XXL Nutrition

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
De voordelen wogen het even niet af tegen de nadelen op dat moment. Als alles gewoon op rolletjes gaat is het goed te doen maar dat was bij mij even niet het geval

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

nog een keer de foto's voor na pomp geen pomp die ik tot zover heb

2hs6zau.png

2e321qd.jpg

6qefit.jpg

dcsyyx.jpg

j93pmh.jpg

29bzv5w.jpg

9i5maa.jpg

2zzq079.jpg

nice update

Echt tof dat je foto's bijhoud. Dan kan je goed het verschil zien!! Hoe lang ga je nog? Rond de 4 weken als ik het goed onthouden heb toch?

ik heb 5 vials winstrol depot waarvan 2 aangebroken en vandaag krijg ik nog 100 tabs clen binnen
als deze op zijn is het wel even mooi geweest en ga ik de nakuur in van 5 weken
in de tussentijd zal de scheeruitslag ook wel helemaal weg zijn dan kan ik nog een foto van de voorkant erbij plaatsen haha
direct de eerste dag na de nakuur ga ik nog een grote controle houden via de trombose dienst zodat we hier kunnen zien hoe erg de 'schade'op dit moment is en dan, aan het einde van dit jaar, ga ik nog eens terug zodat we hier kunnen vergelijken hoe goed je nou hersteld van een kuur zoals deze
ik laat me controleren op 23 punten

6glhyr.jpg

ik ga je volgen.

maar potverdomme, ruim je kamer eens op.

Hoeveel % zal dit zijn? Sta bijna op 't zelfde percentage alleen m'n onderbuik is nog iets vetter :P

M'n huidplooimeter en Weegschaal zijn kapot gegaan deze kuur :roflol: maar ik denk 9%

Ziet er goed uit!! #nohomo

Niceee

Geen bijzonderheden.. Dan maar weer een fotoshoot gehouden :roflol: om een beetje leven in de log te houden..
Ik voeg test p 50mg ED er nog eens bij, eens kijken als dat nog wat resultaat met zich mee brengt

24oampz.jpg

krijg de foto niet recht geupload..

Geen bijzonderheden.. Dan maar weer een fotoshoot gehouden :roflol: om een beetje leven in de log te houden..
Ik voeg test p 50mg ED er nog eens bij, eens kijken als dat nog wat resultaat met zich mee brengt

24oampz.jpg

krijg de foto niet recht geupload..

nice man..! Hoe oud ben je als k mag vragen

:roflol: die flesse, alcoholist haha. maar ziet er goed uit man!

heb niet helemaal meer gevolgd, hoe ziet je dieet er uit qua kcal en kuur?

Over 2 maanden word ik 23 ;)

dat is nog niks :roflol: mis 2 flessen dan heb ik ze allemaal maar heb het zoeken opgegeven :o

Pff is een beetje teveel om op te noemen haha ik zal kijken om alles deze week nog uit te werken om het overzichtelijk in 1 post te zetten. Gaat een zwaar herstel worden :o

Over 2 maanden word ik 23 ;)

dat is nog niks :roflol: mis 2 flessen dan heb ik ze allemaal maar heb het zoeken opgegeven :o

Pff is een beetje teveel om op te noemen haha ik zal kijken om alles deze week nog uit te werken om het overzichtelijk in 1 post te zetten. Gaat een zwaar herstel worden :o

ow echt joh?? ik had je een stuk ouder ingeschat haha

Nice pic bro, die flessen inderdaad haha.

hij doet zn nickname wel waar in ieder geval haha

:roflol:

Terug
Naar boven