- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik werk in de beveiliging, momenteel als winkelsurveillant,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk in de beveiliging, momenteel als winkelsurveillant,
Want als je de beperkingen niet hebt verwacht je dezelfde besmettingscijfers?
Dit is geen exacte wetenschap. Op grond van studies kun je hooguit met een redelijke waarschijnlijkheid zeggen dat bepaalde maatregelen gaan werken. In het OMT zitten zo ongeveer alle experts op dit gebied, dus waarom zouden we twijfelen aan hun onafhankelijke advies? En verder is er ook nog zoiets als voortschrijdend inzicht, waardoor ook het standpunt van 'experts' in de loop der tijd kan veranderen.Ik ben benieuwd naar de studies die de effectiviteit van een avondklok weerleggen.
De 'experts' waren namelijk eerst van mening dat de avondklok, net als een volledige lockdown, dus niet werken. Net als dat de 'experts' eerst van mening waren dat niet-medische mondkapjes totaal niet werken.
Nee dat niet, maar het staat niet in verhouding met de negatieve effecten. Zoals bijvoorbeeld de horeca sector omzeep helpen.Want als je de beperkingen niet hebt verwacht je dezelfde besmettingscijfers?
Ik vind ook dat de financiële schade als gevolg van de opgelegde maatregelen beter er eerlijker moet worden gecompenseerd.Heel leuk en aardig al die maatregelen als je niet je baan er voor hoeft in te leveren, door die avondklok ben ik 25% van me fucking inkomsten kwijt plus nog dat door alle andere maatregelen er totaal geen werk meer is in de andere sectoren van de branche waarin ik werk. Ik krijg geen cent vergoed, van de uren die ze van me af nemen ondanks jarenlang belasting betalen.
Helemaal mee eens, puur als je puur naar de (financiële) impact van de maatregelen kijkt t.o.v. de levensjaren die we mogelijk reden is de verhouding helemaal zoek, dat vond ik in maart al.Nee dat niet, maar het staat niet in verhouding met de negatieve effecten. Zoals bijvoorbeeld de horeca sector omzeep helpen.
Laat staan bij een avondklok.
Cliffs voor de minder taalvaardige medemens?![]()
Quarantänebrecher: Länder schaffen Zentralstellen zur Zwangseinweisung - WELT
Mehrere Bundesländer wollen gegen hartnäckige Quarantäneverweigerer durchgreifen – sie schaffen jetzt Zentralstellen für Zwangseinweisungen. In Schleswig-Holstein ist von einer „Gefährderansprache“ die Rede. Eine Recherche von WELT AM SONNTAG zeigt, was die einzelnen Länder vorhaben.www.welt.de
Say what? Je kunt voor of tegen maatregelen zijn maar hier kan toch niemand het mee eens zijn. Fucking "Dwanginrichtingen".
Zoals jij? Ik ben benieuwd of jij nog zo stoer praat als jij als oude lul ineens een hartaanval krijgt en urenlang moet wachten in een ambulance.Net als de rest van de zwakkeren die gered moeten worden door lock down en avond klok.
Lekkere cocktail met tren van je vaccinetje gemaakt knul?
Dit het resultaat van iemand die te lang is aan het cruisen en zo snel mogelijk van deze shit af wil, zodat hij zichzelf z.s.m. kan voorzien van gangbare test levels.Shit jongens ze hebben zelfs Thomas te pakken.
Als zelfs onze alpha silverback zich vrijwillig als een dier in zijn kooi (huis) laat stoppen door een stel ecto's is het einde zoek.
Schijnbaar heeft die avondklok zijn vruchten al afgeworpen in diverse andere landen. Dat is ook de reden waarom wij deze nu ook gaan hanteren. Hetzelfde geldt voor al die andere maatregelen die getroffen zijn.Ik ben benieuwd naar de studies die de effectiviteit van een avondklok weerleggen.
De 'experts' waren namelijk eerst van mening dat de avondklok, net als een volledige lockdown, dus niet werken. Net als dat de 'experts' eerst van mening waren dat niet-medische mondkapjes totaal niet werken.
