Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb het juist andersom man. Als ik axe deo opspuit dan merk ik nooit iets van natte oksels ofzo, zelfs niet tijdens het sporten.... Gebruik de laatste tijd rexona, en alhoewel ik er niet ontevreden over ben, merk ik wel dat ik na het opspuiten het eerste uur~ er na er juist door ga transpireren onder m'n oksel, als een soort reactie op de deo ofzo, als ie eenmaal is opgedroogd of ingewerkt of hoe je het noemt heb ik nergens last meer van, maar tis dus wel kut als je het opspuit vlak voor je weg gaat en de uren erna met natte oksels rond moet lopen, voelt ook niet echt fris ofzo. Qua geur etc. niks te klagen, maar 't is meer het natte gevoel wat kut is. Maar ik heb dat juist met rexona, en niet met axe, geen idee waar 't verschil door komt, beiden zouden anti-transpirant moeten zijn
Il snap wat je bedoeld normaal altijd axe maar nu sinds paar maanden ga ik ervan stinken niet normaal gebruik nu al tijd weinig deo vooral parfum zweet toch nooit heel veel alleen tijdens trainen
Nivea silver vind ik altijd wel lekker. Axe gebruikte ik ook vaak, toen ik stopte zweette ik ineens veel minder. Sindsdien hoef ik ook geen rol wc papier overal mee naartoe te nemen om te deppen.