MuscleMeat

B&F: Dedicated Nutrition [EPIC] ervaringen?

Ik heb van een vriend blackpowder gekregen uit de states en dat vond ik iig meer 'kick' brengen.

En van een niet nader te noemen negert nip ik wel eens wat no xplode en die vind ik ook meer kick brengen dan dit. Wellicht dat ik het verkeerd plaats en het geen pre wo is, maar dan moeten ze eigenlijk er ook niet zo'n waardeloze sample voor uitbrengen, want dan kan je alleen de smaak toetsen.

koffie en een asperine geeft mij iig meer bloodflow.

Ja je zou dan minimaal 2 samples moeten hebben ben ik mee eens

Nou B&F regel dat, dan kom ik hier nog wel een keertje terug in 't topic ;)

Heb ook een sample bij mijn bestelling gekregen, na 1 x testen heb je er geen moer aan inderdaad.. alleen die hoofdmassage's :p

Ben nu bezig met de eerste week. Merk al wel een langere pomp.

Ik heb nu de eerste week achter de rug. Moet zeggen dat ik het goed begin te voelen. Vandaag heb ik een ontzettend lekkere pomp ervaren, ben benieuwd wat de komende weken gaan geven!

Ik ben nu al een tijdje met Epic bezig en ik blijf me verbazen over de werking van dit product, een constante pomp, super trainingen en snel herstel. Tot nu toe niets dan lof over dit merk. Volgens de verkoper in de Body en Fit winkel in Amersfoort kwamen er ook nog andere producten uit van dit merk oa. een bcaa

Vind het een zeer goed product, langere pomp, meer kracht, lost makkelijk op.

Moet je naast Epic ook nog Magnificent gebruiken of is dat dan overbodig? Ik gebruik het nu i.c.m eiwitten.

Moet je naast Epic ook nog Magnificent gebruiken of is dat dan overbodig? Ik gebruik het nu i.c.m eiwitten.

Lijkt mij overbodig. Ik gebruik het nu gewoon met whey.

Dat dacht ik al wel, dan laat ik het voorlopig ook hierbij. Die Epic doet zn werk prima, overigens niet binnen de termijn die ze op BenF shop schetsen. Zit nu in de 4e week en merk nu wel echt vooruit gang.

Ik zou er geen magnificent naast nemen, is niet nodig. Ik gebruik het nu alweer een tijdje en blijf dit product geweldig vinden!! Ik ben ook echt super tevreden over die dedicated eiwitten, smaakt en mixed echt fantastisch!

Ben ook wel tevreden over de epic. Pomp houd lang aan en begin wat sterker te worden. Neem hem overigens als post workout.

Ik moet zeggen, de smaak is wel echt ontzettend zoet! Smaakt naar aardbijenkauwgom of iets dergelijks. Niet slecht, maar toch wel even wennen..

Ik heb ook een sample gebruikt, en vindt het veeels te zoet, ik drink liever een licht bitter drankje. De samenstelling is echt wel heel goed, maar door de smaak heb ik het nog niet besteld..

Is dit vergelijkbaar met nr 1 of beter ?

Ik vind Nr1 beter samenstelling van en werking en maar 1 dosis per dag nodig

Nu bijna een pot Epic op en merk er niet veel van qua krachtverschil of vollere spieren....

Hierna dan maar normale creatine monohydraat pakken, is ook stukken goedkoper.

Nu bijna een pot Epic op en merk er niet veel van qua krachtverschil of vollere spieren....

Hierna dan maar normale creatine monohydraat pakken, is ook stukken goedkoper.

Ik merk wel een ontzettende pomp en meer vasculariteit. Qua krachtverschil merk ik ook niet veel.

Ik merk wel een ontzettende pomp en meer vasculariteit. Qua krachtverschil merk ik ook niet veel.

Ik snap niet hoe veel van jullie die pomp voelen. Ik voel totaal niks, meer spierdefinitie is ook minimaal....Denk dat creatine dan weinig effect op me heeft, ik gebruik goede doseringen en merk niks.

Aan de stoffen die erin zitten zou het niet super moeten werken, maja jouw geld he.

Enige wat echt hielp in pre workout was de 1.3 dma

Ik merk een langere pomp, in eerste instantie al na een week maar nu na een week of 4 merk ik het nog veel sterker.

Krachttoename merk ik minder maar kan ik niet echt vergelijk omdat ik hiervoor 4x15 sets heb gedaan en dus al wat qua gewicht omlaag ging.

Ik merk ook goed herstel na trainingen.

Terug
Naar boven