AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

Nice, waarom drink jij 750?
Zie alleen in het stuk staan dat er vanaf 250 al gunstige effecten zijn.
Misschien is proberen binnenkort.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een flesje per dag :D laatste 5 weekjes breken aan, geen tijd voor ondergedoseerde drankjes haha op internet staat vrijwel altijd een lagere dosis vind ik

Drink je dan hele fles voor je workout, zoals wordt aangeraden. Dan heb je toch wel vollebuik tijdens je workout.

Een halve fles om 12:00 en de andere helft 14:00. Dan om 16:00 nog een maaltijd zonder die sap en daarna ga ik pas naar de sportschool

Mijn pols blessure is weer terug heren!
Ik ga nog 1 weekje door op 375mg test en doe even alleen op de ma wo vr benen buik cardio.
Ben zwaar aan het overwegen om 300mg deca bij de laatste 5 (of 6 met komende week mee gerekend ) te voegen maar ben er nog niet over uit...
Ik kijk het even aan, weekje rusten zal wel helpen.
Wel zonde dat ik een nieuw doosje hcg moet halen voor 1-2 weken :o

Mijn pols blessure is weer terug heren!
Ik ga nog 1 weekje door op 375mg test en doe even alleen op de ma wo vr benen buik cardio.
Ben zwaar aan het overwegen om 300mg deca bij de laatste 5 (of 6 met komende week mee gerekend ) te voegen maar ben er nog niet over uit...
Ik kijk het even aan, weekje rusten zal wel helpen.
Wel zonde dat ik een nieuw doosje hcg moet halen voor 1-2 weken :o

tjaa is wel zo, of zet laatste 2 weken wat meer :p

Ik heb er even over na gedacht ik zet gewoon de winstrol al vanaf maandag :o heeft toch nog even de tijd nodig tot het werkt. Niet dat ik krap zit ofzo maar overbodig met geld gooien is zonde geld haha nu kom ik precies uit met alles dus laat ik het maar zo

Heb je nog een recente foto? Laatste die ik zag was volgens mij alweer een paar maanden terug

Is net een week oud haha :rolleyes: over 5 weken schiet ik er nog wel een ik heb nu scheerbultjes op me borst

Is net een week oud haha :rolleyes: over 5 weken schiet ik er nog wel een ik heb nu scheerbultjes op me borst

Oh die heb ik gemist, mooie progressie.

Je kan je lichaamshaar beter trimmen dan scheren, alleen van heel dichtbij zie je het verschil en je hebt niet dat gezeik met ingegroeide haartjes.

Ik heb ontharings crème :roflol: eerst werkten het heel goed maar ik had het deze keer een stuk langer dan 10minuten laten zitten :o ik smeer er nu after shave of niveau op en over 5 weken nog maar een poging wagen hehe

Ik heb ontharings crème :roflol: eerst werkten het heel goed maar ik had het deze keer een stuk langer dan 10minuten laten zitten :o ik smeer er nu after shave of niveau op en over 5 weken nog maar een poging wagen hehe

Hoop voor je dat het geen ingegroeide haren zijn want die moet je er zelf uitgraven met een pincent. Daarom scheer ik nooit meer nadat ik er 5 uit mijn buik moest halen:o

De spanning is opvallend veel over de dag van de spieren af, krijg puffy nippels en de winstrol krijg ik niet uit de spuitjes geperst.. Kcal gaan omhoog, clen en letro worden toegevoegd en andere slin spuitjes worden aangeschaft.. Ik ga duidelijk achteruit de laatste paar dagen
Libido is wel een beetje gestegen

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

Zo wil ik de letro gaan gebruiken

ERM – Selective estrogen receptor modulator. These drugs work by binding to the estrogen receptors and flooding them in a sense, making it difficult (but not impossible by any means) for estrogen to bind to the receptors and thus prevent the onset of estrogen related side effects.
Most common forms: Tamoxifen (Nolvadex), Clomiphene (Clomid)
AI – Aromatise Inhibitor. These drugs work by inhibiting the aromatization of estrogen. This means that in effect AI’s prevent androgens from converting to estrogen, again, making it difficult (but not impossible) for estrogen to reach receptor sites.
Most common forms: Anastrozole (l-dex, a-dex), Exemestane (aromasin), Femera (letrozole). For our purpose of reversing gyno we are interested in Letro.

Letro and your coïtus drive:
Letrozole will suppress your coïtus drive. This is another reason why it is so important to act on preventing gyno as soon as possible. Since we all know that Test should be run in every cycle this will cancel out the effect of coïtus drive suppression.

Running letro to prevent gyno:
If you decide to run estrogen protection while on cycle (and I suggest you do unless you are aware that you do not require it), you can run either a SERM or an AI. Letro will be the most powerful AI you can use, it will inhibit 98+% of estrogen using a dose as low as .25mg and even lower. This is why I suggest you do not use a dose higher than .50mg while on cycle just trying to prevent estrogen related side effects.

Als je al gyno hebt kan je het doen volgens dit schema:
Day 1: .50mg Letro
Day 2: 1.0mg Letro
Day 3: 1.5mg Letro
Day 4: 2.0mg Letro
Day 5: 2.5mg Letro **
** You will remain at this dose until gyno symptoms subside. Once you believe your gyno is gone it is important to stay at this dose for another 4-7 days to ensure all traces are gone. I recommend people with a bf% over 15 stay on for a week as it may be harder to judge completely whether the lump is completely gone. Once this period is over it will be important to taper letro down slowly rather than coming off it completely. Regardless of which manner you tapered up your dose you will all taper down in the same fashion.

With your estrogen being completely inhibited there is a definite estrogen rebound as your body tries to re-stabilize the testosterone:estrogen balance. We can prevent this rebound effect by supplementing further with another AI or SERM. So, I suggest that when you are coming to the end of your cycle you will more than likely be using Nolva in your PCT so just make sure that you begin taking nolva the last day you are going to take your letro and then continue on as you would with regular PCT.

Laatst bewerkt:
Durf 't niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij is 2.5 mg letro vrij veel man.

Is inderdaad hoog maar ik vind het eerder zo snel zo hoog

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

nieuwe schema is af, winstrol word niet meer geïnjecteerd om deze reden

winstrol depot

ik drink nu 2ml winstrol per dag dan kom ik precies uit met de clen en daarnaast de letro en al het eerder genoemde. clen 20mg per dag om de 2 dagen met 20mcg verhogen t/m dag 19, hierna stopt de kuur ook.

nieuwe voedingsschema bevat 2.598,1kcal / ew 331,08 / kh 274,29 / v 7,52
hiernaast pak ik dagelijks voor het slapen 1 eetlepel olijfolie

voeding bestaat uit

100g basmati rijst
150g broccoli
post workout shake (20g caseïne, 30g whey & 0,5 melk)
ontbijt shake (50 g brinta, 20g 7 grane, 30g whey, 0,6 melk)
500g kwark
750ml bietensap
200g kip
400g koolvis
130g tonijn
1 eetlepel olijfolie

hopen dat ik mijn vorm weer terug krijg :D anders geen eindfoto hehe:rolleyes:

Goodluck bro, voeding ziet er opzich goed uit maar volgens mij kloppen je vetten niet helemaal?

huh? ogv 200kcal gezakt en en bijna 40g vet minder?? nee er klopt echt iets niet :p even nakijken :roflol:

Is letro+polsblessure wel zo verstandig? Hoor in ieder geval verhalen dat je van letro last van je gewrichten kan krijgen

Dat hoor ik voor het eerst als ik heel eerlijk ben maar ik heb het even opgezocht en het kan de pijn idd erger maken. Toch wil ik kijken wat het met de gyno doet dus dat moet ik even voor lief nemen. Wilde sowieso wat rustiger aan doen en me vooral op de bovenkant borst en buik focussen dan doe ik voor de rest rustiger aan met het gewicht en de hoeveelheid oefeningen. Anyway thanks! Weer wat erbij geleerd! nu even kijken hoe het in de praktijk gaat

Hoe ging je trouwens op 100 Tren-a ED? Ik weet dat je nu gestopt bent maar wil over 2 maanden dezelfde dosis doen voor 6 tot 8 weken

Terug
Naar boven