Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Was er niet zo een juweliersechtpaar die een paar mocros had doodgeschoten. gingen wel vrijuit. (wel na hoop gezeik maar toch)
Had ze geen straf gekregen voor verboden wapenbezit maar ging vrijuit voor doodslag ivm zelfverdediging?

Ging hier om een gewapende overval met vuurwapens.

Wat mij het meeste verbaasd: Die jongeren wonen waarschijnlijk thuis. Er is een avondklok! Als ouders moet je je ook echt kapot schamen dat je minderjarige zoon niet thuis kunt houden. Hoe moeilijk is het? Deur op slot en niet meer naar buiten.

Ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.

Wat mij het meeste verbaasd: Die jongeren wonen waarschijnlijk thuis. Er is een avondklok! Als ouders moet je je ook echt kapot schamen dat je minderjarige zoon niet thuis kunt houden. Hoe moeilijk is het? Deur op slot en niet meer naar buiten.

Dan ken je dat soort jongeren en hun gezinssituatie niet.

• Topic Starter Topic Starter

Marokkaanse ouders die hun kinderen opvoeden?
Lmao.

Hoezo? Die ouders zijn het waarschijnlijk ook gewoon niet eens met de maatregelen..
Is toch niet raar lijkt me?
Ik ga ook gewoon naar vrienden die in de buurt wonen.
Maar ik kan ook gewoon gaan rellen.

Klopt. En licht het gerust toe, want ik wil het graag begrijpen. Maar het valt niet goed te praten.
Heel simpel, een groot deel van de ouders kan het geen zal schelen wat hun kroost buiten de deur doet en een deel van de ouders worden geterroriseerd door hun kinderen durven er niets tegen te doen.

Hoezo? Die ouders zijn het waarschijnlijk ook gewoon niet eens met de maatregelen..
Is toch niet raar lijkt me?
Ik ga ook gewoon naar vrienden die in de buurt wonen.
Maar ik kan ook gewoon gaan rellen.
Jij bent 26? Dat vind ik nog wel anders.

Er niet mee eens zijn en overtreden zijn verschillende dingen. Laat staan dat je je kind zichzelf een strafblad of verwondingen wil laten oplopen. Je kan dit als ouders ook echt niet ontgaan. Dan wil je gewoon niet zien dat je kind zich misdraagt.

Heel simpel, een groot deel van de ouders kan het geen zal schelen wat hun kroost buiten de deur doet en een deel van de ouders worden geterroriseerd door hun kinderen durven er niets tegen te doen.
Slechte ouders dus.

Daar bij op1 steken ze ook hun kop in t zand.

Werd het leger niet ingezet toen de boeren gingen demonstreren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven