MuscleMeat

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de openingspost aangepast

je wilt vechtsport gaan doen, zou primo en bold combineren geen optie zijn? voor je volgende kuur dan. Maak je die teminste ook nog op ;)

Nee liever geen primo ik denk dat het een beetje overbodige massa gaat zijn. Bold geeft vol veel rode bloedcellen (zuurstofdragers) Test omdat ik zonder test niet kuur :p en de hgh om soepel te blijven met gewrichten en alles. Primo geeft geloof ik geen voordelen in deze situatie maar ik kan er naast zitten natuurlijk

Nee liever geen primo ik denk dat het een beetje overbodige massa gaat zijn. Bold geeft vol veel rode bloedcellen (zuurstofdragers) Test omdat ik zonder test niek kuur :p en de hgh om soepel te blijven met gewrichten en alles. Primo geeft geloof ik geen voordelen in deze situatie maar ik kan er naast zitten natuurlijk

ja zou als je geen extra massa wilt zal primo niet handig zijn lijkt me ook. dan gewoon bij bold houden.

Ik vertrek nu naar de sportschool, bankdrukken met 30kilo :roflol:

Mensen keken me raar aan in de sportschool :roflol:

Bankdrukken 4x15 30k
Incline bankdrukken 4x15 30k
Cable fly 4x15 14k
Chest press 4x15 20k

Tricep touwtje 3x15 9k
Dumbbell behind head 3x15 10k
Scull crusher 3x15 10k

Crushes 2x30

Hardlopen
5.13km
00:34:35 :o
Max snelheid 12.65 km/uur

Update van week 1! Ik train even 5 weken 4 dagen achter elkaar gevolgd door 3 dagen rust. Ik heb dit nog nooit zo gedaan, afwisseling is sowieso goed maar ik ben van mening dat het beter is voor de blessures om de rust in 1x door te trekken in plaats van verdeeld over de week.
Alles is op lichtgewicht natuurlijk omdat ik de pijn niet terug wil krijgen. De bankjes of barbells verplaatsen doet nu wel nog pijn maar de oefeningen op deze gewichten zijn goed te doen.
Ik loop wel weer mank helaas maar deze keer vooral door de PIP. Gaat de PIP nog weg of blijft dit bij elke injectie terugkomen? Heb hier nog nooit last van gehad maar nu met slin spuitjes ineens wel??

Maandag:
Bankdrukken 4x15 30k
Schuin bankdrukken 4x15 30k
Cable fly 4x15 14k
Chest press 4x15 20k

Tricep touwtje 3x15 9k
Dumbell behind neck 3x15 10k
Scull crusher 3x15 20k

Crushes 2x30

Dinsdag:
Lat pulldown 4x15 18k
One hand cable row 4x15 18k
Hammer pulldown machine 4x15 20k
Lateral low row 3x15 20k

Deadlift 3x10 40k

Barbell curl 3x15 20k
Dumbells 3x15 10k

Woensdag:
Seated begind neck military press 4x15 30k
Dumbell press 4x15 10k
Achterkant schouders 3x10 10k
Cable Side raises 4x15 14k

Tricep touwtje 3x15 9k
Dumbell behind neck 3x15 10k
Scull crusher 3x15 20k

Crushes 2x30

Donderdag:
Squat 4x15 20k
Leg press 4x15 35k
Seated leg curl 4x15 35k
Leg extensions 4x15 35k

Leg press kuiten 2x20 95k
Kuiten squadrek 2x20 60k

Barbell curl 3x15 20k
Dumbells 3x15 10k

Ik ga elke week licht verhogen bv bankdrukken elke Week 10kilo omhoog enzovoort.
Als supplementen gebruik ik nu taurine calcium magnesium en glucosomine

Ik volg je! Ga je foto's plaatsen?

Zieke gewichten man! :trollface:

Inderdaad beter om niks te forceren, anders is de blessure zo terug.
Goodluck

Ik volg je! Ga je foto's plaatsen?

Ik heb een paar foto's geschoten van voor en van de rug maar ik vind ze niet goed genoeg ben vies veel afgevallen door die lange tijd niet trainen :(

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Zieke gewichten man! :trollface:

Inderdaad beter om niks te forceren, anders is de blessure zo terug.
Goodluck

Ik heb een paar foto's geschoten van voor en van de rug maar ik vind ze niet goed genoeg ben vies veel afgevallen door die lange tijd niet trainen :(

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Dat is jammer, maar des te groter is straks het verschil :D

Wat voor blesure heb je gehad?
Ben benieuwd naar de foto's man, want miring je avatar

Vanwaar die provi tijdens korte esters?

--geen kritiek overigens!-- vraag het me gewoon af

Vanwaar die provi tijdens korte esters?

--geen kritiek overigens!-- vraag het me gewoon af

Heb van meerdere bronnen (letterlijk iedereen die ik ken die verstand ervan heeft) gehoord dat provi overbodige rodzooi is dat niet werkt. Ik wil het eerst zelf ervaren voordat ik erover mee kan praten. Ik gebruik het voor mijn libido sterk te houden (niks is belangrijker dan me libido in mijn ogen :roflol:)

Stel ik krijg een fatsoendelijke foto geschoten volgende week hoe plaats ik deze dan hier?

Heb van meerdere bronnen (letterlijk iedereen die ik ken die verstand ervan heeft) gehoord dat provi overbodige rodzooi is dat niet werkt. Ik wil het eerst zelf ervaren voordat ik erover mee kan praten. Ik gebruik het voor mijn libido sterk te houden (niks is belangrijker dan me libido in mijn ogen :roflol:)

Stel ik krijg een fatsoendelijke foto geschoten volgende week hoe plaats ik deze dan hier?

Hopelijk is dat geen vraag en doe je het gewoon!! Ben wel benieuwd na de resulaten :D
Had je nog foto's van je acne? voor en na? De creme waar ik laatst over had werkt gelukkig goed bij mij!!

Foto plaatsen is easy. Als je via telefoon hebt gemaakt gewoon naar je toe mailen, dan op je pc downloaden, even naar tinypic gaan en daar uploaden en dan hier plaatsen. Kijk wel bij het downloaden naar pc of de foto niet draait, gebeurd namelijk redelijk vaak

ok die zin klopt niet even bewerken dan maar :roflol:
ik ben niet echt fotogeniek en ben 8 zichtbare kilo's afgevallen dus vind het zelf geen goed idee om foto's te maken :o
het ziet er ook altijd zo klein uit op foto's haha
dinsdag heb ik foto's gemaakt waarvan 2 redelijke en maandag zal ik nog een fotoshoot houden als ik een beetje een pomp heb van na de borst training :o
ik heb ook foto's van de acne gemaakt voor de roaccutane (15 januari gestart geloof ik) en vandaag. Het is denk ik beter om deze 15 maart te posten, dan weten we wat het doet na precies 2 maanden.
I keep you guys updated

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven