MuscleMeat

baco kuurlog 2014

Tren like results ;-)

niet om je log te kapen, maar met hoeveel tren is het ongeveer te vergelijken kale?
ga namelijk over 2 maanden 1000 primo zette maar zit er aan te denken 200 mg tren e bij te doen.
(bang voor de sides vandaar twijfel) als jij zegt 1000 primo is al genoeg laat ik het zo kan dan altijd,
nog tren bijvoegen

niet om je log te kapen, maar met hoeveel tren is het ongeveer te vergelijken kale?
ga namelijk over 2 maanden 1000 primo zette maar zit er aan te denken 200 mg tren e bij te doen.
(bang voor de sides vandaar twijfel) als jij zegt 1000 primo is al genoeg laat ik het zo kan dan altijd,
nog tren bijvoegen

Primo only dan? Of laat je ook test erbij lopen?

• Topic Starter Topic Starter
Gram primo ongeveer vergelijkbaar met 300 Ace elke week right, alleen dan zonder de sides die sommigen ervaren? Wel 3 keer zo duur maar dat is net wat je het waard vindt uiteraard.

als ik me mentaal goed voel na 10-12 weken ongeveer kom ik hier nog eens op terug ;):D

Gram primo ongeveer vergelijkbaar met 300 Ace elke week right, alleen dan zonder de sides die sommigen ervaren? Wel 3 keer zo duur maar dat is net wat je het waard vindt uiteraard.

nou nee hoor.. zit nu eerste keer tren en ben de eerste weken begonnen met 50ed, toen verhoogd naar 75ed en nu laatste 3 weken op 100 ed. Dus een beetje try out voor de juiste dosering. Resultaten vallen me tegen overigens. Die gram primo heeft veel meer resultaat en hardheid gegeven. En een goede feelgood.

BRO laat er 300 mg test bij lopen en 1200 bold.

denk dat ik die 200 mg tren e even laat voor wat het is 1000 primo en 1200 bold zal wel hard zat gaan,
mag het mee vallen kan ik na 10 weken primo nog verhogen.
heb liever namelijk ook een feel good gevoel, en een minder lange dip.

lulz, 10 + ml spuiten per week, lekkere ass ga je dan hebben

dat is alleen al 10 ml per week aan primo ... pfoe

dat zijn heel wat ml's inderdaad, ik verdeel het in 4 spuiten en injecteer het in de benen schouders en de glute.
alleen de laatste 5 weken zal ik waarschijnlijk op 1g primo zitten

ja het is een hoop ml zet het met 3 spuiten in 1 x
1 in in elke boven been, en 1 in bil.
komt vast goed
sorry for topic hijack succes met je kuur volg je

lulz, 10 + ml spuiten per week, lekkere ass ga je dan hebben

Verdelen.. je moet er wat voor over hebben ;-)

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

dat zijn heel wat ml's inderdaad, ik verdeel het in 4 spuiten en injecteer het in de benen schouders en de glute.
alleen de laatste 5 weken zal ik waarschijnlijk op 1g primo zitten

zet 2x p week de helft. 2x 2 per week prikken. je kunt prima tot 4-5 ml per spot zetten.

nou nee hoor.. zit nu eerste keer tren en ben de eerste weken begonnen met 50ed, toen verhoogd naar 75ed en nu laatste 3 weken op 100 ed. Dus een beetje try out voor de juiste dosering. Resultaten vallen me tegen overigens. Die gram primo heeft veel meer resultaat en hardheid gegeven. En een goede feelgood.

Hm ik zag er op 100 mg ED uit als beton :P Misschien dat ik de high dose primo nog wel eens probeer als ik vind dat ik geld teveel heb hehe.

Succes met je kuur TS, ik volg.

Beste kuur kerel, kost alleen wat pegels :D

Succes, ik volg

In !

Ik ben aan het denken om er vitamine B injects bij te gaan zetten maar twijfel erover om het tijdens of na de kuur te gaan zetten. Erna zou denk ik beter zijn maar heeft iemand suggesties? Ik heb het over de vit B depot die wekelijks geïnjecteerd dient te worden

Ik ben aan het denken om er vitamine B injects bij te gaan zetten maar twijfel erover om het tijdens of na de kuur te gaan zetten. Erna zou denk ik beter zijn maar heeft iemand suggesties? Ik heb het over de vit B depot die wekelijks geïnjecteerd dient te worden

Zou het na je kuur zetten als onderdeel van je nakuur met bijv ZMA, d3 etc ;)

Waarom wil je b12 injecties nemen?

Eetlust, energie, concentratie etc ik denk dat het alleen maar voordelen heeft na de kuur. Zo doende leert men

ik volg met dit punt, ben van plan het in mijn volgende kuur ook te proberen

Terug
Naar boven