- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet om je log te kapen, maar met hoeveel tren is het ongeveer te vergelijken kale?
ga namelijk over 2 maanden 1000 primo zette maar zit er aan te denken 200 mg tren e bij te doen.
(bang voor de sides vandaar twijfel) als jij zegt 1000 primo is al genoeg laat ik het zo kan dan altijd,
nog tren bijvoegen
Gram primo ongeveer vergelijkbaar met 300 Ace elke week right, alleen dan zonder de sides die sommigen ervaren? Wel 3 keer zo duur maar dat is net wat je het waard vindt uiteraard.

Gram primo ongeveer vergelijkbaar met 300 Ace elke week right, alleen dan zonder de sides die sommigen ervaren? Wel 3 keer zo duur maar dat is net wat je het waard vindt uiteraard.
lulz, 10 + ml spuiten per week, lekkere ass ga je dan hebben
dat zijn heel wat ml's inderdaad, ik verdeel het in 4 spuiten en injecteer het in de benen schouders en de glute.
alleen de laatste 5 weken zal ik waarschijnlijk op 1g primo zitten
nou nee hoor.. zit nu eerste keer tren en ben de eerste weken begonnen met 50ed, toen verhoogd naar 75ed en nu laatste 3 weken op 100 ed. Dus een beetje try out voor de juiste dosering. Resultaten vallen me tegen overigens. Die gram primo heeft veel meer resultaat en hardheid gegeven. En een goede feelgood.
Misschien dat ik de high dose primo nog wel eens probeer als ik vind dat ik geld teveel heb hehe.Ik ben aan het denken om er vitamine B injects bij te gaan zetten maar twijfel erover om het tijdens of na de kuur te gaan zetten. Erna zou denk ik beter zijn maar heeft iemand suggesties? Ik heb het over de vit B depot die wekelijks geïnjecteerd dient te worden

Ik ben aan het denken om er vitamine B injects bij te gaan zetten maar twijfel erover om het tijdens of na de kuur te gaan zetten. Erna zou denk ik beter zijn maar heeft iemand suggesties? Ik heb het over de vit B depot die wekelijks geïnjecteerd dient te worden
Ik ben aan het denken om er vitamine B injects bij te gaan zetten maar twijfel erover om het tijdens of na de kuur te gaan zetten. Erna zou denk ik beter zijn maar heeft iemand suggesties? Ik heb het over de vit B depot die wekelijks geïnjecteerd dient te worden