Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Petertje hield het 100 bij RTL Boulevard.
Mensen zijn klaar met deze maatregelen.
Worden uitgelachen als je normaal gaat demonstreren dan maar zo.

Ja, laten we het leger inzetten om het Malieveld te redden.
De vergelijking boer en marokaan verteld mij dat jij met géén van de genoemde groepen te maken hebt gehad.
Kom jij überhaupt wel buiten
Spoor jij hem nu aan om crimineel gedrag te vertonen? Naar buiten gaan is niet de bedoeling nu he

Tegen mensen die ze niet kennen zijn ze vaker bot ja. Tenminste, waar ik vandaan kom (achterhoek). Als ze horen dat je hun dialect spreekt zijn ze meteen bevriend met je. Ik weet niet hoe dat daar is

Met Marokkanen is dat dus precies hetzelfde

Tegen mensen die ze niet kennen zijn ze vaker bot ja. Tenminste, waar ik vandaan kom (achterhoek). Als ze horen dat je hun dialect spreekt zijn ze meteen bevriend met je. Ik weet niet hoe dat daar is

Zo gaat het in al die dorpen, kom je er niet vandaan dan zullen ze je nooit moeten. Komt het befaamde "aanpassen" weer. Van Friesland tot Zeeland, overal hetzelfde.

Zo gaat het in al die dorpen, kom je er niet vandaan dan zullen ze je nooit moeten. Komt het befaamde "aanpassen" weer. Van Friesland tot Zeeland, over hetzelfde.
Misschien ook een reden waarom er hier niet van die klootzakjes rondlopen, die worden meteen aangepakt

Zo gaat het in al die dorpen, kom je er niet vandaan dan zullen ze je nooit moeten. Komt het befaamde "aanpassen" weer. Van Friesland tot Zeeland, over hetzelfde.
Mensen uit de stad die erheen verhuizen voor rust, ruimte en frisse lucht en dan zeuren als er 's ochtends trekkers en landbouwmachines gaan rijden, nabuurschap wordt verwacht en dat er weleens mest wordt uitgereden?

Zie op de dumpertfilmpjes wel weer een hoop gefrustreerde me-ers. Hard aanpakken is natuurlijk prima en nodig, maar meerdere keren op iemand intrappen die al op de grond ligt gaat me iets te ver.

Mensen uit de stad die erheen verhuizen voor rust, ruimte en frisse lucht en dan zeuren als er 's ochtends trekkers en landbouwmachines gaan rijden, nabuurschap wordt verwacht en dat er weleens mest wordt uitgereden?

Mensen uit de stad zijn meer op zichzelf. Dat wordt door dorpelingen maar moeilijk geaccepteerd. Niet meedoen aan carnaval bijv. zal je weinig credits gaan opleveren.

• Topic Starter Topic Starter
Zie op de dumpertfilmpjes wel weer een hoop gefrustreerde me-ers. Hard aanpakken is natuurlijk prima en nodig, maar meerdere keren op iemand intrappen die al op de grond ligt gaat me iets te ver.
Mwah, ligt natuurlijk wel een beetje aan de afkomst.

Of mag dat niet?

Als dat niet gebeurd gaan ze het al helemaal als een soort pakkertje beschouwen. Snel liggen als je gepakt bent en je kan weer opnieuw beginnen. Andersom zal een agent zonder genade invalide geslagen worden.

Eens, voor het geval het iemand is die gewoon een beetje meeloopt of misschien zelfs een onschuldige journalist is die verslag probeert te doen en struikelde. Dan is dat niet handig. Maar voor die relschoppers die plunderen, auto's en fietsen omver duwen, stenen gooien, enzovoort, mag er wat mij betreft goed hard op los geramd worden. Liefst die inteeltkoppies een klein beetje verminken, jaartje achter tralies, en een geldboete van tenminste 5 cijfers. opt**fen.

Misschien ook een reden waarom er hier niet van die klootzakjes rondlopen, die worden meteen aangepakt

Heb altijd de indruk dat je bij voorbaat al als kl***zak wordt beschouwd tot het tegendeel bewezen is.

Wel een paar vriendinnen uit de Achterhoek en Twente gehad toen ik een jaar of 17 was. Mij beleefd en nederig opgesteld bij kennismaking, prompt werd een dag later verteld dat het maar beter was als ik geen contact met dochter zou hebben. :roflol:

Als dat niet gebeurd gaan ze het al helemaal als een soort pakkertje beschouwen. Snel liggen als je gepakt bent en je kan weer opnieuw beginnen. Andersom zal een agent zonder genade invalide geslagen worden.
Ook zeker waar, maar daarom worden zij dus aangehouden en eventueel vervolgd. Eigen rechter spelen van een agent is nergens voor nodig en dat men andersom een andere behandeling krijgt vind ik niet echt een argument. Er is een reden dat zij aangesteld zijn om orde en veiligheid te handhaven en daar horen bepaalde verantwoordelijkheden bij.

Filmpje ter beeldvorming; vanaf 00:18

AnP2OFr.jpg

been been beenhard

Ook zeker waar, maar daarom worden zij dus aangehouden en eventueel vervolgd. Eigen rechter spelen van een agent is nergens voor nodig en dat men andersom een andere behandeling krijgt vind ik niet echt een argument. Er is een reden dat zij aangesteld zijn om orde en veiligheid te handhaven en daar horen bepaalde verantwoordelijkheden bij.

Filmpje ter beeldvorming; vanaf 00:18

Ik zie niet veel meer gebeuren dan nog een paar verdiende tikken (doet alleen pijn tegen je lichaam, verder geen enkele kans op schade).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven