Fitness Seller

Baco Halotestin Kuurlog

Wat ga je doen als je leverwaardes sterk verhoogd zijn door de halo, extra cruise ofzo ? En merk je ook nog fysieke veranderingen door de halo of alleen mentaal aangezien je in je sig op 8% staat zou je denk ik wel iets moeten kunnen waarnemen .

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zwaarder dan 100 kilo op 10% vet ongeveer. Ik sta er wel beter bij dan normaal maar daar was deze kuur niet voor bedoeld. Wel mooi meegenomen natuurlijk ;)

Weer die rush niet en de kracht op de borst is precies hetzelfde tegenover de vorige keer. Lijkt wel alsof ik een stripje zonder werkzame stof heb.. Morgen een ander stripje proberen en anders verhogen naar 30mg

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Ik oog ook een stuk voller/zwaarder ??? Dit was niet de bedoeling met deze kuur..

Deze week even langs m'n ouders om me te wegen. Zeer waarschijnlijk zit ik dan aan de oxy ipv de halo maar dit is m'n eerste keer halo dus ik oordeel niet te snel. Mocht dit geen halo zijn dan ben ik best dom om ineens de UG halo op 30mg te pakken. Als de UG halo echt is en de HG namaak denk ik dat ik de halo verhoog terwijl ik er eigenlijk pas mee begin op volle dosering.
Daarom stop ik zodra de 'HG' op is en probeer ik het later nog eens opnieuw met de andere halo.

Heeft iemand een site waar je de tabs kan laten testen? Ik weet dat het prijzig is maar ik wil de prijzen eens zelf zien voordat ik het onbetaalbaar noem

Tot zover: wel m'n karakter, kracht en massa veranderd maar nog niet zoals ik het verwacht had. 1dag van de 9 het gewenste gevoel gehad

Weer die rush niet en de kracht op de borst is precies hetzelfde tegenover de vorige keer. Lijkt wel alsof ik een stripje zonder werkzame stof heb.. Morgen een ander stripje proberen en anders verhogen naar 30mg

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Ik oog ook een stuk voller/zwaarder ??? Dit was niet de bedoeling met deze kuur..

Deze week even langs m'n ouders om me te wegen. Zeer waarschijnlijk zit ik dan aan de oxy ipv de halo maar dit is m'n eerste keer halo dus ik oordeel niet te snel. Mocht dit geen halo zijn dan ben ik best dom om ineens de UG halo op 30mg te pakken. Als de UG halo echt is en de HG namaak denk ik dat ik de halo verhoog terwijl ik er eigenlijk pas mee begin op volle dosering.
Daarom stop ik zodra de 'HG' op is en probeer ik het later nog eens opnieuw met de andere halo.

Heeft iemand een site waar je de tabs kan laten testen? Ik weet dat het prijzig is maar ik wil de prijzen eens zelf zien voordat ik het onbetaalbaar noem

Tot zover: wel m'n karakter, kracht en massa veranderd maar nog niet zoals ik het verwacht had. 1dag van de 9 het gewenste gevoel gehad

Raar zeg??? mis bij zo"n drugs locket en dan gewoon zeggen dat je van het weekend je helemaal ziek voelde n het innemen.

Ik ga gewoon aan de underground halo.. Eens kijken wat het doet. 20mg nu ingenomen, 5mg minder dan afgelopen dagen

Raar zeg??? mis bij zo"n drugs locket en dan gewoon zeggen dat je van het weekend je helemaal ziek voelde n het innemen.

:roflol:

en hoe doet die ug halo het ondertussen of is het nog wat te vroeg? :)

Vrijdag mee begonnen en zaterdag en zondag rust gepakt. Vandaag heb ik ze om 15:30 ingenomen maar ik word nu ineens wakker.. Ik draai me nog een om en ga morgen pas weer trainen
Uitgeput..

Vrijdag mee begonnen en zaterdag en zondag rust gepakt. Vandaag heb ik ze om 15:30 ingenomen maar ik word nu ineens wakker.. Ik draai me nog een om en ga morgen pas weer trainen
Uitgeput..

moeheid kan met je lever te maken hebben he, wanneer laat je die weer testen?

Zal ik morgen direct even doen

Kracht daalt, geen energie en motivatie tijdens training

En al wat beter nu?

Hey Bold,

niet om je ongerust te stellen ofzo.
Maar dat oververmoeidheid kan inderdaad met je lever of een ander orgaan te maken hebben.
Ik heb ooit eens een enorme infectie gehad die ze moesten bestrijden met verschillende medicaties.
Na een verloop van tijd (na infectie) enorm moe , ging slapen . Was nog meer moe ook al had ik de klok rond geslapen.
Ziekenhuis net optijd binnen , had lever & nierfalen...
(kon na een tijd echt niets meer...)

achteraf allemaal goed gekomen en was net optijd in het ziekenhuis :s
maar zoeits eng vergeet je niet en nu ik dit zo lees , ik hoop echt niet dat je lever of ander orgaan aangetast is wat bijdraagt tot deze vermoeidheid

klinkt niet best kappe met die zooi

Ik ben er idd al mee gestopt maar ik verslaap me iedere dag om bloed te laten prikken. moet nu op ma-di wachten

leef je nog baco?

Weet iemand waarom baco gebanned is?

Misschien omdat hij de laatste tijd wel heel erg pro 1 merk was en alle andere merken liep af te kraken? Is speculatie maar ik kan me voorstellen dat hij ergens net over de grens is gegaan.

weet iemand baco zn volledige naam>?

Bacardi Cola

Terug
Naar boven