Fitness Seller

Baco Halotestin Kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Morgen bel ik de huisarts om m'n leverwaarden te checken om zo snel mogelijk te beginnen. Zodra de uitslag binnen is begin ik direct met de kuur van 2 weken. Heb deze maand een weekendje Parijs geboekt echt klote dat ik daar nu niet eene kan drinken :roflol:

Morgen bel ik de huisarts om m'n leverwaarden te checken om zo snel mogelijk te beginnen. Zodra de uitslag binnen is begin ik direct met de kuur van 2 weken. Heb deze maand een weekendje Parijs geboekt echt klote dat ik daar nu niet eene kan drinken :roflol:

haha dat is wel jammer idd, mis wat te roken meenemen:cool:

Ik rook niet ;)

Laatst bewerkt:
Hij is gek he, die Bold Baco. Gisteren noemde iemand Halo als goed middel voor vechtsporters en Bold haalt het meteen in huis :)

f**k it YOLO !! :D

Klopt, die topic bedoelde ik

Vind het wel een dappere zet, eerst testen wat iets doet voordat je een sporter erop zet

juist zo hoort het ook inplaats van alleen maar elkaar nalullen van ooh wat is het gevaarlijk enz haha

Zolang je op de hoogte bent van de mogelijke risico's en bijwerkingen en daarop voorbereid bent kun je het op een redelijk veilige manier gebruiken allemaal. Zodra er iets niet klopt in de lever zal ik daar héél erg snel van op de hoogte zijn. Ik lees inderdaad veel dat mensen ergens over mee praten terwijl ze het nog nooit zelf hebben ervaren. Ik kijk er naar uit om te beginnen maar ik kijk er al helemaal naar uit om mijn maat in topvorm brengen :D

Ik volg ook, misschien is het wat voor mijn volgende kuur

Update: heb net de huisarts gebeld ik kan nu geen bloed prikken op de lever omdat ik zwaar verhoogde creatinine heb/had (nierfunctie) ik moet morgen op gesprek komen en zal vast en zeker een hercontrole krijgen. Ik vraag meteen of ze de lever er direct bij willen checken, mochten ze dit niet doen laat ik het ergens andere checken

inb4 je gebruikt creatine, dat zorgt voor nogal een verhoging van creatinine

zijn krachtgains van orals in het algemeen of zoiets als halo eigenlijk voornamelijk tijdelijk?

inb4 je gebruikt creatine, dat zorgt voor nogal een verhoging van creatinine

zijn krachtgains van orals in het algemeen of zoiets als halo eigenlijk voornamelijk tijdelijk?

Creatine werkt niet op mij ook niet toen ik pas begon met trainen
Alleen tijdens ;)

lame

• Like
Waarderingen: GPRO
Dit is al de 3e of 4e controle op creatinine pfff om gek van te worden

Terug
Naar boven