Fitness Seller

Users who are viewing this thread

Powerblade

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 dec 2004
Ik wilde graag een nieuwe avatar plaatsen, waarvan meer mijn strongman activiteiten afstralen.
Maar nou zag ik dat de max. filesize verkleind was naar 3,9Kb of 80x80 pixels.

Maar met alle respect, het lukt mij niet om er nog een bekijkbaar plaatje van te maken binnen deze restricties.
Ik heb er alles aan gedaan, zo klein mogelijk uitsnijden zodat het onderwerp nog herkenbaar blijft, de achtergrond geblurd zodat deze minder informatie bevat, gecheckt dat het een RGB plaatje is.
Maar om binnen de 3,9kb te blijven heb ik het plaatje desondanks zover moeten verkleinen en de kwaliteit bij opslag tot 0 moeten terugbrengen, dat het maar een wazige miniatuur geworden is.

Mijn oude avatar was nog 5kb, en nog het aanzien waard, de avatar die ik nu wilde plaatsen was bij een bestandsgroote van 4,8kb ook nog veel beter dan nu.

Doe ik iets verkeerd, of is de huidige toegestane bestandsgroote gewoon echt veel te klein om er nog wat zinnigs mee te kunnen ???

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
In ImageReady lukt het bijna altijd prima. Alleen niet iedereen heeft het. Stuur anders maar het origineel op, doe ik het ff. Mailadres vind je in karmabericht :)

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
ik stel me ook beschikbaar voor mensen die een avatar willen resizen/corrigeren.

SuperKnurft

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
In ImageReady lukt het bijna altijd prima. Alleen niet iedereen heeft het. Stuur anders maar het origineel op, doe ik het ff. Mailadres vind je in karmabericht :)

Kan je mij dat mailadres ook even geven in een karmabericht :D

(:p)

OP
Powerblade

Powerblade

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 dec 2004

OK!
Ik stuur de uitsnede naar je op, kun je het even resizen voor me.
Alvast bedankt.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member