- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk om te voorkomen dat mensen misbruik maken van een brief van de werkgever en na een thuisbezoekje de partner in de kofferbak meegaat.Mijn schoonmoeder werkt in de zorg en gisteren waren er blijkbaar een hoop collega's aangehouden en gecontroleerd na 9 uur. Prima natuurlijk, maar ze wilden ook de kofferbak doorzoeken. Alsof ze daar nog een paar feestvierders verstopt hadden
Mijn schoonmoeder werkt in de zorg en gisteren waren er blijkbaar een hoop collega's aangehouden en gecontroleerd na 9 uur. Prima natuurlijk, maar ze wilden ook de kofferbak doorzoeken. Alsof ze daar nog een paar feestvierders verstopt hadden
Dat hebben ze toch geen bevoegdheid voor met deze noodwet?Prima natuurlijk, maar ze wilden ook de kofferbak doorzoeken.
Toen ik laatst m'n koffer opendeed zat er een illegaal in. Je weet dus maar nooit.Mijn schoonmoeder werkt in de zorg en gisteren waren er blijkbaar een hoop collega's aangehouden en gecontroleerd na 9 uur. Prima natuurlijk, maar ze wilden ook de kofferbak doorzoeken. Alsof ze daar nog een paar feestvierders verstopt hadden
Ze mogen het dacht ik altijd vragen.Dat hebben ze toch geen bevoegdheid voor met deze noodwet?
Klopt. En je mag het in dat geval ook altijd weigeren. Denk alleen dat veel mensen dat niet weten of überhaupt niet durven als de politie dat vraagt. Ik heb al gevraagd of het een weigerbaar verzoek was, maar dat wist ze niet. Waarschijnlijk heeft iedereen gewoon toegezegd dus
Dit doet me denken aan die keer, toen ik op weg was op vakantie, een jaar of 10 geleden, toen ik door de Duitse politie aan de kant werd gezet en werd gevraagd de kofferbak te openen. Naar hun eigen zeggen puur vanwege het feit dat ik reed in een Volkswagen Polo met een Nederlands kenteken...Klopt. En je mag het in dat geval ook altijd weigeren. Denk alleen dat veel mensen dat niet weten of überhaupt niet durven als de politie dat vraagt. Ik heb al gevraagd of het een weigerbaar verzoek was, maar dat wist ze niet. Waarschijnlijk heeft iedereen gewoon toegezegd dus
Hopelijk niet meer straf dan het kabinet na de zorgtoeslag crisis.
€95 voor het negeren van de avondklok?
Dat zou ik er wel uit kunnen halen, bij welke Jumbo wordt er vanavond koffie gedronken?
Beter gelijk naar het politiebureau, en daarna zijn we wel toe aan koffieDat zou ik er wel uit kunnen halen, bij welke Jumbo wordt er vanavond koffie gedronken?

Maar dit zijn toch ook gewoon mensen?Die rubberen kogels vervangen en gewoon met scherp schieten.
Maatschappij kan wel zonder deze idioten
Nou en. Knieschijfje knallen