XXL Nutrition

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
vanaf maandag cutten op

kcal 2783 - EW: 343.08 / KH: 299.9 / V: 44,32

week 1 t/m 5

500mg test-e EW
75mg winstrol depot ED
75mcg t3 ED
100mg provi ED
500iu hcg 2x week
(nakuur nolva&aromasin 5 weken)

heb deze supplementen erbij gehaald:
vitamine c 1000mg ED
vitamine d3 3ug 3x per dag
vitamine e 268mg ED
vitamine b12 injects 2ml ED
ijzer 14mg ED
taurine 1g ED
magnesium 2 tabletten ED
omega 3/6/9 2 capsules ED

ben benieuwd of dit enig verschil gaat maken maar oke :rolleyes:
minder oefeningen, meer cardio, meer bovenkant borst en buik.

foto's voor, tussen, tussen en na volgen nog een keer achter elkaar na deze 5 weken.

na aanleiding van een topic van vanmiddag drink ik nu ook dagelijks een fles (750ml) rode bietensap. op google veel positieve verhalen over gevonden zoals dat ze het de 'legale doping' noemen? is wel 70 euro waard om het 5 weken dagelijks te proberen :p

voor de rest niks speciaals, ik schommel nog steeds op hetzelfde dus laten we die laatste 5 weekjes even de puntjes op de i zetten.

Is dat die vage vitamine c/d3/e combinatie injectie?

Hmm nee die ken ik niet, zijn allemaal tabletten en capsules behalve de b12 dat zijn gewoon injecties 2 per dag.

Lijkt me het proberen wel waard, wie weet heeft het wel positieve gevolgen :p

Ah oke, Jesse had vorig jaar geloof ik van die vage russische of poolse injecties met vitamines er in.
Maar 3ug d3 3x ed is dus 360iu elke dag, erg weinig he. Ben wel benieuwd naar je b12 ervaringen.
Ook snap ik niet waarom je omega 6 en 9 zou willen supplementeren?

Waarom de Omega 6 en 9? Hebben de meeste eerder teveel van dan te weinig.
Waarom de B12, zorgt die shit niet juist dat je makkelijker veel eet?
Ijzer ook benieuwd naar, lijkt me lage dosis? Ik heb 't op voorschrift van de dok om m'n lage ijzergehalte ( duh ) op 105 mg ed..

No hate, gewoon nieuwsgierig. Zelfde als waarom aardige dose Winny en er dan nog een lading Provi naast.

44gr vetten per dag? Ik zal zelf kiezen om gewoon op 1gr per lichaamsgewicht vet te zitten en te cutten op je carbs. Of heb je hier betere resultaten in het verleden mee gehaald?

B12 vooral om de rode bloedcellen, eca stack helpt wel tegen de honger en anders heb ik nog een zak komkommers :o

Is in 3jaar trainen pas 3e potje omega die ik heb gehaald, had helemaal in het begin een voedingsschema laten maken door bigt en daar stond omega 3/6/9 op het lijstje, maar handig om te weten in de toekomst dat 6 en 9 overbodig is!

In de tonijnsalade zit een scheut olijfolie en ik bak alles in olijfolie, dat heb ik niet meegerekend in het schema dan kom ik ogv uit

Ijzer staat op het potje hoeveel ik moet pakken :o

Provi hadden we het een week geleden over op dit forum daar werd idd gezegd dat het een beetje dubbel op was maar geen 'kwaad' kon, precies in die woorden geloof ik :p wil een torenhoog libido hebben hehehe :p

Ik doe nog een eetlepel olijfolie in me schake en dan zal het zo ongeveer moeten kloppen geloof ik :D

Ik weet dat het geen haat is mikieb feedback is altijd welkom daarom heb ik ook een logje gemaakt ;)

Succes met de cut bro

Thanks m8 :D

Net een nieuw potje coïtuspro gehaald voor het geval dat hehe hoop dat het libido flink gaat stijgen :o
Hoe gaan jullie hier eigenlijk mee om als je een serieus iets wilt opbouwen?? Gewoon random maakt het me niks uit maar stel je bent serieus met iemand dan kun je niet een uur van te voren weten wanneer je zoiets in moet nemen??

B12 vooral om de rode bloedcellen, eca stack helpt wel tegen de honger en anders heb ik nog een zak komkommers :o

Is in 3jaar trainen pas 3e potje omega die ik heb gehaald, had helemaal in het begin een voedingsschema laten maken door bigt en daar stond omega 3/6/9 op het lijstje, maar handig om te weten in de toekomst dat 6 en 9 overbodig is!

In de tonijnsalade zit een scheut olijfolie en ik bak alles in olijfolie, dat heb ik niet meegerekend in het schema dan kom ik ogv uit

Ijzer staat op het potje hoeveel ik moet pakken :o

Provi hadden we het een week geleden over op dit forum daar werd idd gezegd dat het een beetje dubbel op was maar geen 'kwaad' kon, precies in die woorden geloof ik :p wil een torenhoog libido hebben hehehe :p

Ik doe nog een eetlepel olijfolie in me schake en dan zal het zo ongeveer moeten kloppen geloof ik :D

Ik weet dat het geen haat is mikieb feedback is altijd welkom daarom heb ik ook een logje gemaakt ;)

neem t5 tegen honger
beste shit ever

dat doe ik ook haha op werk dagen pak ik er maar 1 in de ochtend en als ik vrij heb pak ik er 2. ik zit momenteel met slaap problemen en wil geen oxazepam meer gebruiken..

dat doe ik ook haha op werk dagen pak ik er maar 1 in de ochtend en als ik vrij heb pak ik er 2. ik zit momenteel met slaap problemen en wil geen oxazepam meer gebruiken..
2 vind ik te veel van het goede man, voor mij is 1 genoeg anders eet ik echt niks:o

Ik heb overgegeven en in elkaar gekropen op de bank gelegen van 3 stuks haha daarom ben ik er tijdens deze kuur mee gestopt en vandaag pas weer mee begonnen (t3 t5 provi en de vitamine onzin ben ik vandaag al mee begonnen, met de winstrol enzo maandag pas)

ben benieuwd naar die coïtuspro!! laat maar weten als je ze "getest" hebt

Zijn al getest 1 of 2 pagina's terug ;)

Na 1 fles rode bietensap is je urine al knal paars/roze ??? Niet gedacht dat dat zo snel zou gebeuren. Je kunt blijkbaar een bestelling opnemen bij de AH kwam ik vandaag achter. Heb gewoon een medewerker aangesproken me naam + telefoon nummer achter gelaten en zaterdag kan ik 40 flessen ophalen. Misschien handig voor de geïnteresseerde

Wat doet die bietensap?(link?)

Ga je volgen.

Leuke log, ik volg ook!

even vooraf.. ben net terug van het hardlopen en voel nu al merkbaar verschil? dit is dag 1?

Rode bietensap helpt echt:

De afgelopen jaren hebben wetenschappers uit Engeland en de VS experimenten uitgevoerd waaruit blijkt dat het drinken van rode bietensap opmerkelijke gunstige effecten teweegbrengt. Rode bietensap verbetert het uithoudingsvermogen, verlaagt hoge bloeddruk en vergroot de bloedtoevoer naar de hersenen. Het staat ook vast dat het hoge nitraatgehalte van bietensap hiervoor verantwoordelijk is. Het eerste experiment werd uitgevoerd onder 14 gezonde volwassenen. Zij moesten een halve liter biologische rode bietensap of water drinken. Hierna werd o.a. de bloeddruk op diverse tijdstippen gemeten. Het bleek dat na het drinken van de bietensap de systolische (boven) bloeddruk circa 10mm lager was. Bij een tweede onderzoek aan een andere Engelse universiteit moesten mannen na het drinken van een halve liter rode bietensap per dag, gedurende zes dagen, of eenzelfde hoeveelheid rode bessensap fietsen op een hometrainer totdat ze uitgeput waren. Men kon na het drinken van de bietensap gemiddeld 11minuten en 25 seconden fietsen. Dit was 1 minuut en 32 seconden langer dan na het drinken van de bessensap. Ook in dit onderzoek bleek de rode bietensap een gunstig effect te hebben op de bloeddruk. Een ander experiment in Amerikadeed men met mensen van boven de 70. De proefpersonen moesten afwisselend gedurende twee dagen een ontbijt nuttigen met een laag nitraatgehalte en een ontbijt met een hoog nitraatgehalte ( in de vorm van een glas rode bietensap). Hierna werden MRI scans gemaakt om de doorbloeding van de hersenen te meten. Het bleek dat na het ontbijt met de bietensap de doorbloeding van de hersenen – met name van de frontaalkwabben – beter was met waarschijnlijk een positief effect op het geheugen en andere aspecten van het denkvermogen. Bij al deze experimenten ging men ervan uit dat het nitraat in de bietensap de gunstige effecten bewerkstelligt. Deze conclusie blijkt juist te zijn. Er werd onlangs geëxperimenteerd met twee soorten bietensap. Bij één van de twee had men het nitraat eruit gefilterd. Het bleek dat de zuurstofbehoefte van de proefpersonen zo’n 15% lager was na het drinken van de ongefilterde rode bietensap. De effecten op de prestaties van wielrenners zijn duidelijk. Omdat bij hetzelfde zuurstofverbruik men meer energie (watt) kan voortbrengen stijgt het prestatievermogen. Debloedvatverwijdende werking van het nitraat en de geringere zuurstofbehoefte van de spieren zijn hiervoor verantwoordelijk. Naast de gunstige effecten van het nitraat hebben ook de polyfenolen en betacyanine in rode bieten een gunstige invloed op de gezondheid en de prestaties. Schrik echter niet van uw urine, deze kleurt volledig rood na het drinken van bietensap.

Bron: Vita-info.nl

Gezond
Bietensap is een uitermate gezond drankje, maar lekker is anders. Je leert het wel drinken, na een aantal dagen een glas bietensap genomen te hebben, vallen de volgende glazen best mee. Bietensap staat bekend om zijn weerstandverhogende waarde aan het menselijk lichaam. Bietensap zorgt voor een verbetering van de zuurstofopname in de cellen van het lichaam. Met name bij oudere mensen stimuleert bietensap de bloedtoevoer naar de hersenen toe. Onderzoeken naar het tegen gaan van dementie met bietensap zijn in volle gang en al bewezen is dat bietensap een kankerremmend drankje is. Een glas bietensap van 200ml bevat ongeveer 76 kcal, dit gaat op voor rode bietensap (melkzuur gefermenteerd). Ook werkt rode bietensap bloeddrukverlagend.

Nitraat
Bieten bevatten nitraten die in het lichaam worden omgezet in nitriet. Nitrieten helpen het lichaam om de bloedtoevoer te verhogen met zuurstof. Je spieren kunnen beter gebruik maken van de zuurstof die binnenkomt. Wel wordt aangeraden om vitamine C te gebruiken naast de bietensap. De overschakeling van nitraat naar nitriet en vervolgens naar nitrosamine is wel kankerverwekkend. Door bijvoorbeeld een appel te eten voor het drinken van de sap, hef je dat op.

Legale doping
Doordat het bloed verrijkt wordt met zuurstof krijgen sporters met het drinken van bietensap een verhoogd uithoudingsvermogen. Een onderzoek uit Engeland toont aan dat het uithoudingsvermogen met 16% verhoogd kan worden. Dit door minimaal 250ml bietensap te drinken per dag voor aanvang van de sport. Daarmee is het dus een legale doping die je prestaties kan bevorderen, het enige nadeel is dat je plas rood gaat worden.

Zelf maken
Bietensap is kant en klaar bij de supermarkt of reformwinkel te kopen (o.a. onder de merknamen Cereal en Zonnatura), meestal is het in de reformwinkel goedkoper. Ook zelf kun je het natuurlijk maken, maar een nadeel van bietensap is dat de kleuring overal aan blijft zitten. Het rood van de bietensap wordt bijvoorbeeld ook gebruikt als pigment in voedsel, het is een overheersende kleur. Het staat ook bekend onder het E nummer E162. Je kunt de sap zelf maken door rauwe bieten in een sapcentrifuge te gooien. Om de smaak iets lichter te maken, kun je er wat water bij gaan doen.

Na ziekte
Bietensap is vooral goed na ziekte, met name virussen en infecties. Het helpt je lichaam om de troep op te ruimen en kwijt te raken. Het is goed voor de darmen, lever en maag en geeft het lichaam nét dat extras dat je na een periode van ziekte nodig hebt. Uiteraard naast een gezonde en afwisselende voeding. Bietensap kan helpen om het lichaam te ontgiftigen. Naast bietensap is het ook aan te raden om regelmatig een kop theewater te drinken, zonder theezakje. Overmatig gebruik van water kan alle voedingsstoffen uit je lichaam halen, dus met liters water drinken raak je ook goede stoffen kwijt.

Kortom
Het is eerst wennen aan de smaak, maar na een paar glazen leer je het wel drinken. Het drankje is goed voor je gezondheid en laat je uithoudingsvermogen toenemen. Een gezond drankje dat ook nog eens een legale doping is!

zelf totaal geen last gehad van de smaak.. gewoon in flesjes vullen met spuit dop en naar binnen spuiten :p proef je niks van

Laatst bewerkt:
heb je een samenvatting?

voor wat helpt t?

edit nvm

Terug
Naar boven