Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een VOG zegt niets , wordt enkel gekeken of men afgelopen jaren in contact bent geweest met politie / justitie ! En ja het kan dat iemand met een strafblad werkt bij de GGD , er wordt namelijk gekeken of dat zijn / haar strafblad relevant is voor dit werk .

Als je bijv een strafblad hebt voor illegaal vuurwerk kun je prima bij de GGD aan de slag , een strafblad wegens internet oplichting / fraude of witwassen zal dan wel weer probleem zijn .

Een VOG zegt niets , wordt enkel gekeken of men afgelopen jaren in contact bent geweest met politie / justitie ! En ja het kan dat iemand met een strafblad werkt bij de GGD , er wordt namelijk gekeken of dat zijn / haar strafblad relevant is voor dit werk .

Als je bijv een strafblad hebt voor illegaal vuurwerk kun je prima bij de GGD aan de slag , een strafblad wegens internet oplichting / fraude of witwassen zal dan wel weer probleem zijn .
Het gaat er om dat de minister de kamer en het publiek foutieve informatie verschaft.
Van de vertegenwoordigers van dit land mag je iets anders verwachten.

Vast wel. Er komen hier immers ook regelmatig minderjarige jongetjes met vragen over hun eerste 'kuurtje'.
Zelf dan. Ik zeg "als alle geweldloze manieren niet hebben gewerkt dan pas moet men overgaan tot geweld". Dat idioten niet in staat zijn begrijpend te lezen is niet mijn verantwoordelijkheid. I am not my brother's keeper.

Dat verklaard waarom er zoveel fl**kers bij de politie werken.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat er nu weer gelogen is in deze soap. Minister de Jonge verteld dat bij de ggd, de mensen die toegang hebben tot de persoonlijke gegevens, een verklaring omtrent gedrag bezitten. Dat blijkt niet zo te zijn. Sterker nog er werken zeker 2 mensen met een strafblad.
En de persoonlijke gegevens zijn al verkocht via de chatsite Telegram.

Ook krijgen we minder vaccins dan verwacht. De afspraken over de levering waren ' redelijk' ruim.
Astra zeneca moest hun best doen, maar hebben waarschijnlijk Nederlandse en Belgische vaccins aan Engeland verkocht.
Dus geen 80 millioen maar slechts 30 millioen in het eerste kwartaal.

Flater op flater, maar wel een avondklok, en denk maar niet dat dit twee weken gaat duren. Tenzij je graag leugens gelooft.
Binnenkort zal Hugo wel op Rutte's altaar geofferd worden.

Ah wat lief dat je aan mij denkt .. ik heb alleen iets meer dan een VOG op zak

- een VOG
- een VGB
- een P-screening

En in het kader van mijn functie ook nog een AIVD+ screening
Houd in dat ik niet alleen gescreend wordt maar ook mijn partner en mijn ouders / zus / zwager ..

Maar om de bal terug te koppen .. verklaard ook gewoon waarom er van jouw soort weinig binnen de politie werken , die lopen al spaak bij een VOG

- een VOG
- een VGB
- een P-screening

Houd in dat ik niet alleen gescreend wordt maar ook mijn partner en mijn ouders / zus / zwager ..

Maar om de bal terug te koppen .. verklaard ook gewoon waarom er van jouw soort weinig binnen de politie werken , die lopen al spaak bij een VOG
Welke soort?

- een VOG
- een VGB
- een P-screening

Mijn soort.

GAAN WE WEER

Hij voelt zich blijkbaar aangesproken :roflol:

Met soort bedoeld hij mensen met een kleurtje, zijn haat voor kleurlingen heeft hij hier al vaker uitgesproken. Ja dat soort neukfouten werken er bij de politie :o Dat is overigens ook het soort wat graag buitenproportioneel geweld gebruikt.

-VOG
-VGB
-KKK

Laatst bewerkt:

Met soort bedoeld hij mensen met een kleurtje, zijn haat voor kleurlingen heeft hij hier al vaker uitgesproken. Ja dat soort neukfouten werken er bij de politie :o Dat is overigens ook het soort wat graag buitenproportioneel geweld gebruikt.

-VOG
-VGB
-KKK
Dat heet beroepsdeformatie, hij ziet er teveel van hetzelfde soort. En kijkt dan ook nog maar alleen naar die soort.
Jammer.

-VOG
-VGB
-KKK
Beetje ethnisch profileren op z'n tijd is niets mis mee.

Weet je wie er eigenlijk nog het meeste te lijden hebben onder de rellen? De kleine kinderen in die wijken, die groeien al niet op in de prettigste wijk en beste gezinsomstandigheden, zitten al weken thuis in kleine oude appartementjes online school te volgen en dan gaan je oudere broers, buurjongens enz. even lekker rellen wanneer jij eigenlijk wil slapen. De volgende dag als je weer je schoolwerk probeert te doen ruik je nog de lucht van autobrandjes en is er herrie in de straat van opruimwerkzaamheden. Dat ze veel van die relschoppers maar mogen oppakken om ze vervolgens hard te straffen, want waarom zou je als 8 jarige jochie dat over ene paar jaar ook niet gaan doen.
Twee maanden cel voor relschopper (19) voor gooien van steen naar politiebus: ‘Weet niet wat me bezielde’ | Onrust na avondklok in Den Haag | AD.nl

Weet je wie er eigenlijk nog het meeste te lijden hebben onder de rellen? De kleine kinderen in die wijken, die groeien al niet op in de prettigste wijk en beste gezinsomstandigheden, zitten al weken thuis in kleine oude appartementjes online school te volgen en dan gaan je oudere broers, buurjongens enz. even lekker rellen wanneer jij eigenlijk wil slapen. De volgende dag als je weer je schoolwerk probeert te doen ruik je nog de lucht van autobrandjes en is er herrie in de straat van opruimwerkzaamheden. Dat ze veel van die relschoppers maar mogen oppakken om ze vervolgens hard te straffen, want waarom zou je als 8 jarige jochie dat over ene paar jaar ook niet gaan doen.
Twee maanden cel voor relschopper (19) voor gooien van steen naar politiebus: ‘Weet niet wat me bezielde’ | Onrust na avondklok in Den Haag | AD.nl
Je kan het ook positief bekijken, het houdt ze van de straat.

• Haha
Waarderingen: Onit
Screenshot_20210127-144411.jpg

Dat heet beroepsdeformatie, hij ziet er teveel van hetzelfde soort. En kijkt dan ook nog maar alleen naar die soort.
Jammer.

Ik denk niet dat er veel criminaliteit is onder mijn soort in Nederland. Maar goed, werken bij de politie is vaak ook gewoon zwart/wit denken.

''ik bloed dood aaah'' :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven