MuscleMeat

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
oja echt totaal geen idee hoe ik foto's hier moet plaatsen dus daar ga ik wel wat hulp bij nodig hebben :o

Bro heb ik net uitgelegd?

35i9g8l.png

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

nu na 39 dagen begin ik last te krijgen van bloedneuzen door de roaccutane
nog altijd had ik er meer van verwacht maar het doet zijn werk wel, alleen trager als verwacht.

Laatst bewerkt:
Ben jij hem ook op de avatar?

Voorkant?

Ben jij hem ook op de avatar?

Neestaat op de vorige pagina ook al

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

haha sorry word veel gevraagd :o

Ben ik de sportschool nu ik maak zo nog wat foto's kijken als eene lukt van de voorkant

wat voor vechtsport doe je? :P

illegaal staartrechten tijdens het uitgaan haha nee just kidding ik heb een paar lessen boksen gedaan bij vrienden thuis.
kickboksen vind ik het mooiste maar ik wil mma gaan doen omdat mijn kracht daarmee voordeel heeft. ik heb lange armen dus het zou een mooie combo zijn.

zoals beloofd nog een foto.. ik haat dit echt ik ben 8 zichtbare kilo's afgevallen en zie altijd zo raar uit op foto's.. maar deze kuur is dan ook om terug op niveau te komen en niet om nieuwe pr's te halen..

[FOTO'S VERWIJDERT VANWEGE HET TREN INCIDENT :p]

Laatst bewerkt:
Oh had niet alles gelezen, maar is dik fysiek toch? Weet niet hoe je er eerst uitzag, maar je hoeft je er niet voor te schamen.

illegaal staartrechten tijdens het uitgaan haha nee just kidding ik heb een paar lessen boksen gedaan bij vrienden thuis.
kickboksen vind ik het mooiste maar ik wil mma gaan doen omdat mijn kracht daarmee voordeel heeft. ik heb lange armen dus het zou een mooie combo zijn.

zoals beloofd nog een foto.. ik haat dit echt ik ben 8 zichtbare kilo's afgevallen en zie altijd zo raar uit op foto's.. maar deze kuur is dan ook om terug op niveau te komen en niet om nieuwe pr's te halen..

ik haat foto's :o

Gewoon een goed fysiek voor jouw lengte. Belichting is ook niet echt goed in die foto, met goede belichting ziet het er altijd al veel beter uit.

Zou persoonlijk wel je hoofd er af knippen van die foto want je weet niet wie mee leest.

Dat is idd wel beter ja.. Staat gelukkig op de 5e pagina ik denk niet dat veel mensen het gaan zien haha

Ach, misschien niet het fysiek als je ava maar nogsteeds netjes hoor voor die -8kg.

Wie is dat dan op je ava?

I dunno men

Netjes man zet hem op!

Ik heb de keuze gemaakt op definitief te stoppen met de roaccutane.
ik heb alleen last van de droge lippen maar het is zo extreem en pijnlijk dat de voordelen voor mij niet meer afwegen tegen de nadelen.
acne is ver genoeg weggetrokken tegenover hoe het eerst was om er een aantal maandjes mee te kunnen leven.

Vandaag was de laatste trainingsdag van week 2/5 blessure herstel. De knieën en pols begon ik weer te voelen dus ik neem rust tot dinsdag voordat ik weer verder ga.

3 kilo zwaarder geworden in de eerste 2 weken. T3 verhoogd na 75mcg ED & injecties in de triceps gezet voor de verandering. PIP word steeds meer verdraagbaar, hopelijk heb ik er over 3 weken totaal geen last meer van omdat ik ze dan ED ga zetten.

Vitamine b12 zit ik nu op 2ml ED in buikvet

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Bankdrukken 4x15 40k
Schuin bankdrukken 4x15 40k
Cable fly 4x15 18k
Chest press 4x15 30k

Tricep touwtje 3x15 14k
Scull crusher 3x15 25k
Dumbell behind neck 2x10 12K
--------
Lat pulldown 4x15 25k
One hand cable row 4x15 25k
Hammer pulldown machine 4x15 30k
Lateral low row 3x15 30k

Deadlift 3x10 55k

Barbell curl 3x15 25k
Dumbells 3x15 12k

Crunches 2x30
------------
Seated begind neck military press 4x15 40k
Dumbell press 4x15 12k
Achterkant schouders 3x10 12k
Cable Side raises 2x15 18k

Tricep touwtje 3x15 14k
Dumbell behind neck 3x15 12k
Scull crusher 3x15 25k 14-7-1,30
-------------
Squat 4x15 30k
Leg extensions 4x15 45k
Leg press 4x15 45k
Seated leg curl 4x15 45k

Kuiten squadrek 2x20 70k
Leg press kuiten 2x20 105k

Barbell curl 3x15 25k
Dumbells 3x15 12k

Crunches 2x30

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

dag 1 roa
---

dag 44 roa
---

Laatst bewerkt:
Wow wereld van verschil!! Succes komende tijd!!

inderdaad zeg goed spul dus wat waren dan de bijwerkingen ?

Extreem droge lippen maar met de nadruk op extreem haha
Hele dag waren ze aan het bloeden, alles erop gesmeerd maar niks helpt..
Klein tikje op je lip en direct stroomt het bloed eruit en zwelt het op -.-
Had de droge lippen zwaar zwaar onderschat

Terug
Naar boven