MuscleMeat

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Camelus ik vind jou trouwens wel een typische Tig :trollface:

Rellen heeft dus zin?

aantal afgenomen tests is met zo'n 50% afgenomen. gek dat het aantal positief getesten daalt

Vanavond om 18:00 relschoppers spotten bij Omroep Brabant. :banana:

Relschoppers Eindhoven en Den Bosch herkenbaar in beeld in Bureau Brabant​

Opsporingsprogramma Bureau Brabant zendt vanavond herkenbare beelden uit van relschoppers in Den Bosch en Eindhoven, schrijft Omroep Brabant. De politie waarschuwde vrij snel na de rellen van vorige week zondag en maandag dat de beelden uitgezonden zouden worden als relschoppers zich niet meldden. De uitzending is vanavond om 18.00 uur te zien op Omroep Brabant.

Vanavond om 18:00 relschoppers spotten bij Omroep Brabant. :banana:

Relschoppers Eindhoven en Den Bosch herkenbaar in beeld in Bureau Brabant​

Opsporingsprogramma Bureau Brabant zendt vanavond herkenbare beelden uit van relschoppers in Den Bosch en Eindhoven, schrijft Omroep Brabant. De politie waarschuwde vrij snel na de rellen van vorige week zondag en maandag dat de beelden uitgezonden zouden worden als relschoppers zich niet meldden. De uitzending is vanavond om 18.00 uur te zien op Omroep Brabant.
Zou handiger zijn als er een site komt met alle foto's. Ken toevallig iemand die in Eindhoven is gaan rellen, maar heb geen zin om een tv programma te gaan kijken op Omroep Brabant.

Dan geef je toch gewoon zijn naam door. :)
Ik ga geen namen doorgeven van mensen die misschien wel niks gedaan hebben. Ik weet dat hij aanwezig was, verder niks. Maar als zou blijken dat hij gezocht wordt voor het plunderen van een winkel of vernielen van iets, ben ik best bereid een naam door te geven.

Ik ga geen namen doorgeven van mensen die misschien wel niks gedaan hebben. Ik weet dat hij aanwezig was, verder niks. Maar als zou blijken dat hij gezocht wordt voor het plunderen van een winkel of vernielen van iets, ben ik best bereid een naam door te geven.
Vaak worden foto's na een programma wel ergens online gedeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven