AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er nu helemaal uit hoe de kuur er precies uit komt te zien! Morgen edit ik de beginnerspost als ik thuis ben.
De rest van deze maand blijft ik even thuis om de pols nog heel even Extra rust te geven en dan begin ik 1 februari al met eca. Acne is wonder boven wonder ook nu al een stuk minder, als dit zo door gaat komen de foto's van de acne nog voordat de kuur begint.
Voor zover vind ik roaccutane een wondermiddel

Ik ben er nu helemaal uit hoe de kuur er precies uit komt te zien! Morgen edit ik de beginnerspost als ik thuis ben.
De rest van deze maand blijft ik even thuis om de pols nog heel even Extra rust te geven en dan begin ik 1 februari al met eca. Acne is wonder boven wonder ook nu al een stuk minder, als dit zo door gaat komen de foto's van de acne nog voordat de kuur begint.
Voor zover vind ik roaccutane een wondermiddel
Heb je nog genoeg?

Dat zou ik even moeten aankijken maar hoe ik er nu tegenaan kijk heb ik er nog een stuk of 60 nodig maar dat zie ik dan wel, eerst even deze opmaken en het resultaat afwachten op lange termijn

Ik ben aan het denken om er vitamine B injects bij te gaan zetten maar twijfel erover om het tijdens of na de kuur te gaan zetten. Erna zou denk ik beter zijn maar heeft iemand suggesties? Ik heb het over de vit B depot die wekelijks geïnjecteerd dient te worden

Je kan dat op verschillende manieren doen. Constant doorzetten ben ik zelf geen fan van, liever 2 weken on 2 weken off. Zet meestal de depot versie eod gedurende die 2 weken. Heb het idee dat ik dan meer resultaat heb, en dan ben je 7 ampullen verder.. kost toch geen drol.

Volg!

ik ben er nu over uit hoe de kuur in zijn geheel uit komt te zien

Dit gaat het worden

*30 dagen: 1 februari t/m 2 maart 60mg efedrine 500mg cafeïne 300mg aspirine ED
* 5 weken: 3 maart t/m 6 april 50mg t3 ED
* 2 weken: 7 april t/m 20 april clenbuterol 20mcg tot 140mcg
* 2 weken: 21 april t/m 4 mei 60mg efedrine 500mg cafeïne 300mg aspirine ED
* 2 weken: 5 mei t/m 18 mei clenbuterol 40mcg tot 160mcg
* 2 weken: 19 mei t/m 1 juni 60mg efedrine 500mg cafeïne 300mg aspirine ED
* 2 weken: 2 juni t/m 15 juni clenbuterol 40mcg tot 160mcg
3 mei t/m 15 juni
Week 1 t/m 6 80mg anavar ED
Week 1 t/m 5 500mg test-e EW
Week 1 t/m 5 600mg primo EW
Week 6 t/m 10 750mg test-e EW
Week 6 t/m 10 800mg primo EW
week 11 t/m 15 875mg test EW
week 11 t/m 15 1000mg primo EW
Week 1 t/m 15 10mg nolva EOD
Week 1 t/m 17 500iu hcg O2D
6 weken nakuren 20mg aromasin 20mg nolvadex
20mg roaccutane EOD
vit b12 injecties 2 weken op 2 weken af

'Week 1 t/m 15 10mg nolva EOD'

Puur uit interesse, waar dient nolva voor als je het neemt tijdens de kuur en niet als nakuur?

Nice! Je anavar deel is mijn hele kuur hha

lijkt me een mooie kuur, wel niet echt goedkoop met al die primo :P

Ben benieuwd, wanneer komen de foto's?

Succes man, mooie kuur (Y)

Lekker hoor ik volg je zeker :)!

Vraagje, bij 9 van de 10 kuurloggs of kuurvoorstellen die ik lees waarin iemand midden in de kuur zijn doses oom hoog gooit.
Lees ik vaak dat dat word afgeraden of dit juist in het begin te doen.

Waarom in dit geval niet?

Succes met de kuur!

Ook ik ga volgen.

Klopt, ivm onstabiele bloedwaarden, maar ik vind de kuur beter gaan dan op telkens dezelfde dosering. Ik ben me bewust van de grotere kans om in een dip te komen of roidrage te krijgen. 24feb ga ik pas weer verder hier

Hoe gaat het met de roa? :)

ik heb alles helemaal omgegooid.. wat een geld verspilling zeg :roflol: vandaag dan eindelijk begonnen!

Wat wordt het? :-)

Terug
Naar boven