Fitness Seller

Awakenings PUA Meet

735753.jpg

ruud op rechts

Confirm/denie iemand?

:roflol: tuurlijk niet man

Wist het wel. Stronk bulk die dikkop rechts wel.

yeah mirin bulk

tjaa moeten jullie volgende keer maar mee boyssss. u mad? hebben dikke groepsfoto
aesthetic dbb crew

ohja ruud is lekker, daarom mocht hij op mijn nek zitten

tjaa moeten jullie volgende keer maar mee boyssss. u mad? hebben dikke groepsfoto
aesthetic dbb crew

ohja ruud is lekker, daarom mocht hij op mijn nek zitten

I can confirm, christiano ronaldo is hier niets bij.
Wat een bazen meeting!

Ik zal wel even kort reportje van mijn avond maken. Foto's blijven binnen de groep.

Report:

Om 16:30 bus gepakt met vrienden en richting ACS gegaan, 18:00 op ACS. Wat gegeten etc. Daarna richting de gashouder gegaan. Rond 19:00 was ik binnen, daarna even in de groeps-chat gezegd dat ik niet binnen kwam. Successful troll was successful. Toen ik wat te drinken ging halen zag ik Mjita al lopen. Die phaggot even geroepen en geknuffeld

Rond 20:30 kwam ik Mjita weer tegen dit keer inclusief BBosman, Demian, Guess, tommieee, Daster en Mickie. Iedereen even gedag gezegd, wat gepraat en samen groepsfoto genomen. Rond 22:00 gingen we weer meeten, ik kwam iets later dus iedereen was er al. Anu, Leo1988, Bumfluff, Roth, BerryDK en de zus van Leo ontmoet. Gezellig met zn allen ff geluld nog een paar foto's genomen (met zyzz pose u mad). Daarna stonden we met zn allen altijd wel rond de zelfde plek en kwamen we elkaar constant tegen. Guess de rondjes loper zeker wel 5 keer tegengekomen, telkens even geknuffeld no homo. Lekker gestampt met iedereen. Rond 01:00 en 03:00 nog gemeet en samen afgesloten.

Was echt een superavond, al die gasten die ik al jaren ken van DBB is in het echt ontmoet, stuk voor stuk super chille gasten.
Love you guys :heart:

semi homo

Laatst bewerkt:
i can confurm ruud0100 is a e hero

Laat ons ook dan confirmen!

Had je maar naar awake moeten komen :D

Micky kwam uit belgie, dus niemand heeft ook maar iets te klagen

gvd, wil ook eens naar een dbb meet komen :(

Ik zal wel even kort reportje van mijn avond maken. Foto's blijven binnen de groep.

Report:

Om 16:30 bus gepakt met vrienden en richting ACS gegaan, 18:00 op ACS. Wat gegeten etc. Daarna richting de gashouder gegaan. Rond 19:00 was ik binnen, daarna even in de groeps-chat gezegd dat ik niet binnen kwam. Successful troll was successful. Toen ik wat te drinken ging halen zag ik Mjita al lopen. Die phaggot even geroepen en geknuffeld

Rond 20:30 kwam ik Mjita weer tegen dit keer inclusief BBosman, Demian, Guess, tommieee, Daster en Mickie. Iedereen even gedag gezegd, wat gepraat en samen groepsfoto genomen. Rond 22:00 gingen we weer meeten, ik kwam iets later dus iedereen was er al. Anu, Leo1988, Bumfluff, Roth, BerryDK en de zus van Leo ontmoet. Gezellig met zn allen ff geluld nog een paar foto's genomen (met zyzz pose u mad). Daarna stonden we met zn allen altijd wel rond de zelfde plek en kwamen we elkaar constant tegen. Guess de rondjes loper zeker wel 5 keer tegengekomen, telkens even geknuffeld no homo. Lekker gestampt met iedereen. Rond 01:00 en 03:00 nog gemeet en samen afgesloten.

Was echt een superavond, al die gasten die ik al jaren ken van DBB is in het echt ontmoet, stuk voor stuk super chille gasten.
Love you guys :heart:

semi homo

I can confirm, i am rondjesloper

report en pics in spoiler

DBB Strikes Again

gaan dr ook mensen naar de Ehv. editie?

Wie is hierzo chin chiu?

Ik zit de filmpjes op youtube te kijken.

K*tzooi...

Ik had een ****ing begrafenis woensdag om 15:00 uur...

Volgende gashouder ben ik er bij...

Eeej dat meen je niet. Ik was gewoon paar meter verderop bij Apenkooi in Westerliefde, transformatorhuis en westerunion.

Had ik best eens voor de deur kunnen staan en de dbb macho's checken.

nvvvmmmm, was dag later toch, me so stupid. Moet een mooie avond geweest zijn, volgende meet kom ik ook weer eens kijken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven