XXL Nutrition

het is wel een ****ing mooie film !

Dus IMAX is weer een betere versie van 3D?

Zijn er in Nederland maar 2 van, alleen in Rotterdam en Amsterdam

beetje laat maar, geen idee. wat ik ervan begreep is dat het geluid en het beeld van de hoogste kwaliteit is.

en je hebt een groter doek dan normaal als het goed is. loopt door tot aan de vloer.

kaartjes koste wel 15 euro per stuk. ik ben bij schouwburgplein geweest.

Leuk filmpje, wil hem nog wel een keer in 3d bekijken

Film was een stuk beter als ik gedacht had. Ik zou hem ook best nog in 3d willen zien :D

Ja. gepolariseerd licht, met horizontaal en verticale gepolariseerde glazen. Kleur is dan geen probleem meer. Dat rood-groene is iets van de jaren 70 Ondertussen zijn we iets verder (er zijn zelfs al TV-schermen die een 3D beeld geven zonder dat je überhaupt een bril nodig hebt)

Of actieve shutters, kan ook. Ik ben benieuwd wat ik vanavond op krijg.

Kan het je nog sterker vertellen: je kan tegenwoordig een digitale fotocamera kopen die 3D foto's maakt waar je geen bril voor nodig hebt.

Toch blijft de Titanic wel een van de grootste blockbusters allertijden. Want als de toegangskaartjes destijds evenveel zouden kosten als nu zou Avatar nog niet eens een klein beetje in de buurt komen.

Toch blijft de Titanic wel een van de grootste blockbusters allertijden. Want als de toegangskaartjes destijds evenveel zouden kosten als nu zou Avatar nog niet eens een klein beetje in de buurt komen.

Enige reden dat Avatar zoveel mensen trekt komt door :

A. 3D
B. Duurste film allertijden promo's
C. Er is verder niks boeiends in de bios op het moment

Maar vooral het 3D weerhoudt mensen ervan om em te downloaden of te wachten tot ie op dvd uit komt.

Is voor mij 1 van de betere films die ik al gezien heb, punt!

ik heb een uur gekeken - straks de rest
wel mooi/apart , maar geen lord of the rings

ach ik kom er wel doorheen

pfff niet dat ze er saiyans van maken die elkaar kapot knallen en planeten opblazen. Nee, ze hebben liever van die blauwe huppel k*tjes.

Denk dat Avatar zelfs dan nog wint? Het gaat erg hard nu. Maar heeft veel te maken met die 3D ook.

Terug
Naar boven