XXL Nutrition

Baco Halotestin Kuurlog

Dit is al de 3e of 4e controle op creatinine pfff om gek van te worden

Creat is bij sporters altijd verhoogd door afbraak van spierweefsel. Geen reden voor paniek tenzij ze fors verhoogd zijn. Als ureum goed blijft functioneren de nieren gewoon

• Topic Starter Topic Starter
Klopt dat zei testoflesje ook al bij m'n eerste controle. Eens kijken wat ze te zeggen hebben morgen

Succes ben wel benieuwd. Ook goed dat je alles laat controleren

Ik kom net terug van de huisarts. We gaan 1x per jaar cholesterol controleren en volgende week woensdag gaan we controleren op:

Natrium
Kalium
Kreatinine & MDRD
Alkalische fosfatase
Gamma GT
ALAT

deze heb ik nog niet eerder gedaan: urine- Albumine/Kreatinine ratio..
wie zegt dat ik woensdag ochtend wel in bakje kan zeiken :o ik kan dat niet op commando

Na De cruise ook maar eens het hormonale gebeuren laten checken en daarna pas met de halotestin beginnen..
Sorry voor de vertraging ik houd jullie op de hoogte!

Laatst bewerkt:
maatje van me heeft tijdje halo tabs van 'gerespecteerd merk' genomen.
zijn ervaringen waren niet denderend. geen verhoogde agressie, geen buitengewone kracht...viel eigenlijk beetje tegen.
Dosering was - mede gezien postuur - niet mals.
ben benieuwd wat jou gaat brengen.

na de cruise controleren op

cortisol
LH
vrij testosteron
shbg
oestrogeen
prolactine

kost bijna 200 euro via bloedwaardentest, kan dat ergens goedkoper? anyway dat word het..

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

zijn ervaringen waren niet denderend. geen verhoogde agressie, geen buitengewone kracht...viel eigenlijk beetje tegen.

ik heb underground haloteston èn human grade ;) gaat goed komen

dan is het fake shit! iedereen die ik ken voelt de agressie na 3 dagen al

Die opa gaat los jonguh. Hahaha. En baco volgens mij is dat de enige website die betrouwbaar is 0.o in for answers

Ik betaal het er wel gewoon voor dat heb ik er wel voor over.. Ik vraag me wel nog altijd af hoe ik in dat potje moet gaan pissen volgende week ??? Als ik niet hoef zit ik daar uren te wachten :roflol:

Kan je eigen niet laten klaar zuigen door een vriendin ofso? erna moet ik meestal wel pissen:o

Ik zal het eens vragen aan de doktersassistenten :)

Haha gewoon onderweg erheen en daar wachtend een literfles water weg werken, hebben ze genoeg zeik voor 100 onderzoeken :D

Kom net terug van het bloedprikken en potje pissen. Nu maar wachten op de uitslag

meeste halo is gewoon fake. De prijs van de grondstof is een exponent van de meeste AS. Steek er wat mdht in wat geen fl**ker kost en de meesten kennen toch het verschil niet.

Laatst bewerkt:
haha en ging het pissen nog makelijk? hoop dat de uitslag goed is zodat je snel kan gaan knallen!:cool:

Was een eitje :cool:

meeste halo is gewoon fake. De prijs van de grondstof is een exponent van de meeste AS. Steek er wat mdht in wat geen fl**ker kost en de meesten kennen toch het verschil niet.

Eerst test ik UG, daarna geef ik de lever tijd om te herstellen en dan probeer ik HG op precies dezelfde dosering. Dus stel ik neem de eerste keer te weinig en moet naderhand verhogen dan neem ik de keer daarna precies dezelfde dosis HG en verhoog ik op dezelfde dag

Altijd dat geblaat over andere stof instoppen dan wat erin moet zitten. Als je hier leest is 3/4 x je anavar winstrol enzo..
Ben nu 3 weken bezig op anavar heerlijk effect qua pump kracht en vasc! Helemaal geen gewrichtspijn of soms paniek zoals ik had op winstrol.. mooi dat je uiteraard beide kan testen zowel ug als hg! Hebje uiteraard mooie vergelijking!
Alvast gl voor binnenkort ;)!

Altijd dat geblaat over andere stof instoppen dan wat erin moet zitten. Als je hier leest is 3/4 x je anavar winstrol enzo..
Ben nu 3 weken bezig op anavar heerlijk effect qua pump kracht en vasc! Helemaal geen gewrichtspijn of soms paniek zoals ik had op winstrol.. mooi dat je uiteraard beide kan testen zowel ug als hg! Hebje uiteraard mooie vergelijking!
Alvast gl voor binnenkort ;)!

verschil tussen anavar en winny is zowat 3-5 keer zoveel
verschil tussen halo en mdht 100-200 keer

niet echt te vergelijken.

zal ik gewoon roa mee kunnen laten lopen op 20mg per dag? lijkt me wel mogelijk toch? zo toxisch is roa ook weer niet op deze dosering

Terug
Naar boven