Fitness Seller

Awakenings PUA Meet

Eeej dat meen je niet. Ik was gewoon paar meter verderop bij Apenkooi in Westerliefde, transformatorhuis en westerunion.

Had ik best eens voor de deur kunnen staan en de dbb macho's checken.

nvvvmmmm, was dag later toch, me so stupid. Moet een mooie avond geweest zijn, volgende meet kom ik ook weer eens kijken.

Apenkooi is ook een top feest, laatste 3 edities ook geweest.

phaggots ik was er ook! wist wel dat er een meet was maar helemaal vergeten, was ook leuk naar de t*ring van Freaqshow de avond ervoor.. Awakenings was wel megga, geweldige nacht zeg! baalde dat het al rond 0400 afgelopen was.

Niet heel erg PUA, maar toch, net een 'deal' gemaakt met gf dat tijdens cut, waarin ik geen alcohol drink, ik 2x per week BJ krijg. Naize. :D:D

Jij naar Awakenings.. :)

In het PUA Topic tot de conclusie gekomen dat we maar is met ze alle moesten gaan stappen, Anu kwam met het idee om deze meet te laten plaatsvinden op Awakenings.

Orginele PUA Topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/grote-pua-topic-305287/

Info Awakenings:

http://www.facebook.com/events/493947257289985/?fref=ts

Geef even aan als je wilt komen dan plaats ik je in onderstaande lijst.

-Martyyn
-Anu
-Guess
-Krakatoa
-Thomasgroenlo
-Demian
-Fhoc
-Misk

Waar zijn de tijden dat een vrouw niets te zeggen had? Beta as phuck man

lolwut

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb meisje ontmoet die al mijn trainingstijd wegzuigt, Zelfs de trainingen die ik nog wel maak gaan slecht omdat ze mijn gedachten over heeft genomen.

Ik zie wel wanneer ik weer meer tijd krijg om te trainen en het de moeite waard is mijn progressie neer te gooien in dit topic.

Eigenlijk heb ik mijn doel allang gehaald waar ik in eerste instantie mee ben begonnen. Ik heb nog maar tijd voor 3 trainingen in de week die ook nog eens met halve concentratie zijn, ik degradeer tot een ordinaire fitnesser voor op zijn minst de aankomende maand.

sTiiWaZz is zelf een ****ing beta

Stiwaz is de alfa male van DBB jwz.
ook al liet hij een vreemd meisje, een paar uur reizen, om vervolgens zelf niet op te komen dagen om zijn alfa heid op DBB te bewijzen

dbb does not forgive, dbb does not forget:roflol:

Terug
Naar boven