- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgenavond 20:00 allemaal staan klappen op je balkon.
Morgenavond 20:00 allemaal staan klappen op je balkon.
Klopt als een bus.Minder testen, minder cycli draaien bij de PCR test, ze vinden wel wat om de cijfers er uit te laten zien zoals ze dat zelf willen.
Britse variant daalt niet. De oude wel.Waarom zou “men” nu dalende cijfer willen laten zien?
Volgens mij uit modellen die uit begin januari stammen. Zie ook redelijk wat kritiek hierop voorbij komen. In Engeland hebben ze de R ook onder de 1 weten te krijgen toch? Veel dieper in lockdown kunnen wij hier niet gaan lijkt mij.Is er ooit in een klinische setting bepaald dat de "Britse Variant" (veel) besmettelijker is dan de "Nederlandse Variant" of is er aan de hand van andere data bepaald dat dat zo is.
Ik kan me niet voorstellen dat je data uit die modellen kan extrapoleren naar een bepaalde R-waarde als er fundamentele verschillen zitten in het beleid en het moment van meten. M.a.w. dat variant X op een bepaalde plek en een bepaald moment bepaalde effecten had, wil niet zeggen dat dit specifiek een eigenschap is van die variant.Volgens mij uit modellen die uit begin januari stammen. Zie ook redelijk wat kritiek hierop voorbij komen. In Engeland hebben ze de R ook onder de 1 weten te krijgen toch? Veel dieper in lockdown kunnen wij hier niet gaan lijkt mij.
Maar de ratio tussen R-waardes van 2 virussen kun je misschien wel redelijk afleiden, aangezien verder alle omstandigheden hetzelfde zijn. Maar dat kun je ook niet perfect op basis van slechts een paar voorbeelden.Ik kan me niet voorstellen dat je data uit die modellen kan extrapoleren naar een bepaalde R-waarde als er fundamentele verschillen zitten in het beleid en het moment van meten. M.a.w. dat variant X op een bepaalde plek en een bepaald moment bepaalde effecten had, wil niet zeggen dat dit specifiek een eigenschap is van die variant.
Ja, sinds:43 pagina's, en ik vraag mij nog steeds af of er bewust 'kokkerellen' staat![]()
Ik lees telkens 'Avondkokkerellen'... Heeft iemand een receptje voor mij?
Is weer @Schneider zijn schuld
Volgens mij kun je de relatieve besmettelijkheid t.o.v. de oude variant wel herleiden uit de snelheid waarmee de nieuwe variant het overneemt.Ik kan me niet voorstellen dat je data uit die modellen kan extrapoleren naar een bepaalde R-waarde als er fundamentele verschillen zitten in het beleid en het moment van meten. M.a.w. dat variant X op een bepaalde plek en een bepaald moment bepaalde effecten had, wil niet zeggen dat dit specifiek een eigenschap is van die variant.
Zijn de tests die wij doen daarvoor toereikend? Logischerwijs moet dan de test voorzien in het onderscheiden van verschillende varianten van het virus en moet daar een zeer gedegen bron- en contact onderzoek op volgen.Maar de ratio tussen R-waardes van 2 virussen kun je misschien wel redelijk afleiden, aangezien verder alle omstandigheden hetzelfde zijn. Maar dat kun je ook niet perfect op basis van slechts een paar voorbeelden.
Ah, dus ik loop maar een weekje achter? Dat valt alweer mee 😅
Ik ben ook wel benieuwd of ze dat bij het testen kunnen bepalen. Dat lijkt me wel essentieel om dat te schatten. Ik ging er zelfs vanuit dat ze dat deden, hoe anders?Zijn de tests die wij doen daarvoor toereikend? Logischerwijs moet dan de test voorzien in het onderscheiden van verschillende varianten van het virus en moet daar een zeer gedegen bron- en contact onderzoek op volgen.