apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Herresss
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herresss
@apfelstrudelIk lees telkens 'Avondkokkerellen'... Heeft iemand een receptje voor mij?
Ik dacht dat ik de enige was.Ik lees telkens 'Avondkokkerellen'... Heeft iemand een receptje voor mij?
Ik lees telkens 'Avondkokkerellen'... Heeft iemand een receptje voor mij?
Ik snap ook niet echt waarom hier altijd een punt van gemaakt wordt, het is toch logisch dat adviezen bijgesteld worden naar mate er meer data vanuit de literatuur binnen komt?Is natuurlijk ook niet zo vreemd als het OMT steeds blijft draaien.
Eerst werkten mondkapjes wel, toen toch weer niet, uiteindelijk opeens weer wel. Of toch niet?
Goede manier om het vertrouwen bij mensen weg te nemen. Berichten uit Amerika dat men opeens 2 mondkapjes over elkaar moet dragen versterkt dit gevoel ook. Men krijgt het gevoel dat ze maar wat aan lopen te kloten. Want als de experts het allemaal zo goed weten, waarom hanteren ze dan bijv. per land verschillende maatregels?

Frieten! 😤![]()
Patatje oorlog
Een patatje oorlog, wie kent het niet! Ik ben dol op de combinatie van sauzen, de rauwe uitjes en de berg patat die eronder ligt. Ik vind een patatje oorlog iets hebben. Maar waarom naar de snackbar gaan als je ook gewoon zelf gemakkelijk een patatje oorlog kunt maken? Aan de slag dus!www.foody.nl
Wanneer experts uit land A zeggen dat iets werkt, terwijl experts uit land B zeggen dat het niet werkt, dan is het niet vreemd dat mensen dan twijfels krijgen.Ik snap ook niet echt waarom hier altijd een punt van gemaakt wordt, het is toch logisch dat adviezen bijgesteld worden naar mate er meer data vanuit de literatuur binnen komt?
En wat is dat laatste stukje ook voor een nonsense argument.![]()
Want mondkapjes zijn een nieuwe technologie ofzo waarvan men niet wist of ze wel of geen virale deeltjes tegenhouden.het is toch logisch dat adviezen bijgesteld worden naar mate er meer data vanuit de literatuur binnen komt?
Volgens de logica van twee condooms is beter dan één?Wanneer experts uit land A zeggen dat iets werkt, terwijl experts uit land B zeggen dat het niet werkt, dan is het niet vreemd dat mensen dan twijfels krijgen.
Dit is toch geen hogere wiskunde? Ik doel hier dus op het feit dat mensen vertrouwen verliezen in de experts. Niet of het wel of niet werkt.
Want mondkapjes zijn een nieuwe technologie ofzo waarvan men niet wist of ze wel of geen virale deeltjes tegenhouden.
In Amerika adviseren ze nu zelfs om 2 mondkapjes te dragen. 2 over elkaar.
Koekoek.
![]()
Two Masks Are the New Masks (Published 2021)
Double-masking is a sensible and easy way to lower your risk when you have to spend more time around others — in a taxi, on a train or plane, or at an inauguration.www.nytimes.com
Iets wat niet werkt + iets wat niet werkt = werkt wel?Volgens de logica van twee condooms is beter dan één?
Een lekker recept uit de 'Stoofbijbel', aanrader.Ik lees telkens 'Avondkokkerellen'... Heeft iemand een receptje voor mij?
Dat is een logisch gevolg van een gemiddeld huishouden van 2,1 persoon. Zo’n beetje iedereen steekt dus een huisgenoot aan tenzij die huisgenoot in dezelfde periode ook buitenshuis is aangestoken.Omdat de meeste besmettingen in huiselijke kring plaatsvonden en nu dus nog steeds, alleen dan de Engelse variant.
Niet iedereen begrijpt helaas dat wetenschap vaak geen absolute objectieve waarheid levert, dat inzichten kunnen veranderen, dat wetenschappers het met elkaar oneens kunnen zijn, dat er sprake kan zijn van polemiek, dat er ontwikkelingen zijn, onderzoek andere inzichten op kan leveren, et cetera.Ik snap ook niet echt waarom hier altijd een punt van gemaakt wordt, het is toch logisch dat adviezen bijgesteld worden naar mate er meer data vanuit de literatuur binnen komt?
En wat is dat laatste stukje ook voor een nonsense argument.![]()
Dan snap ik wel hoe jij vader wordt.Iets wat niet werkt + iets wat niet werkt = werkt wel?
Ik heb nergens deze idioten verdedigd. Doe maar wat rustiger kerel... De situatie is helemaal anders maar ook niet... Nog steeds geeft de elite pas een beetje macht af als hun positie in gevaar komt. Vreedzaam betogen tegen HUN belangen haalt niks uit.ben je wel helemaal lekker in je bovenpan met je franse revolutie?
ik hoor elke sjenkie daar ook ineens over beginnen nu, hallo, we zijn 230 jaar verder, de omstandigheden toen en nu zijn echt totaal anders
als de godwins op zijn dan komen mensen met deze flauwekul aan
zijn gewoon een stel losgeslagen criminelen die andermans bezit aan gort lopen te slaan
Artikel even gescand, heb niet het idee dat het een groot licht is die dit schrijft.
Waarom nu pas, en niet al decennia lang over allerlei veiligheidsvoorschriften, opbouw van het schoolsysteem, afwijkende vaccinatie programma’s noem maar op. En als bepaalde zalen dan geharmoniseerd zouden moeten moest Brussel zich er niet mee bemoeien of hadden de Amerikanen zeggen over ons.Wanneer experts uit land A zeggen dat iets werkt, terwijl experts uit land B zeggen dat het niet werkt, dan is het niet vreemd dat mensen dan twijfels krijgen.
Dit is toch geen hogere wiskunde? Ik doel hier dus op het feit dat mensen vertrouwen verliezen in de experts. Niet of het wel of niet werkt.
Omdat veel van dat soort zaken nogal verschillen per regio, zelfs binnen een land.Waarom nu pas, en niet al decennia lang over allerlei veiligheidsvoorschriften, opbouw van het schoolsysteem, afwijkende vaccinatie programma’s noem maar op. En als bepaalde zalen dan geharmoniseerd zouden moeten moest Brussel zich er niet mee bemoeien of hadden de Amerikanen zeggen over ons.
En als het niet werkt, dan maar geweld, waar haal je dat recht vandaan? Denk je nu echt dat de meerderheid van het volk dat goedkeurt?Eerst op alle mogelijke geweldloze manieren bestrijden maar als dat niet werkt... Dan blijft enkel geweld over".