apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Daar heb je idd een punt.Die zijn wel rechtsnationalist toch? Alleen niet jegens NL.
Over punten gesproken, welk dbb lid is dit?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je idd een punt.Die zijn wel rechtsnationalist toch? Alleen niet jegens NL.

Zoek eens de wijken op waar gereld wordt. Of bekijk de filmpjes en luister naar de accenten.Volgens mij is het een bonte mengeling en op zijn minst beide waar.
Het hilarische is dat sommige "harde kernen" nu hebben aangekondigd dat ze hun stad juist tegen tuig gaan beschermen.
Als ik moet kiezen tussen de Breij of van Rossem vind ik het in deze discussie toch wel moeilijk.Mooi stukkie van de Roze Rebellen Club:
![]()
GeenStijl: Waarschuwing. Hier volgt een stukje begrip voor de demonstranten van afgelopen week
Samen tegen corona\!www.geenstijl.nl
Misschien zijn daar wel gewoon meer filmpjes van:Zoek eens de wijken op waar gereld wordt. Of bekijk de filmpjes en luister naar de accenten.
Noem je friteuse dan ook patateuse?Als ik zo die kaart zie ligt het probleem dus bij mensen die patat friet noemen.
Ik wist dat er iets mis was met deze mensen.
Nee. Wij doen niet aan dat nichterige Franse gedoe en noemen het gewoon de frituur of frituurpan.
Ja en de vrouw die de patat er in flikkert is een friteuse.Nee. Wij doen niet aan dat nichterige Franse gedoe en noemen het gewoon de frituur of frituurpan.
Vetpan/vetpotNee. Wij doen niet aan dat nichterige Franse gedoe en noemen het gewoon de frituur of frituurpan.
Denk het wel. Linkse partijen doen niet voor niets hun best om de PVV de schuld in de schoenen te schuiven.Ben benieuwd of dit de PVV een zetelboost gaat geven
Slopen of beschermen als ze maar wat te doen hebben.Volgens mij is het een bonte mengeling en op zijn minst beide waar.
Het hilarische is dat sommige "harde kernen" nu hebben aangekondigd dat ze hun stad juist tegen tuig gaan beschermen.
p.s ik heb beroepsmatig wel eens te maken gehad met boeren ,ik moet de eerste nog tegenkomen die sympathiek is ,
is lomp en moeilijk volk ,Marokkanen op een tractor zullen we maar zeggen
Zie ook de kaart van Nederland én waar de problemen zich voordoen.Denk het wel. Linkse partijen doen niet voor niets hun best om de PVV de schuld in de schoenen te schuiven.
*edit
De propaganda machine draait weer volle toeren.
Het is zelfs de schuld van de boeren en Forum. Nergens wordt een woord gerept over massa-immigratie of falend overheidbeleid.![]()
Column | De boerenacties als basis voor dit protest
Ruim twee jaar terug had je een paar weken waarin verslaggevers zich lieten opjutten door Jan Dijkgraaf. De oud-journalist van Panorama suggereerde dat het ongenoegen van ‘de gele hesjes’, net als in Frankrijk, het land zou veroveren. Dit was een factor-Dijkgraaf overdreven. Maar toen maanden...www.nrc.nl
Het leger was er om iets tegen de grote tractoren en landbouwvoertuigen te kunnen doen.Ja, laten we het leger inzetten om het Malieveld te redden.
De vergelijking boer en marokaan verteld mij dat jij met géén van de genoemde groepen te maken hebt gehad.
Kom jij überhaupt wel buiten ?
Een frituur is een zaak waar je frieten kunt halen.Nee. Wij doen niet aan dat nichterige Franse gedoe en noemen het gewoon de frituur of frituurpan.
Nederlanders en frieten in 1 zin.Een frituur is een zaak waar je frieten kunt halen.
Echt raar volk, die Nederlanders.
Het leger was er om iets tegen de grote tractoren en landbouwvoertuigen te kunnen doen.
p.s ik heb beroepsmatig wel eens te maken gehad met boeren ,ik moet de eerste nog tegenkomen die sympathiek is ,
is lomp en moeilijk volk ,Marokkanen op een tractor zullen we maar zeggen
Ja, laten we het leger inzetten om het Malieveld te redden.
De vergelijking boer en marokaan verteld mij dat jij met géén van de genoemde groepen te maken hebt gehad.
Kom jij überhaupt wel buiten ?