AndroidHealthClinic

B&F: Dedicated Nutrition [EPIC] ervaringen?

Ik ben zelf altijd vrij sceptisch over producten, maar voor mij werkt EPIC echt lekker. Zodra ik in de sportschool 1-2 sets van de eerste oefening gedaan heb sta ik helemaal vol gepompt. Aders lopen overal over de borst, schouders en armen en de spieren pompen zich helemaal vol. Ik ben er ontzettend tevreden over.

Ik gebruik momenteel maar 1 scoop, vind ik genoeg omdat ik nog een beginner ben. Maar heb het nu al een paar weekjes gebruikt, ging vandaag wat curls doen. die pomp was HUUUUUUGEEEE!!!!! Leek of mn armen gingen exploderen!

Dus voor de pomp werkt t en de aders :P

Ik doe ook 1 scoop voor training en 1 scoop na, misschien dat ik naar 1.5 ga.

Als jij je geld wil opmaken, 2 scoops per dag is méér dan genoeg. Ik gebruik zelf 1 per dag

Ik gebruik momenteel maar 1 scoop, vind ik genoeg omdat ik nog een beginner ben. Maar heb het nu al een paar weekjes gebruikt, ging vandaag wat curls doen. die pomp was HUUUUUUGEEEE!!!!! Leek of mn armen gingen exploderen!

Dus voor de pomp werkt t en de aders :P

Ja wat een pomp of niet, echt fantastisch!!! Product blijft ook gewoon werken, wordt niets minder :)

Kijk dat is dan ook precies wat je mag verwachten en hij doet het top product zelf ook maar eens aanschaffen

Denk dat je goedkoper uitkomt als je zelf je pr W/O maakt. Creatine mono + beta alanine + citrulline en als je wil wat caffeïnne. Per dosering gezien probs 3-4x goedkoper en geen enkel stofje ondergedoseerd.

Denk dat je goedkoper uitkomt als je zelf je pr W/O maakt. Creatine mono + beta alanine + citrulline en als je wil wat caffeïnne. Per dosering gezien probs 3-4x goedkoper en geen enkel stofje ondergedoseerd.

Ik geloof dat je geen idee hebt wat er in epic zit, dit product is alles behalve ondergedoseerd :p En verder is het ook geen pwo..

Ik geloof dat je geen idee hebt wat er in epic zit, dit product is alles behalve ondergedoseerd :p En verder is het ook geen pwo..

Of het een PWO is of niet, maakt niet uit. Niet ondergedoseerd? Fantastisch. Maar dan nog ben je probs goedkoper af als je de stofjes die er toe doen in pure vorm apart haalt en/of zelfs vervangt door betere alternatieven. Dacht bv dat citruline kwasi de beste NO booster is, of toch alleszins beter dan arginine. Weet niet hoe het zit ivm agmatine wat in dit product zit. Maar zou dan ook voor crea mono gaan dan die hele meug niet bewezen en duurdere creatine varianten die in epic zitten.

edit: uit mijn hoofd, de hoeveelheid crea in epic is btw wel ondergedoseerd (bij één serving, ten minste). En denk de Beta alanine ook (wat niet slecht zou zijn voor mij, want ik ga over mijn nek - lees ik kots mijn maag er uit - wanneer ik de aanbevolen dosis van Beta Alanine neem).

Laatst bewerkt:
Ik merk nu na 6 weken wel dat het effect minder wordt en heb de pot nog niet helemaal leeg.

Pauze inlassen zou ik dan denken en daarna weer verder dan zijn je receptoren weer leeg

Was ik van plan inderdaad, kan ik dan in de tussentijd nog iets anders proberen? Zat te denken aan Grow! in combinatie met Magnificent.

Dit kan inderdaad kun je goed afwisselen dan als je weer zin hebt kun je nog eens Epic pakken en weer het maximale daaruit halen.

Ga ik zeker doen dan, Epic beviel zeer goed. Thanks voor de tip.

'Epic bevat maar liefst 2000mg Taurine per dosering'

Lijkt me niet echt handig voor het slapen gaan?

'Epic bevat maar liefst 2000mg Taurine per dosering'

Lijkt me niet echt handig voor het slapen gaan?

En waarom?
google eens taurine..

degene die zegt van ja je kan netzogoed alle stofjes los kopen blablabla..
NEE, dat doe ik niet ikwil een compleet product , niet voor niks.. ik ga geen 50eu aan losse stofjes uitgeven endie zelf even mixen oid.. even serieus, bij elke blend is er wel iemand die zegt ja je kan het netzogoed los kopen, hele reden dat ik een compleet product koop is dat ik het zelf niet hoef te mixen of *veel* research moet gaan doen of het werkt of wat is voor inmijn mix.. een product werkt , of niet. als jij je beter voelt met losse stofjes, gaat je gang..

Paar weken al gestopt met epic. Voelde er niks van, geen extra kracht, pomp of dergelijke.
Ach gelukkig was het niet zo duur :P

Terug
Naar boven