AndroidHealthClinic

B&F: Dedicated Nutrition [EPIC] ervaringen?

Ik merk een langere pomp, in eerste instantie al na een week maar nu na een week of 4 merk ik het nog veel sterker.

Krachttoename merk ik minder maar kan ik niet echt vergelijk omdat ik hiervoor 4x15 sets heb gedaan en dus al wat qua gewicht omlaag ging.

Ik merk ook goed herstel na trainingen.
Hoe merk je een goed herstel?

In vergelijking met voor het gebruik van Epic heb ik nu minder lang en minder veel last van spierpijn terwijl ik verder niets anders doe dan voorheen.

Aan de stoffen die erin zitten zou het niet super moeten werken, maja jouw geld he.

Enige wat echt hielp in pre workout was de 1.3 dma

Het is ook geen pre-workout, epic geeft geen energie oid

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 11:33 ----------

In vergelijking met voor het gebruik van Epic heb ik nu minder lang en minder veel last van spierpijn terwijl ik verder niets anders doe dan voorheen.

Mijn spierpijn is ook zo goed als verdwenen terwijl ik wel steeds zwaarder ga trainen!

Ik neem epic een half uur voor de training en direct na de training. Als pre-workout werkt het inderdaad niet al staat het daar wel onder gecategoriseerd bij BenF.

Ik neem het op precies dezelfde manier en op niet trainingsdagen in de ochtend en avond.
Neem jij het ook op niet trainingsdagen?
Ik neem ook de eiwitten van Dedicated, super spul!
Volgens de verkoper van de B&F winkel in Amersfoort komt er ook een Dedicated BCAA uit binnenkort

Ik neem het inderdaad ook op niet trainingsdagen smorgens en savonds. Ik doe overigens wel langer dan een maand met 1 pot terwijl er op de site van BenF staat dat het voor 1 maand is.

Ik hoor goede verhalen over de eitwitten van Dedicated, denk dat ik die eens ga proberen zodra ik door mn stash heen ben.

Iemand die weet of het goed is om na de epic (of voor de epic) nog een preworkout te nemen vooraleer de training te beginnen of is dit gewoon een overkill? :p

Epic werkt voor mij niet als een pre-workout dus dat kan zeker.

Hij staat bij BenF overigens ook bij pre-workouts dus dat schept wel wat verwarring.

Dat kan, ik zie het als creatine en post work-out.

Dat wist ik dan weer niet. Blijf het in ieder geval nog wel even gebruiken, het bevalt me erg goed. Merk duidelijk progressie.

Op de site staat trouwens dat het een maandverpakking is. Ligt het aan mij of gaat het een stuk langer mee.

Is BCAA icm epic na de training een goed idee? Welke van de 2 kan je best eerst innemen? bv voor na mijn training: BCAA - epic - whey

Is BCAA icm epic na de training een goed idee? Welke van de 2 kan je best eerst innemen? bv voor na mijn training: BCAA - epic - whey

Misschien BCAA samen met EPIC direct na de training en dan bij thuiskomst whey?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 20:01 ----------

Op de site staat trouwens dat het een maandverpakking is. Ligt het aan mij of gaat het een stuk langer mee.

Klopt ik zit nu ook in de 5e week :)

Misschien BCAA samen met EPIC direct na de training en dan bij thuiskomst whey?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 20:01 ----------

Klopt ik zit nu ook in de 5e week :)

Dan ga ik dat eens proberen en zien wat epic voor resultaten oplevert :p

Zo te lezen is het een goed product ik wacht nog even wat reviews af

Hmm, heb laatste tijd magnincifent gebruik voor na de training.
Zou Epic deze kunnen vervangen?

Terug
Naar boven