Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat veel van dat soort zaken nogal verschillen per regio, zelfs binnen een land.

Maar of een mondkapje wel of geen virale deeltjes doorlaat is wel een exacte wetenschap, je kan het immers gewoon meten.
Klopt, maar het gaat ook niet om de “virale deeltjes” die gaan er gewoon doorheen, het gaat om de druppels waar het virus in zit en de discussie hoe klein die druppels zijn die een gevaar vormen. En dat is best een complexe discussie, enerzijds hoe en waar die druppels gevormd worden en of ze dan wel of niet voldoende virus bij zich kunnen hebben voor een besmetting en anderzijds welk formaat druppel bij een gastheer een redelijke kans op besmetting kan veroorzaken. Dit alles icm met luchtstromen, luchtvochtigheid en temperatuur in binnen en buiten klimaat.

Ik heb nergens deze idioten verdedigd. Doe maar wat rustiger kerel... De situatie is helemaal anders maar ook niet... Nog steeds geeft de elite pas een beetje macht af als hun positie in gevaar komt. Vreedzaam betogen tegen HUN belangen haalt niks uit.
ach, het is historisch allemaal zo incorrect, ik word er zo moe van. Volgende keer komt er één met de mongoolse horden aan en daarna zijn het de galliërs of de farizeeërs ofzo, hou toch een end op joh. Ik heb ook helemaal geen zin om uit te leggen waarom je raaskalt want die vergelijking slaat echt als een lul op een drumstel.
Je geeft zelf verder aan dat er enkel geweld over blijft als er niks anders werkt "maar ik verdedig deze idioten niet hoor". Oke man :thumbup: Dit soort gelul ís de rechtvaardiging van deze idioten

ach, het is historisch allemaal zo incorrect, ik word er zo moe van. Volgende keer komt er één met de mongoolse horden aan en daarna zijn het de galliërs of de farizeeërs ofzo, hou toch een end op joh. Ik heb ook helemaal geen zin om uit te leggen waarom je raaskalt want die vergelijking slaat echt als een lul op een drumstel.
Je geeft zelf verder aan dat er enkel geweld over blijft als er niks anders werkt "maar ik verdedig deze idioten niet hoor". Oke man :thumbup: Dit soort gelul is de rechtvaardiging van deze idioten
Ofwel gebruik je argumenten ofwel hou je je bek. Anders lijk je gewoon aan het roidragen. Geweld pas aanvaardbaar als alle andere middelen geen effect hebben gehad. Dus nu is geweld nog te vroeg. Nu duidelijk? Of kom je terug met een reply die opnieuw een karikatuur maakt van mijn argumenten? Haal even diep adem en steek even een joint up. Word je rustig van.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar het gaat ook niet om de “virale deeltjes” die gaan er gewoon doorheen, het gaat om de druppels waar het virus in zit en de discussie hoe klein die druppels zijn die een gevaar vormen. En dat is best een complexe discussie, enerzijds hoe en waar die druppels gevormd worden en of ze dan wel of niet voldoende virus bij zich kunnen hebben voor een besmetting en anderzijds welk formaat druppel bij een gastheer een redelijke kans op besmetting kan veroorzaken. Dit alles icm met luchtstromen, luchtvochtigheid en temperatuur in binnen en buiten klimaat.
Snap ik, maar het is dus meetbaar. Met veel factoren idd.
Maarr we gaan offtopic. Dit hoort meer thuis in het coronavirus topic.

Ofwel gebruik je argumenten ofwel hou je je bek. Anders lijk je gewoon aan het roidragen. Geweld pas aanvaardbaar als alle andere middelen geen effect hebben gehad. Dus nu is geweld nog te vroeg. Nu duidelijk? Of kom je terug met een reply die opnieuw een karikatuur maakt van mijn argumenten? Haal even diep adem en steek even een joint up. Word je rustig van.
Praat je nu hardop tegen jezelf?

• Haha
Waarderingen: Onit
het werkt niet zo dat je gewoon maar wat random debiels kan lopen roeptoeteren en dat iemand anders dan verplicht zou moeten zijn om dat met argumentatie onderuit te halen, maar misschien werkt het in jouw wereld anders

Snap ik, maar het is dus meetbaar. Met veel factoren idd.
Maarr we gaan offtopic. Dit hoort meer thuis in het coronavirus topic.
Nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg, is het een kulargument op heb je hier antwoord op?
Waarom nu pas, en niet al decennia lang over allerlei veiligheidsvoorschriften, opbouw van het schoolsysteem, afwijkende vaccinatie programma’s noem maar op. En als bepaalde zalen dan geharmoniseerd zouden moeten moest Brussel zich er niet mee bemoeien of hadden de Amerikanen zeggen over ons.

Waarom zo boos?

Nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg, is het een kulargument op heb je hier antwoord op?
Dat zeg ik toch net, dat is toch niet met elkaar te vergelijken. Daarnaast wordt al langer gekeken naar andere landen hoe zij hun dingen aanpakken en worden er regelmatig vraagtekens gesteld bij de Nederlandse aanpak. Al ver voor corona.

Dat zeg ik toch net, dat is toch niet met elkaar te vergelijken. Daarnaast wordt al langer gekeken naar andere landen hoe zij hun dingen aanpakken en worden er regelmatig vraagtekens gesteld bij de Nederlandse aanpak. Al ver voor corona.
Maar waarom klaagt men dan nu ineens al maanden over draaiende wetenschappelijke inzichten en heb ik daar (in het normale leven) nog nooit iemand ober horen klagen. Men grijpt dit normale wetenschappelijk gegeven allen maar om onrust te creëren.

Maar waarom klaagt men dan nu ineens al maanden over draaiende wetenschappelijke inzichten en heb ik daar (in het normale leven) nog nooit iemand ober horen klagen. Men grijpt dit normale wetenschappelijk gegeven allen maar om onrust te creëren.
Omdat het nu 'crisis' is en de schapen angstig zijn.

Omdat de wetenschappelijke concensus voor het corona tijdperk was dat niet-medische mondmaskers geen nut hadden voor public use tegen verkoudheid en zelfs nadelig kunnen zijn, tot er sinds vorige zomer plots studies naar het effect van N95 maskers bij gemixt werden tot een vanuit de politiek gewenst aanraden voor mondmaskers in het algemeen en je nu een antiwetenschapwappie bent als je niet volledig in alle mondmaskerverplichtingen meegaat.

Jij bent op jezelf al een karikatuur, heb jij niemand anders voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven