- Waardering
- 34.342
Ja, zitten een aantal lekkere plaatjes bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste serie imo
Vond hem nog beter dan breaking bad iod. Nummers die er in voorkwamen ook altijd toepasselijkSommige werden gezongen door "Gemma". Tevens de vrouw van "Otto" die creator en writer van Sons is.Nummers die er in voorkwamen ook altijd toepasselijk

![]()
Einde aan avondklok als de besmettingen blijven dalen
Als de besmettingscijfers blijven dalen, dan komt er een einde aan de avondklok op 10 februari. Dat melden volgens de NOS bronnen in Den Haag.www.rijnmond.nl
![]()
Als de besmettingscijfers blijven dalen, dan komt er een einde aan de avondklok op 10 februari. Dat melden volgens de NOS bronnen in Den Haag.www.rijnmond.nl
Nee dat niet. De avondklok heeft gewerkt.

Hoe komt dat dan?
Door de helft minder te testen.
Zou dit er iets mee te maken hebben?

Zou handiger zijn als er een site komt met alle foto's. Ken toevallig iemand die in Eindhoven is gaan rellen, maar heb geen zin om een tv programma te gaan kijken op Omroep Brabant.Vanavond om 18:00 relschoppers spotten bij Omroep Brabant.
Relschoppers Eindhoven en Den Bosch herkenbaar in beeld in Bureau Brabant
Opsporingsprogramma Bureau Brabant zendt vanavond herkenbare beelden uit van relschoppers in Den Bosch en Eindhoven, schrijft Omroep Brabant. De politie waarschuwde vrij snel na de rellen van vorige week zondag en maandag dat de beelden uitgezonden zouden worden als relschoppers zich niet meldden. De uitzending is vanavond om 18.00 uur te zien op Omroep Brabant.
Dan geef je toch gewoon zijn naam door.Ken toevallig iemand die in Eindhoven is gaan rellen

Ik ga geen namen doorgeven van mensen die misschien wel niks gedaan hebben. Ik weet dat hij aanwezig was, verder niks. Maar als zou blijken dat hij gezocht wordt voor het plunderen van een winkel of vernielen van iets, ben ik best bereid een naam door te geven.
Vaak worden foto's na een programma wel ergens online gedeeld.Ik ga geen namen doorgeven van mensen die misschien wel niks gedaan hebben. Ik weet dat hij aanwezig was, verder niks. Maar als zou blijken dat hij gezocht wordt voor het plunderen van een winkel of vernielen van iets, ben ik best bereid een naam door te geven.
hebben die rellen toch gewerkt![]()