Tegen mensen die ze niet kennen zijn ze vaker bot ja. Tenminste, waar ik vandaan kom (achterhoek). Als ze horen dat je hun dialect spreekt zijn ze meteen bevriend met je. Ik weet niet hoe dat daar is
dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen mensen die ze niet kennen zijn ze vaker bot ja. Tenminste, waar ik vandaan kom (achterhoek). Als ze horen dat je hun dialect spreekt zijn ze meteen bevriend met je. Ik weet niet hoe dat daar is
dus
Petertje hield het 100 bij RTL Boulevard.![]()
Peter R. de Vries over relschoppers: ’Ze voelen zich niet gehoord’
De verontwaardiging in Nederland was groot toen er afgelopen weekend, na de invoering van de avondklok, rellen uitbraken in onder meer Eindhoven en Amsterdam. In een eerste reactie sprak premier…www.telegraaf.nl
Spoor jij hem nu aan om crimineel gedrag te vertonen? Naar buiten gaan is niet de bedoeling nu heJa, laten we het leger inzetten om het Malieveld te redden.
De vergelijking boer en marokaan verteld mij dat jij met géén van de genoemde groepen te maken hebt gehad.
Kom jij überhaupt wel buiten
Whahaha ,eens in de zoveel weken mag ik van mijnmoederbegeleider 1 uurtje naar buiten
Ze willen altijd weten of ik ergens problemen mee heb. Echt behulpzaam volk.
Misschien ook een reden waarom er hier niet van die klootzakjes rondlopen, die worden meteen aangepaktZo gaat het in al die dorpen, kom je er niet vandaan dan zullen ze je nooit moeten. Komt het befaamde "aanpassen" weer. Van Friesland tot Zeeland, over hetzelfde.
Mensen uit de stad die erheen verhuizen voor rust, ruimte en frisse lucht en dan zeuren als er 's ochtends trekkers en landbouwmachines gaan rijden, nabuurschap wordt verwacht en dat er weleens mest wordt uitgereden?Zo gaat het in al die dorpen, kom je er niet vandaan dan zullen ze je nooit moeten. Komt het befaamde "aanpassen" weer. Van Friesland tot Zeeland, over hetzelfde.
Onbekend maakt onbemind. Cliché maar waar.Zo gaat het in al die dorpen, kom je er niet vandaan dan zullen ze je nooit moeten. Komt het befaamde "aanpassen" weer. Van Friesland tot Zeeland, over hetzelfde.
Mensen uit de stad die erheen verhuizen voor rust, ruimte en frisse lucht en dan zeuren als er 's ochtends trekkers en landbouwmachines gaan rijden, nabuurschap wordt verwacht en dat er weleens mest wordt uitgereden?
Mwah, ligt natuurlijk wel een beetje aan de afkomst.Zie op de dumpertfilmpjes wel weer een hoop gefrustreerde me-ers. Hard aanpakken is natuurlijk prima en nodig, maar meerdere keren op iemand intrappen die al op de grond ligt gaat me iets te ver.
Zie op de dumpertfilmpjes wel weer een hoop gefrustreerde me-ers. Hard aanpakken is natuurlijk prima en nodig, maar meerdere keren op iemand intrappen die al op de grond ligt gaat me iets te ver.
Eens, voor het geval het iemand is die gewoon een beetje meeloopt of misschien zelfs een onschuldige journalist is die verslag probeert te doen en struikelde. Dan is dat niet handig. Maar voor die relschoppers die plunderen, auto's en fietsen omver duwen, stenen gooien, enzovoort, mag er wat mij betreft goed hard op los geramd worden. Liefst die inteeltkoppies een klein beetje verminken, jaartje achter tralies, en een geldboete van tenminste 5 cijfers. opt**fen.Zie op de dumpertfilmpjes wel weer een hoop gefrustreerde me-ers. Hard aanpakken is natuurlijk prima en nodig, maar meerdere keren op iemand intrappen die al op de grond ligt gaat me iets te ver.
Misschien ook een reden waarom er hier niet van die klootzakjes rondlopen, die worden meteen aangepakt

Ook zeker waar, maar daarom worden zij dus aangehouden en eventueel vervolgd. Eigen rechter spelen van een agent is nergens voor nodig en dat men andersom een andere behandeling krijgt vind ik niet echt een argument. Er is een reden dat zij aangesteld zijn om orde en veiligheid te handhaven en daar horen bepaalde verantwoordelijkheden bij.Als dat niet gebeurd gaan ze het al helemaal als een soort pakkertje beschouwen. Snel liggen als je gepakt bent en je kan weer opnieuw beginnen. Andersom zal een agent zonder genade invalide geslagen worden.
Ook zeker waar, maar daarom worden zij dus aangehouden en eventueel vervolgd. Eigen rechter spelen van een agent is nergens voor nodig en dat men andersom een andere behandeling krijgt vind ik niet echt een argument. Er is een reden dat zij aangesteld zijn om orde en veiligheid te handhaven en daar horen bepaalde verantwoordelijkheden bij.
Filmpje ter beeldvorming; vanaf 00:18
![]()
Met dank aan Soon Ja Du.