Je noemt iedereen steeds mietjes, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat jij zelf gewoon graag op de knietjes gaat.
zodat hij zichzelf z.s.m. kan voorzien van gangbare test levels.
Ik wil gewoon fucking van deze ellende af. Ik word helemaal fucking lijp van die plastic gewichten.
Nee, waarom denk je dat ik aan het afreageren ben op jullie?Same lol, heb je uberhaupt de motivatie om te trainen met die shit?
Kan het niet meer opbrengen

Covid heropvoedingskampen?![]()
Quarantänebrecher: Länder schaffen Zentralstellen zur Zwangseinweisung - WELT
Mehrere Bundesländer wollen gegen hartnäckige Quarantäneverweigerer durchgreifen – sie schaffen jetzt Zentralstellen für Zwangseinweisungen. In Schleswig-Holstein ist von einer „Gefährderansprache“ die Rede. Eine Recherche von WELT AM SONNTAG zeigt, was die einzelnen Länder vorhaben.www.welt.de
Say what? Je kunt voor of tegen maatregelen zijn maar hier kan toch niemand het mee eens zijn. Fucking "Dwanginrichtingen".
Zoals jij? Ik ben benieuwd of jij nog zo stoer praat als jij als oude lul ineens een hartaanval krijgt en urenlang moet wachten in een ambulance.
Dit het resultaat van iemand die te lang is aan het cruisen en zo snel mogelijk van deze shit af wil, zodat hij zichzelf z.s.m. kan voorzien van gangbare test levels.
Ik wil gewoon fucking van deze ellende af. Ik word helemaal fucking lijp van die plastic gewichten.
Schijnbaar heeft die avondklok zijn vruchten al afgeworpen in diverse andere landen. Dat is ook de reden waarom wij deze nu ook gaan hanteren. Hetzelfde geldt voor al die andere maatregelen die getroffen zijn.
Waar denk je dan dat deze maatregelen goed voor zijn? Zodat we niet kunnen zien dat ze rond die tijd stiekem nog meer 5g zendmasten gaan installeren?
Ik vind het gewoon grappig om te lezen dat er hier mensen zijn die achter hun toetsenbordje het allemaal beter te denken te weten. Velen van jullie zouden bij de gedachte om 0.001% van deze ellende op te lossen al een hartaanval krijgen van de stress en complexiteit.
Ik snap je frustraties wel man, je bent niet de enige. Je bent ook niet de enige die op anderen afreageert. Deze lockdowns zijn voor bijna niemand hier goed.Nee, waarom denk je dat ik aan het afreageren ben op jullie?
Deze struggles zijn niets vergeleken met de oorlog.![]()
Was sarcastisch natuurlijk. Ik vermaak me wel met mijn internetvrienden. Maar ik wil wel z.s.m van deze shit af, zodat we weer zo snel mogelijk naar de gym kunnen. En dan heb ik nog niet gesproken over de kappers etc. Ik zie eruit als een zwerver. Dus ik slik en buk overal voor op het moment.Ik snap je frustraties wel man, je bent niet de enige. Je bent ook niet de enige die op anderen afreageert. Deze lockdowns zijn voor bijna niemand hier goed.
Beter wordt als zo snel mogelijk weer zoals het was, ik heb er helaas echter weinig vertrouwen in dat dat in 2021 al gaat gebeuren. Ik denk op z'n vroegst medio 2022.
+3.006 vieze coronamensen erbij vandaag. Ze zouden die allemaal een boete moeten geven en laten stikken. Zit ik daarom al 4 maand opgeslotenhet kan altijd erger mannen, jullie leven nog steeds niet in BE

Zijn er ook drugs en lekkere wijven?
Wejooo hij noemt jouw vrouwtje gewoon een ho. Pik je dat @CamelusIk heb vernomen uit betrouwbare bron dat Kameel zijn ho ter beschikking stelt. Of ze lekker is, dat is subjectief.