MuscleMeat

Baco Halotestin Kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Jaa zeker! barbecue hier, voetballen daar :o
de nakuur + verloop van herstel bedoelde ik slimmerik :p

Jaa zeker! barbecue hier, voetballen daar :o
de nakuur + verloop van herstel bedoelde ik slimmerik :p

:p

Het herstel gaat rap gaan hoor.... 5 weken na je nakuur ram je er zeker weer wat sust in als is het maar 1 ml om te kijken of er dan wel iets gebeurd daar beneden :joint:

En hoe het bekend voor komt, ik ben over een maand weer on na 3-4 maanden off geweest te zijn :rolfol: maar in september ben ik minstens tot juni off

dag 5: ik heb 8uur lang met maar 5 minuten pauze staan graven en werken waardoor ik eigenlijk geen puf had om naar de sportschool te gaan. ik heb er over getwijfeld om de dosis te verhogen maar heb besloten dit toch nog maar even niet te doen.
een uur nadat ik de 40mg halo had genomen heb ik er nog 1 capsule t5 bij gedaan. half uurtje later naar de sportschool gelopen

dit heb ik nog nooit mee gemaakt! energie boost die echt niet alleen van de t5 was.. ik snel wandelen naar de gym en daar een extreem zware training gehad. Ik kreeg een gevoel alsof ik alles en iedereen aan kon. zelfvertrouwen werd zowat verdriedubbeld. voor zover voel ik in dag 5 dat ik aan de halo zit, blij dat ik niet verhoogd heb. morgen en overmorgen maar even rust pakken en dan maandag weer verder kijken. kom nu net thuis en heb nog veel te veel energie dus ik heb me 1 xanax en 3 melanotine gepakt pffff wat een rush, nu nog steeds..

Heftig bro!

Is wel lekker spul zo te zien maar heb je erna geen last van een dip?

Komen we snel genoeg achter...

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

better safe than sorry, aankomende week ga ik nog een keer de lever checken. You never know

Klinkt interessant dat halo. Zag dat er wel een leuk prijskaartje aan vast zit.

dag 5: ik heb 8uur lang met maar 5 minuten pauze staan graven en werken waardoor ik eigenlijk geen puf had om naar de sportschool te gaan. ik heb er over getwijfeld om de dosis te verhogen maar heb besloten dit toch nog maar even niet te doen.
een uur nadat ik de 40mg halo had genomen heb ik er nog 1 capsule t5 bij gedaan. half uurtje later naar de sportschool gelopen

dit heb ik nog nooit mee gemaakt! energie boost die echt niet alleen van de t5 was.. ik snel wandelen naar de gym en daar een extreem zware training gehad. Ik kreeg een gevoel alsof ik alles en iedereen aan kon. zelfvertrouwen werd zowat verdriedubbeld. voor zover voel ik in dag 5 dat ik aan de halo zit, blij dat ik niet verhoogd heb. morgen en overmorgen maar even rust pakken en dan maandag weer verder kijken. kom nu net thuis en heb nog veel te veel energie dus ik heb me 1 xanax en 3 melanotine gepakt pffff wat een rush, nu nog steeds..

snapje nu wat ik zo lekker vind aan halo? je gaat naar die fucking gym toen om alles te slopen hahahah.
En die rush wordt met de dag erger hahaha

Word het nog erger dan vandaag? :eek: :roflol: waar ben ik aan begonnen hahaha
T5 laat ik bij deze achterwegen

Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor maar je had hg en ug halo toch?
Met welke ben je begonnen ?

Word het nog erger dan vandaag? :eek: :roflol: waar ben ik aan begonnen hahaha
T5 laat ik bij deze achterwegen

elke dag erger bro hahaah na 5 weken moest ik stoppen omdat ik anders echt verbannen uit die gym zou worden.
elke fucking rep schreeuwen:roflol:

Holyshit!
Ik maak er misschien 4 weken van maar iedere week prik ik bloed op alleen de lever
Ik ben begonnen met HG

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

K pak ze nu es in de ochtend.. Eerste dag halo zonder erbij te trainen. Heb vanavond een verjaardag en misschien ga ik morgen ochtend nog even benen trainen maar dat hangt er van af hoelaat ik thuis kom vannacht

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

Correctie: ik verdeel ze vandaag gewoon.. 20mg voor het werken en 20mg erna

Zit je nu in de cut aangezien je halo en t5 neemt?

die t5 was tijdelijk als pre-workout omdat ik de hele dag zwaar werk had verricht. was dood op en ik had niet gedacht dat de halo wat zou brengen die dag

direct na de halo ga ik tot 8% cutten op
500mg test
300mg primo
75mcg t3
albuterol/t5

Ik ben nu een week bezig. Vandaag was die rush een heel stuk minder tot niet tegenover vrijdag ??? Vrijdag knalde ik zowat uit elkaar dat viel vandaag reuze mee. Kracht is wel gestegen maar het kan beter.

Vandaag gelijk een nieuw lever onderzoek aangevraagd. De volgende keer moet ik hier sneller mee zijn vanwege de wachttijd. Nog voordat ik bloed laat afnemen vraag ik al een nieuw onderzoek aan.

Ik heb nog genoeg HG halo om t/m vrijdag door te gaan. Na vrijdag verhoog ik de dosis naar 30mg UG halo.
Hierboven staat trouwens een typefout. Ik zit op 20mg halo, niet op 40mg

Waarschijnlijk heb ik die rush niet omdat ik 2 dagen rust heb gehad? Morgen zal die wel weer terug zijn hoop ik. Dat gevoel van vrijdag was echt ongekend en moet ik goed kunnen timen met sparren etc

Squatten 5x220k
Legg press 5x430k

Voelt goed om weer benen te kunnen trainen! Heb ik langer dan een jaar niet kunnen doen maar ben nu alweer een tijdje ermee bezig. Dit is een PR trouwens maar mijn doel is 1x 250k squatten

Bold interessant topic. Leuk spul als ik het zo lees. Ben wel benieuwd naar je leverwaardes!! Succes nog komende weken :)

Terug
Naar boven