Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en de hgh om soepel te blijven met gewrichten en alles. Primo geeft geloof ik geen voordelen in deze situatie maar ik kan er naast zitten natuurlijkNee liever geen primo ik denk dat het een beetje overbodige massa gaat zijn. Bold geeft vol veel rode bloedcellen (zuurstofdragers) Test omdat ik zonder test niek kuuren de hgh om soepel te blijven met gewrichten en alles. Primo geeft geloof ik geen voordelen in deze situatie maar ik kan er naast zitten natuurlijk
Ik vertrek nu naar de sportschool, bankdrukken met 30kilo![]()

Zieke gewichten man!
Inderdaad beter om niks te forceren, anders is de blessure zo terug.
Goodluck

Ik heb een paar foto's geschoten van voor en van de rug maar ik vind ze niet goed genoeg ben vies veel afgevallen door die lange tijd niet trainen
---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
Thanks![]()

Wat voor blesure heb je gehad?
Ben benieuwd naar de foto's man, want miring je avatar

Wat voor blesure heb je gehad?
Ben benieuwd naar de foto's man, want miring je avatar

Vanwaar die provi tijdens korte esters?
--geen kritiek overigens!-- vraag het me gewoon af
)Heb van meerdere bronnen (letterlijk iedereen die ik ken die verstand ervan heeft) gehoord dat provi overbodige rodzooi is dat niet werkt. Ik wil het eerst zelf ervaren voordat ik erover mee kan praten. Ik gebruik het voor mijn libido sterk te houden (niks is belangrijker dan me libido in mijn ogen)
Stel ik krijg een fatsoendelijke foto geschoten volgende week hoe plaats ik deze dan hier?

Heb van meerdere bronnen (letterlijk iedereen die ik ken die verstand ervan heeft) gehoord dat provi overbodige rodzooi is dat niet werkt. Ik wil het eerst zelf ervaren voordat ik erover mee kan praten. Ik gebruik het voor mijn libido sterk te houden (niks is belangrijker dan me libido in mijn ogen)
Stel ik krijg een fatsoendelijke foto geschoten volgende week hoe plaats ik deze dan hier?