Fitness Seller

Baco Halotestin Kuurlog

zal ik gewoon roa mee kunnen laten lopen op 20mg per dag? lijkt me wel mogelijk toch? zo toxisch is roa ook weer niet op deze dosering

Misschien dat preventief 1 tab EOD of e2d een idee is?

Heb je zelf vaak last van acne tijdens je kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien dat preventief 1 tab EOD of e2d een idee is?

Heb je zelf vaak last van acne tijdens je kuren?

nee dat niet maar ik heb het altijd op dezelfde plek zitten al langer dan een jaar. dan zijn ze meer zichtbaar dan weer wat minder. wil wel 100% vrij zijn

gewoon 100mg dat is hardcore bro not srs

ben wel nog steeds benieuwd naar de krachtgains op halo

op 20mg vind ik het al een hell maar je moet er wat voor over hebben ookal ben ik over het resultaat dat roa geeft niet echt tevreden. maar ach na 5 maanden 20mg denk ik daar misschien anders over.

ik ook pff ik kan echt niet wachten om te beginnen.. als ik terug in nl ben uit frankrijk heb ik precies 2 weken ertussen zitten tot ik weer vertrek naar engeland. hier tussen begin ik bij nader inzien met het doosje HG Halotestin. ik heb een doosje van 50 tabs dus ik maak deze op met 4 per dag(20MG) en moet na deze 50 tabs ongeveer weer vertrekken naar het buitenland. eenmaal weer in nederland probeer ik de underground halo, mits de lever in orde is, en ga ik kijken of ik de kuur kan verlengen/verhogen

Laatst bewerkt:
Roa is top middeltje. 8 maand genomen op 40 mg
Enkel droge huid

Ook genomen tijdens een kuur. Met om de x aantal weken bloed trekken. Bloedwerk steeds tiptop!
Enkel droge huid had ik ervan. Gescheurde lippen en kapotte neus. Thats it

Al meer dan jaar mega gladde huid love it!

Dit word de 3e of 4e keer dat ik het gebruik maar die droge lippen die je er van krijgt vind ik tè heftig. Maargoed back to the halo

Dit word de 3e of 4e keer dat ik het gebruik maar die droge lippen die je er van krijgt vind ik tè heftig. Maargoed back to the halo

Vanwege de sides misschien daarom EOD of e2d 20mg nemen? Alsje op 20mg ED zon droge lippen hebt en bet een probleem vind zou ik lager doseren.

Droge lippen is makkelijk te fixen met zalf van derna!
Ik persoonlijl vond droge lippen een kleine opoffering voor de gladde huid die ik ervoor id plaats kreeg. Maar to each its own! Jij weet best wat je doet ;)!
Alleszins gl met je Halo binnenkort. Ik volg!

goodluck met je halo bro, zou wel de drank even links laten liggen inb4 kidneyfailure

goodluck met je halo bro, zou wel de drank even links laten liggen inb4 kidneyfailure

heb je zelf al halo geprobeert en je lever laten testen? ik heb een sportarts en ik zit al 4 weken aan de halo op 40mg p dag en me leverwaarde zijn alleen iets verhoogd.
Hier doet iedereen alsof je lever gelijk naar de t*ring is na een paar pilletjes.:hahaha:

heb je zelf al halo geprobeert en je lever laten testen? ik heb een sportarts en ik zit al 4 weken aan de halo op 40mg p dag en me leverwaarde zijn alleen iets verhoogd.
Hier doet iedereen alsof je lever gelijk naar de t*ring is na een paar pilletjes.:hahaha:

nee niet zelf maar paar russische gymgenoten vanmij die zitten wel aan hg halo en hun vertelde mij dat hun leverwaarde verhoogd waren.

ga zelf aan de ekte russische anapolon over enkele weken.

Ik doe dat altijd post workout. Ik noem het bacardio

anabolic window zorg ervoor dat je hem max na 30minuten na je training binnenkrijgt, anders heb je voor niets getrained
http://nutrientjournal.com/wp-conte...post-workout-workout-was-pointless-1b8101.jpg

wat een raar figuur was dat.. 36 jaar oud he?? maargoed opgeruimd staat netjes ;) mooi verbannen van dbb

Terug
Naar boven