AndroidHealthClinic

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder testen, minder cycli draaien bij de PCR test, ze vinden wel wat om de cijfers er uit te laten zien zoals ze dat zelf willen.

De blanke DHL meneer als enige aan het werk.

Maar zusters en belangrijker personeel waar patiënten daadwerkelijk op zouden wachten hoeven niet te dweilen toch?

Waarom zou “men” nu dalende cijfer willen laten zien?

Al 8-9 maanden oud. Goed voor het moraal wordt geschreven en om mensen te adviseren thuis te blijven.

Waarom zou “men” nu dalende cijfer willen laten zien?
Britse variant daalt niet. De oude wel.

Is er ooit in een klinische setting bepaald dat de "Britse Variant" (veel) besmettelijker is dan de "Nederlandse Variant" of is er aan de hand van andere data bepaald dat dat zo is.

Is er ooit in een klinische setting bepaald dat de "Britse Variant" (veel) besmettelijker is dan de "Nederlandse Variant" of is er aan de hand van andere data bepaald dat dat zo is.
Volgens mij uit modellen die uit begin januari stammen. Zie ook redelijk wat kritiek hierop voorbij komen. In Engeland hebben ze de R ook onder de 1 weten te krijgen toch? Veel dieper in lockdown kunnen wij hier niet gaan lijkt mij.

Volgens mij uit modellen die uit begin januari stammen. Zie ook redelijk wat kritiek hierop voorbij komen. In Engeland hebben ze de R ook onder de 1 weten te krijgen toch? Veel dieper in lockdown kunnen wij hier niet gaan lijkt mij.
Ik kan me niet voorstellen dat je data uit die modellen kan extrapoleren naar een bepaalde R-waarde als er fundamentele verschillen zitten in het beleid en het moment van meten. M.a.w. dat variant X op een bepaalde plek en een bepaald moment bepaalde effecten had, wil niet zeggen dat dit specifiek een eigenschap is van die variant.

43 pagina's, en ik vraag mij nog steeds af of er bewust 'kokkerellen' staat :o

Ik kan me niet voorstellen dat je data uit die modellen kan extrapoleren naar een bepaalde R-waarde als er fundamentele verschillen zitten in het beleid en het moment van meten. M.a.w. dat variant X op een bepaalde plek en een bepaald moment bepaalde effecten had, wil niet zeggen dat dit specifiek een eigenschap is van die variant.
Maar de ratio tussen R-waardes van 2 virussen kun je misschien wel redelijk afleiden, aangezien verder alle omstandigheden hetzelfde zijn. Maar dat kun je ook niet perfect op basis van slechts een paar voorbeelden.

Volgens mij kun je de relatieve besmettelijkheid t.o.v. de oude variant wel herleiden uit de snelheid waarmee de nieuwe variant het overneemt.

Maar de ratio tussen R-waardes van 2 virussen kun je misschien wel redelijk afleiden, aangezien verder alle omstandigheden hetzelfde zijn. Maar dat kun je ook niet perfect op basis van slechts een paar voorbeelden.
Zijn de tests die wij doen daarvoor toereikend? Logischerwijs moet dan de test voorzien in het onderscheiden van verschillende varianten van het virus en moet daar een zeer gedegen bron- en contact onderzoek op volgen.

Zijn de tests die wij doen daarvoor toereikend? Logischerwijs moet dan de test voorzien in het onderscheiden van verschillende varianten van het virus en moet daar een zeer gedegen bron- en contact onderzoek op volgen.
Ik ben ook wel benieuwd of ze dat bij het testen kunnen bepalen. Dat lijkt me wel essentieel om dat te schatten. Ik ging er zelfs vanuit dat ze dat deden, hoe anders? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven