AndroidHealthClinic

Baco Halotestin Kuurlog

Laatste week van de cruise :rocker2:
Deze week zet ik even geen test.. Loop al een week mank omdat ik deze eene keer eens iemand anders heb laten injecteren en ik vraag me af wat het libido doet als je 250 test zet, 2 weken niks en dan 1000 test
Morgen verwacht ik het bloed prik kitje en als dat klaar is is het dan ein-de-lijk zo ver. Had dit topic net zo goed een maand later kunnen openen :roflol:

he he eindelijk!
Ik ben al een week off van de halo en alle power is er nog:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bloed is geprikt
Alles staat klaar
Vertrek zometeen naar Parijs en als ik maandag terug ben kan ik eindelijk beginnen
Man man man

Hehe zal eens tijd worden gvd

ben benieuwd ;)
Inn!

2zgx1xj.jpg

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

m7ym3m.jpg

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Ben eindelijk weer terug in Nederland. Morgen kan ik eindelijk beginnen :rocker2:

Eindelijk zeg dat wel bro ;-)

groei ze :D

Succes bro

Succes, ik volg.

Dag 3

Kan zijn dat het tussen de oren zit maar het lijkt al langzaam te werken. Heb een beetje het gevoel alsof ik een lichte pre-workout shake heb gedronken (kan niet zeggen of het licht of zwaar is, zuip die zooi al jaren niet meer :p )
Sneller dan verwacht maar voor zover is het wel lekker :D

Wat verwacht je eigenlijk van dit Halo kuurtje?

Krachts en explosiviteit toename met kickboksen
Squat en incline benchpress kracht toename (voor de lol)

4 dagen voordat ik de halo voel, energie gevoel de heledag en zodra ik in de gym ben erger ik me aan niemand meer en wil alleen nog maar gewichten pushen.

4 dagen voordat ik de halo voel, energie gevoel de heledag en zodra ik in de gym ben erger ik me aan niemand meer en wil alleen nog maar gewichten pushen.

Ik merkte het vooral toen ik naar de sportschool was t lopen. Liep wat sneller en 'energieker' dan normaal. In de gym was het een beetje pre workout lookalike

Waarschijnlijk voel ik het morgen dan beter en misschien zit het vandaag wel tussen de oren maar de motivatie was beter dan normaal

Bloed onderzoek is eindelijk compleet. Heb het in een andere sectie geplaatst voor een duidelijker beeld mocht er iets niet goed zitten.

Bloed onderzoek

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

4e dag. Vandaag en gister een bloedneus gekregen maar dat zal hier wel niks mee te maken hebben. Dacht zet het er toch even bij voor het geval dat. morgen pak ik het weer 1,5 uur voor de training, overmorgen voor het slapen en dan zal ik zondag weer een update plaatsen.

Als ik het zaterdag voor het slapen inneem en zondag in de ochtend anderhalf uur voor de training (sportschool sluit om 13:00), is dit dan niet veel te kort op elkaar? Dan pak ik ze dus zaterdag rond 23:00-00:00 en dan zondag weer rond 10:00?

Kan een domme vraag zijn maar toch maar even zeker weten :p

opajohan?

Dat je nog niet kaal bent jonge, echt een dik periode aan de test,tren,halo, winny ben echt jelly

Nog altijd rond en gezond :) maar geen zorgen ik ben er langzaam maar zeker een einde in aan het lassen. Of ik ga definitief off (zeggen ze vaker I know) maar als dit niet zo is zweer ik plechtig aan mezelf dat ik LANGER dan een jaar off zal blijven vanaf NA de nakuur. Na de halo etc komt er in de cut sowieso naast de hcg nog hmg en zal ik onder dubbele begeleiding off gaan tegen betaling. Word uiteraard weer gelogd ;)

Bloed onderzoek is eindelijk compleet. Heb het in een andere sectie geplaatst voor een duidelijker beeld mocht er iets niet goed zitten.

Bloed onderzoek

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

4e dag. Vandaag en gister een bloedneus gekregen maar dat zal hier wel niks mee te maken hebben. Dacht zet het er toch even bij voor het geval dat. morgen pak ik het weer 1,5 uur voor de training, overmorgen voor het slapen en dan zal ik zondag weer een update plaatsen.

Als ik het zaterdag voor het slapen inneem en zondag in de ochtend anderhalf uur voor de training (sportschool sluit om 13:00), is dit dan niet veel te kort op elkaar? Dan pak ik ze dus zaterdag rond 23:00-00:00 en dan zondag weer rond 10:00?

Kan een domme vraag zijn maar toch maar even zeker weten :p

opajohan?

gewoon doen hahah doe het zelf ook altijd:cool:

Terug
Naar boven