XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets mis mee maar daar sta ik niet 🤣
Procesoperator 🥸

Eens. Mensen die werken voor hun geld is altijd goed.

Maar die opmerking van jou heb ik vandaag vaker gehoord, zoals je ziet schat ik je hoger in dan hun en besefde daarna pas dat je ook ongeschoold werk deed.

Afschieten, werkkamp, blablibla. Er kwam er zelfs eentje met Hitler omdat hij een paar buitenlanders in YT vid zag...ja hoor het balletje is weer rond :roflol: Mijn opmerking over het aantal allochtonen in Urk wordt dan ofc genegeerd..

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er aan de hand bij de Volkskrant?

Wat is er aan de hand bij de Volkskrant?
wat is daarmee dan?

Kwart voor negen lekker op pad sturen met een mondkapje en wat bakstenen en om 12 uur staat de warme chocolademelk klaar voor een welverdiende pauze

Deze jongens vervelen zich en nu hebben ze een heel aantrekkelijk alternatief gevonden. Ze vonden de lockdown al kut.
De opvoedingsproblemen beginnen al veel eerder, én worden veel te laat opgemerkt.
Dat heeft voor een deel met slecht kunnen aanpassen te maken, zie ook op Urk.
Willen we meer of minder Urkers?

Deze jongens vervelen zich en nu hebben ze een heel aantrekkelijk alternatief gevonden. Ze vonden de lockdown al kut.
De opvoedingsproblemen beginnen al veel eerder, én worden veel te laat opgemerkt.
Dat heeft voor een deel met slecht kunnen aanpassen te maken, zie ook op Urk.
Willen we meer of minder Urkers?

Geen probleem, die blijven toch in Urk. Heeft niemand last van.

Aboutaleb, altijd haantje de voorste tegen Pim en Wilders en wordt nu in zn rug gestoken door zn mocros 🤭

Oh een opzetje

Mooi stukkie van de Roze Rebellen Club:
Maar één ding is de norm en de eis: die solidariteit moet binnen de door ambtelijke werkgroepen ingestelde kaders vallen. Het beleid is gemaakt door mensen met 140 vierkante meter met een tuin of meer, met dubbele inkomens en vaste contracten, met "vitale" overheidsfuncties die via Zoom kunnen doorgaan. De coronamaatregelen worden niet gemaakt door kroeghouders en taxichauffeurs, noch door horecapersoneel of kapsters - van hen worden de solidariteit en de offers gevraagd terwijl de D66-stemmers via de slurf op Schiphol uitwijken naar Bonaire.

Volgens de media zijn de rellers rechtsnationalisten.

Damn, die Wilders en Baudet zijn tegenwoordig enorm populair onder de Noord-Afrikaanse jongeren.
Volgens mij is het een bonte mengeling en op zijn minst beide waar.

Het hilarische is dat sommige "harde kernen" nu hebben aangekondigd dat ze hun stad juist tegen tuig gaan beschermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven