- Waardering
- 811
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was niet de bedoeling met deze kuur..Weer die rush niet en de kracht op de borst is precies hetzelfde tegenover de vorige keer. Lijkt wel alsof ik een stripje zonder werkzame stof heb.. Morgen een ander stripje proberen en anders verhogen naar 30mg
---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------
Ik oog ook een stuk voller/zwaarderDit was niet de bedoeling met deze kuur..
Deze week even langs m'n ouders om me te wegen. Zeer waarschijnlijk zit ik dan aan de oxy ipv de halo maar dit is m'n eerste keer halo dus ik oordeel niet te snel. Mocht dit geen halo zijn dan ben ik best dom om ineens de UG halo op 30mg te pakken. Als de UG halo echt is en de HG namaak denk ik dat ik de halo verhoog terwijl ik er eigenlijk pas mee begin op volle dosering.
Daarom stop ik zodra de 'HG' op is en probeer ik het later nog eens opnieuw met de andere halo.
Heeft iemand een site waar je de tabs kan laten testen? Ik weet dat het prijzig is maar ik wil de prijzen eens zelf zien voordat ik het onbetaalbaar noem
Tot zover: wel m'n karakter, kracht en massa veranderd maar nog niet zoals ik het verwacht had. 1dag van de 9 het gewenste gevoel gehad
mis bij zo"n drugs locket en dan gewoon zeggen dat je van het weekend je helemaal ziek voelde n het innemen.Raar zegmis bij zo"n drugs locket en dan gewoon zeggen dat je van het weekend je helemaal ziek voelde n het innemen.

Vrijdag mee begonnen en zaterdag en zondag rust gepakt. Vandaag heb ik ze om 15:30 ingenomen maar ik word nu ineens wakker.. Ik draai me nog een om en ga morgen pas weer trainen
Uitgeput..