Fitness Seller

baco kuurlog 2014

35i9g8l.png

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

nu na 39 dagen begin ik last te krijgen van bloedneuzen door de roaccutane
nog altijd had ik er meer van verwacht maar het doet zijn werk wel, alleen trager als verwacht.

Ook vaak last van bloedneuzen. Meestal na het weekend:D

• Topic Starter Topic Starter
:tanden:

Heb nog steeds een dik opgezette tricep van de injectie van zondag... Morgen moest ik eigenlijk weer in de triceps zetten maar dat word dan in de quad gedaan. Hopen dat de bult woensdag weg is voor de 6e injectie

Laatst bewerkt:
ik vind je rug en je schouders echt nijs! ben je nog 10%?

Thanks! ik ben 3 kilo bijgekomen nu maar dat is vooral vet&vocht. Maakt opzich niet zoveel uit omdat ik nu even de blessures wil genezen en dan pas alles ga afwerken.

Komt bloedneus ook niet door hoge bloeddruk?

Ik heb idd ook een te hoge bloeddruk maar ik had maar 3 dagen ofzo last van bloedneuzen, daarna nietmeer. Ben nu gestopt met roa en voel me al een stuk beter

Goeie rug man:)

mn fake roa heeft dus geholpen ? :D

Was jij niet die dude die wou stoppen met BBing en wou klimmen en daarvoor cycles wou gebruiken? :P

Haha ja maar heb in de tussentijd nog door geknald en mijn fout ingezien :D ik ga dus nooit meer stoppen met BB ;) die berg ga ik sowieso nog op over 1-2 jaar

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

mn fake roa heeft dus geholpen ? :D

Poef! Daar gaat je geld :D

ik blijf deze week ook weer de hele week thuis.. hele dag kunnen graven op me werk dus de polsblessure is weer vol terug :mad: kan hier echt niet meer tegen en deca is ook niet zo goed als dat ze zeggen tegen blessures... :mad::mad:

en nu ?

hoe vang jij de klap op ben nu klaar met nakuur, maar vorige week last gekregen van schouder. Fysio zegt bicepspees geïrriteerd mogelijk rust en weinig trainen.. komt lekker uit :(

tips of heb je geen idee

Ja dat is klote net na de nakuur!! Dit is mijn eerste training dag na een half jaar die ik zonder pijn aan de pols heb kunnen doen. Me hand gaat wel steeds vanzelf dicht :o
Na de nakuur kun je er eigenlijk niks aan doen ben ik bang.. Ga anders even op spierconditie trainen op 70%?

Ja dat is klote net na de nakuur!! Dit is mijn eerste training dag na een half jaar die ik zonder pijn aan de pols heb kunnen doen. Me hand gaat wel steeds vanzelf dicht :o
Na de nakuur kun je er eigenlijk niks aan doen ben ik bang.. Ga anders even op spierconditie trainen op 70%?

oke ty, zal eens kijken hoe het vandaag gaat. iig tot de pijngrens blijf ik trainen zover het kan

Beter train je zo dat het niet eens pijn doet.. Ik was ook begonnen met 4x15 30kilo, vandaag 4x15 60kilo. Gaat steeds beter gelukkig, zodra ik 15x 100kilo duuw overweeg ik pas om weer op kracht te gaan ja of nee

Beter train je zo dat het niet eens pijn doet.. Ik was ook begonnen met 4x15 30kilo, vandaag 4x15 60kilo. Gaat steeds beter gelukkig, zodra ik 15x 100kilo duuw overweeg ik pas om weer op kracht te gaan ja of nee

ja ik ga ook gewoon verlagen, en kijk ik wel hoe ver ik kom. meestal zo dat als ik 1x verkeerd ga ik kan stoppen maar met lager gewicht moet het vol te houden zijn zonder pijn. hopelijk niet te veel gewicht verlies :P

succes ermee! ik trainden gewoon door en ben daardoor ondertussen al 8 kilo verloren :o vandaag of morgen even trappen rennen.. testen als het al wat beter met de knieën en schenen gaat maar ik denk van niet

succes ermee! ik trainden gewoon door en ben daardoor ondertussen al 8 kilo verloren :o vandaag of morgen even trappen rennen.. testen als het al wat beter met de knieën en schenen gaat maar ik denk van niet

dankje, jij ook. sta nu op 90kg. zal nog wel alleen vocht zijn wat ik heb verloren, maar ga hopelijk niet lager dan 85 want dan ga ik huilen :P.

jij ook nog succes ermee ;)

Terug
Naar boven