ook al is de film jouw genre niet, wel moeten kunnen snappen dat het toch een goede film kan zijn en daarom een hoge plaats verdient.

Maar special effects enzo worden steeds beter, dus als de film voornamelijk hoog scoort omdat het er mooi uitziet vind ik dan wel een beetje onterecht. Als Avatar er slecht had uitgezien was het denk ik een k*tfilm geweest

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven