Fitness Seller

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
Staat bold er soms bekend om dat het je libido dramatisch omlaag brengt?

---------- Toegevoegd 14 December 2014 om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 13 December 2014 om 23:25 ----------

2e shot zetten deze cruise.. Begrijp er nog altijd niks van waarom ik nul libido heb, even afwachten

Lijkt me niet dat bold libido onderdrukkend is. Op een bepaalde hoeveelheid als vervanging van trst re gebruiken dus je zou zeggen dat libido hier niet door achteruitgaat. De 19 nor groep darentegen wel

Mast test bold is allemaal geen 19nor en geen libido op test en mast? Kan toch niet

Ik heb op 1000 test, 900 bold en 500 Mast gezeten en had ook niet veel libido. Kreeg 'm wel omhoog maar ging niet van harte en werd ook niet rockhard zoals normaal. Net genoeg om z'n ding te doen zeg maar, maar 2 keer per dag bijvoorbeeld was echt nauwelijks te doen.

Op 1000 test was ik botergeil.. Misschien worden ze lelijker :eek: nee maar ik heb echt me libido weer nodig en provi werkte ook niet

Ik vind het idd erg vreemd zonder 19nor.
Test/ mast combi zou juist voor libido verhoging moeten zorgen..bold zou daar geen negatieve invloed op moeten hebben.
Ben je nog van plan om bloed te laten prikken?
Misschien schept dat wat meer duidelijkheid?

Ik laat nu enkel en alleen test lopen om te testen of het misschien een te laag oestrogeen gehalte is (gewoon die 2 tabjes arimidex weglaten en lekker laten aromatiseren :p ) en als dat niet werkt dan ga ik bloed prikken. Werkt dit wel verdriedubbel ik de test en ga ik hier lekker op cutten/cleanbulken icm hgh
Voor de rest laat ik even alles links liggen en over een paar maandjes aan de mast p voor 8 weken ofzo

Waarom dan niet gelijk bloedprikken om toch duidelijkheid te krijgen?

Mijn huisarts doet sowieso altijd al moeilijk dus het zal via derde moeten, maar buiten dat kost dit kuren me al veel en heb ik al hoge rekeningen (vooral Vodafone :o ) heb vandaag ook al hgh voor een paar maanden gekocht dus 1 hooguit 2 weken wachten moet kunnen vind ik. Ik zeg zelf altijd nooit bezuinigen op je eigen lichaam maar Hey, hgh kost je wel wat :p

Ja geloof ik graag man haha! Hoop dat je libido terugkomt en je weer lekker kan knallen ( zowel in de gym als in bed ) HEHE :D

Haha thanks :roflol: ik denk er wel positief over :D en zo niet dan word het de beurs weer eens trekken en dan weet ik het een paar weekjes later

Bro wrm doe je zoveel dingen als je toch alleen gaat cutten? Ik cutte makkelijk op beetje npp en test..

Ik ga enkel en alleen op test cutten (en Clen/albuterol) zodra we uit de winter/lente komen mast p. Hgh is gewoon lekker :p

ik voel me erg down terwijl ik in me bridge zit en 0 libido staat nu op 1% libido.. snap er niks van maar morgen zet ik de 3e injectie van 250mg pas (dat word dus 300mg)
zal het meer tijd nodig hebben? in/eind week 3 zal alles toch weer normaal moeten werken?? zo niet dan heb ik geen andere keus dan moet ik maar bloed gaan prikken.
waar ligt dit aan?!?!

Mast toevoegen?

Op 500 test 400 mast deed hij het ook al niet.. Oestrogeen blokken en laten gaan werkte ook al niet provi geeft ook 0 verschil

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

En hoe kan ik me down voelen in een cruise :o omgekeerde wereld hier

Op 500 test 400 mast deed hij het ook al niet.. Oestrogeen blokken en laten gaan werkte ook al niet provi geeft ook 0 verschil

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

En hoe kan ik me down voelen in een cruise :o omgekeerde wereld hier

Baco no offence ik kijk bij je album en hoe kan je met al die kure er pas zo uitzien? Ik zag er natty zo uit toen ik begon met kuren...

Ga maar gewoon bloed laten trekken ouwe. Als ik 't zo lees zijn je bloedwaardes nu inmiddels wel zo zwaar fucked up dat je nog wel een aantal weken cruise nodig gaat hebben.

Over het down voelen, is misschien niet eens zo gek. Heb het ook een beetje ( ook wat prive omstandigheden ) en zit ook nu in m'n 3e week cruise. Heeft ook wel te maken met het weer buiten enzo volgens mij, ik sta bijv op als het donker is ( en tegenwoordig regent het ook constant ) en kom thuis als 't donker is.

Baco no offence ik kijk bij je album en hoe kan je met al die kure er pas zo uitzien? Ik zag er natty zo uit toen ik begon met kuren...

Zijn geen bulk kuren die ik doe, ik eet op onderhoud en daar bovenop train ik ook niet op kracht en massa. Geen bodybuilding ambities, wel vechtsport. En op foto's oog je altijd kleiner maar ik ben geen Arnold nee ;)
Post anders even een foto van jou op dbb? Want als je statts kloppen begrijp ik niet zo heel goed hoe je bedoeld?

Ga maar gewoon bloed laten trekken ouwe. Als ik 't zo lees zijn je bloedwaardes nu inmiddels wel zo zwaar fucked up dat je nog wel een aantal weken cruise nodig gaat hebben.

Over het down voelen, is misschien niet eens zo gek. Heb het ook een beetje ( ook wat prive omstandigheden ) en zit ook nu in m'n 3e week cruise. Heeft ook wel te maken met het weer buiten enzo volgens mij, ik sta bijv op als het donker is ( en tegenwoordig regent het ook constant ) en kom thuis als 't donker is.

Ga ik doen ;) ik cruise door tot 5 januari en dan word de kuur:

Week 1 t/m 19 1000 test
Week 13 t/m 19 1000 mast
Week 1 t/m 19 6iu hgh
Week 1 t/m 19 1000iu hcg
Week 1 t/m 19 ?? Hmg, nog even over inlezen
Week 1 t/m 19 75mcg t3
Vanaf week 13 Clen albuterol etc
Ik twijfel nog over aromasin

1-19 HMG, meine liebe, ben je in een goudpot gedonderd? :P Als ik me niet vergis zou ik daar iets van 150 euro per 2 weken voor lappen :')

Terug
Naar boven