MuscleMeat

B&F: Dedicated Nutrition [EPIC] ervaringen?

Ik snap niet hoe iemand dit niet een goed product kan vinden, maar goed zal bij iedereen wel anders zijn. Dit is voor mij echt een basisproduct geworden, neem het elke dag. Ik heb gisteren ook die bcaa's van Dedicated opgehaald, smaakt fantastisch en lost direct op :)

Word jij gesponsord door dat bedrijf ofzo ?
Net zoals met pre workouts werkt dit voor sommige wel en voor sommige niet ;)

Word jij gesponsord door dat bedrijf ofzo ?
Net zoals met pre workouts werkt dit voor sommige wel en voor sommige niet ;)

Ik wou dat het zo was :p
Maar ik vind dit gewoon echt goed spul, Epic werkt verbazingwekkend goed bij mij maar idd zal allemaal wel persoonsgebonden zijn.
Ik blijf er echter bij dat dit het beste supplement is dat ik ooit genomen heb :)

Ik wou dat het zo was :p
Maar ik vind dit gewoon echt goed spul, Epic werkt verbazingwekkend goed bij mij maar idd zal allemaal wel persoonsgebonden zijn.
Ik blijf er echter bij dat dit het beste supplement is dat ik ooit genomen heb :)
Combinatie van creatine, agmatine en beta-alanine. Zijn alle 3 bewezen topingredienten, dusja, dat het werkt verbaasd mij niet! :)

De Epic is echt een aanrader. heb het nu voor de tweede keer besteld. vooral na de 4 ,5e week kan je echt verschil merken. zwaardere gewichten pakken en je ziet er veel voller uit. Is uitstekend te combineren met de dedicated nutrition Fusion Pro ben er 4 kilo door aangekomen (spiermassa)

Welke is nu eigenlijk het beste ? Epic of nr 1?

En is dit eigenlijk een volledig product of moet je er nog Whey/Mass gainer/BCAA's/.. ofzo bijnemen?

Train al wel een hele tijd, maar ben alles behalve vertrouwd met producten (heb nog nooit iets anders dan een proteineshake gedronken^^)

Ik gebruik nu 2 weken Epic aan een stuk of zo en volgens mij werkt het wel lekker.

n1 en alle andere shit weet ik niks van.

Verder werkt epic gewoon goed en doet het redelijk wat het zegt, het is gewoon creatine, met arginine geloof ik? Iets erin wat ook ervoor zorgte dat je aders iets meer eruit komen (íets!) En wat meer pomp enzo.. Doet wat het zegt, is wel redelijk duur verder. Of je het dat waard vind moet jij dus weten!

ik twijfel tussen:
voor training whey perefction+L-arginine+super creatine, na training isolaat perfection en vitargo
of
voor training epic en na training fusion pro(met of zonder vitargo?)

Nou die Epic heeft bij mij geen effect.. sowieso geen pump

Helaas heeft Epic bij mij ook geen merkbaar effect.

Binnenkort maar is kijken of die Jack3d micro wat is! :D iemand ervaring?

Epic heb ik alleen samples van gehad. En jack3d en die dingen daar begin ik niet aan heb andere supps

ik twijfel tussen:
voor training whey perefction+L-arginine+super creatine, na training isolaat perfection en vitargo
of
voor training epic en na training fusion pro(met of zonder vitargo?)

Epic voor en na de training nemen, fusion pro na de training.
Vitargo toevoegen kan, hoeft niet.

Terug
Naar boven